Moby Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ben weer weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Nen trekker is hier ook een remorc Bollie. Oh, nee, nen trekker komt voor de remorc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Tida wat is er meis??????? Je plaatst een berichtje en ik heb je gevraagd wat er is. Als je nu weg gaat laat je ons zitten met een onbeantwoorde vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeOke, Mup, en wat was nu het echte antwoord? Vloertrekker. Zei ik toch al? Bol zie het verkeerd. Verwar je onze avatars misschien?Of echte antwoord op een andere vraag, want dan heb ik iets gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Tida, ik wil ook wel reageren maar dan wel wat duidelijker aub? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Satisfied Mup!!Maar eerlijk is eerlijk. Aftrekker is beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Tida, wat brengt jou dat om je bericht te plaatsen zoals je dat deed en er vervolgens vandoor te gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Noem het maar een aftrekker Nieneke. Jullie Belgen zijn gewoon een heel leuk volkje met een hele leuke taal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ik heb weleens een wegtrekker gehad. Maar dat was in de tijd dat ik nog teveel dronk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 En Mupke, heb je hem nog terug kunnen vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Dat weet ik niet PP. Het gebeurt wel vaker dat mensen hier een bericht schrijven waarvan ik me afvraag wat de bedoeling is. Je wilt toch een reactie als je iets schrijft denk ik. net als in een gesprek. Ik begrijp dan zo'n mededeling niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 quote: Originally posted by: bolletjeEn Mupke, heb je hem nog terug kunnen vinden? Nee Bol. Maar ik heb hem ook niet echt nodig dus lekker laten waar ik hem kwijtgeraakt ben. Leuk voor de voetballiefhebbers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Goh Tida, dat is wel heftig wat je schrijft. Heb je zo'n hekel aan je leven dan, dat je nu liever doodgeschoten zou willen zijn? Het lijkt me toch dat er mensen zouden zijn die daar veel verdriet van zouden hebben. Vertel iets duidelijker wat je bedoelt, en schaam je niet. (Dat hebben anderen voor mij ook al gevraagd).Er wordt om je gegeven.Verder heb ik gemerkt dat de relatie met mijn lief ook aan het veranderen is naarmate ik langer niet meer drink. Hij heeft het nodig dat ik hem nodig heb, maar ik word steeds zelfstandiger. Moet er dus steeds op letten dat ik hem laat weten dat ik hem nog steeds nodig heb, alleen op een andere manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 PP, ik moet Mupke daarin gelijk geven. Dan heb ik ook iets van en toen.......Wat zou jij dan doen? Zou jij überhaut al zo'n zonder vervolg, bericht plaatsen? Als je een reactie wou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Hoi lieve Vie, Dibbertje Dab heeft je gemist!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 PP, dat kan ook een quote zijn uit een boek dat je net aan het lezen bent, of je kan een stuk uit een gedicht van Bv. Slauerhof reciteren wat heel gedeprimeerd kan overkomen. Maar het kan ook gewoon zijn dat je dat op dat moment mooi vond. Als je soms woorden zomaar in het wilde weg gebruikt kan dat leiden tot onbegrip en/of misverstanden.(weeral maar eens, ik val hier in herhaling en dat wou ik eigenlijk niet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Tida ik heb mijn berichtje aangepast meis. Had ook niet zo in de gate dat je misschien moeilijk zit. Sorrie.Wil je a.u.b. vertellen wat er met je aan de hand is?Ja mensen ik weet het niet. We hadden misschien beter gelijk serieus aandacht moeten besteden aan Tida, maar ik wist echt niet goed wat ik met dat berichtje moest. Voel me daar nu een beetje rot over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Tida waarom geef je geen antwoord ?Als je een noodkreet neerzet kan je ons niet zomaar laten zitten !!!Heb je gedronken ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Heeft iemand een tel. nr. van Tida? Of een emailadres? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Bolletje, je kan niet verwachten dat de wereld meteen abrupt stilstaat als je om hulp roept. Het duurt soms even, sommigen zitten nog in een gesprek en hebben het echt niet door. dat geeft nix. Tida ?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 We gaan jou wel afleren je steeds maar zo schuldig te voelen Ik heb het ook afgeleerd, ik had een fijne moeder die het me aanpraatte. Het is zo heerlijk om daarvan verlost te zijn, bolletje. Het maakt je licht en vrij Gaan we nog een poeltje leggen voor de wedstrijd straks ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Woman, ben je niet boos omdat ik zei dat ik geen hond in huis wil? Is vooral omdat één van mijn katten sowieso al in de stress schiet van onbekenden. En dan nog een hond erbij ... Gaat gewoon niet. Maar je mist er niks aan hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ik ken Tida helemaal niet zo, en ik wil ook niet veralgemeniseren. Maar teveel paniek hoeft ook niet, vind ik dan! Tida kent het forum en weet dat ze kan komen en dat er altijd mensen klaar staan.Ik heb me een tijd geleden geamuseerd met oude ditjes en datjes terug lezen. (En Tida, dit is helemaal niet op jou bedoeld!). Ik was heel geshockeerd toen ik las dat iemand dooreen vriendin zijn dood melde op oudejaarsavond en dat het later een grap bleek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Nee joh, ben je gek. Logisch toch !Alhoewel me een huis in een stille omgeving een paar dagen me wel goed had gedaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Hallo ben ik weer.Las ff terug en schrok van de posting van Tida.Neem dat wel serieus.En er kwamen wat grappige bedoelde reacties op.Daar schrok ik ook van.Ik zou ook weg zijn gegaan.Ik herken wat ze schrijft.Ben bezorgd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden