Spring naar bijdragen

woensdag 7-7

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 438
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Alles lekker hier hoor Suus. ik wilde mijn drie hondjes leren om mee te lopen aan de fiets naar het strand, maar dat eindigt in de slappe lach, want de ene gaat deze kant op en de andere naar links en de derde naar rechts. Moet je nog uitkijken dat je zelf niet op je platte snufferd ligt.
Nu ben ik maar in de tuin gaan zitten met laptop (zalig zeg, zo'n laptop) en af en toe haal ik ergens een dweil of een doekje over.
Zachtjes aan het denken aan iets lekkers om te eten vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk Vie, lekker he met zo een laptop in de tuin! En die hondjes leren lopen, breek me de bek niet open hahaha Die van mij kwam steeds onder het voorwiel haha,en als je corrigeerd dan rennen ze helemaal de andere kant op. Mn moeder had zo een beugel aan de fiets, erg handig, Je kan ze ook in een karretje of mand zetten als ze niet zo groot zijn,erg goedkoop bij de asieles[asielen].

Wou dweilen hier maar t gaat letterlijk met de kraan open haha die boeven spuiten stiekum naar binnen vanuit het zwembad.

Maar ik pak ze wel terug met een emmer water hahah gemeen he[not]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha ha vie dat heb ik al met twee, heb nog nooit zoveel rondjes gedraaid op straat :$ los lopen ze perfect mee maar aan de lijn is een drama. maar gauw met een cursus beginnen. als ik een sneeuwpop was geweest was ik al lang gesmolten zo lief liggen ze hier bij elkaar op de bank :D en maar inhouden om ze niet steeds te knuffelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het ook een openbaring hoor Suus. Had al eerder een laptop maar dat was een ouwetje, heel traag, dus dan werkte ik liever op de pc. Maar nou heb ik een mooie nieuwe, wow!
Ja ik heb ook zo'n beugel aan mijn fiets voor de honden, maar ze raken steeds in elkaars lijnen verstrikt. En het zijn niet zulke grote honden, dus eigenlijk is tien kilometer heen en weer tien terug ook wel wat veel voor ze.
Een grote hondenmand heb ik achterop mijn boodschappenfiets, normaal gaan ze daar in mee, maar die heeft nu een lekke band, en tja, ik heb een hekel aan banden plakken en mijn liefje zegt al weken: ik breng hem wel naar de fietsenmaker.... hihi, liefje is een beetje vergeetachtig.

Ga je zelf ook nog in het zwembad zitten?

P.S. Igor dat was Suus van die emmers water, zelfde koppie hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaja Igor met ijskoud water hahah nee das gemeen alhoewel hmmm. Zijn ze wel rustig maar ja 4 en 8 die krijg je niet rustig ben ik bang!

Vie ja heerlijk lekker verplaatsbaar met je lappie,zit ook op de tuinset heerlijk.

Misschien moet je een korte lijk kopen en dan zo een half ronde haak erop zetten, werkte hier wel iig. dan moeten ze in 1 lijn lopen.
ideetje misschien.
Pff we moeten zo naar media ma rkt,schrijf t maar even zo, en nog naar de winkel bah met die hitte maar ja brood en vers fruit voor school. Is ook wat waard he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee igor voor mijn Boo geen ijskoud water hoor, lekker lauw water maar hij moet geschoren worden dan koelt hij wel af hoor, het is een mengsel tibetaanse terrier met nog een onbeduidend iets erdoor:o

Ga zo mijn man maar eens wekken om half 4 anders slaapt hij vanacht niet en pikt de tv in, moeten we niet hebben he!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja, nu jij het over valium hebt Suus, ik wilde nog wat vertellen over mijn vakantie. namelijk, de vorige keer dat ik met mijn zus op vakantie was, werd ze helemaal krezie van me omdat ik zo onrustig slaap. Blijkbaar begin ik in het rond te schoppen als ik droom, en verder slaap ik ook nooit erg lang, dus dan ga ik maar liggen lezen ofzo. Hier thuis is dat niet zo'n probleem, dan glip ik zachtjes het bed uit en ga in de kamer lezen, maar als je met iemand in een tentje of in een heel klein appartement op vakantie bent, wordt het wel lastig.
Ik had aan mijn huisarts gevraagd of ik voor een week slaappillen kon krijgen. Dat was voor het eerst dat ik zulke pillen nam. Ik weet niet eens meer wat voor soort Pam dat was (doosje weggegooid), maar ik kreeg ze. Ik viel er wel gemakkelijker van in slaap, maar na twee uur weer compleet wakker.
Nu hoor ik hier toch regelmatig van mensen die een slaappil nemen. Mijn huisarts zei: het heeft geen enkele zin om ze meer dan tien dagen te slikken, dan ben je er al aan gewend en heb je een zwaardere dosis nodig.
Maar hoe zit dan dan met mensen die ze al jaren slikken? Zou dat dan een placebo-effect zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat geldt voor oxazepam Vie. Dat werkt eigenlijk maar 10 dagen, mar ze geven het je ook maar voor tien dagen mee omdat het extreem verslavend is. DWZ bij doorgebruiken ontstaat dat effect terwijl de werking ws nihil is...? Dat weet ik dan weer niet. Miss toch ook placeboeffect.
Mijn moeder was er aan verslaafd... zat tussen de oren, ze moest en zou die rommel steeds slikken.
Ik neem er zelf ook wel eens 1, maar bij voorkeur een halfje. Ik slaap daar lekker op als ik beslsit slapen wil/moet.
Ik doe 3 tot 6 maanden met een stripje van tien, dus dan raak je niet verslaafd.
Het helpt goed. Mits je er mee om kunt gaan dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of je bedoeld temazepam, dat is een officieel slaapmiddel, een inslaper. Daar geldt hetzelfde voor.
Wel wat minder verslavend geloof ik.

Ik ga er weer even uit.
Heb wat geverfd (windje erbij, snel droog) en ga nog even liggen voor het werk aan.

Doedoei!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, ben ik ook weer...
Suus, dreads ga ik morgen ophalen op een prive- adresje, maar dan eerst mn eigen haarkleur wat aanpassen... Word bruin ipv blond... :D
Moet ik nu mn nickname aanpassen ?

Heb ze ook al eerder gehad en vond het helemaal super... Weinig werk overdag dan... Staart/knot/whatever en in de avonduurtjes lekker plukken en bijwerken...
Houd me van de drank af!!! En dan ook nog djembee!!!
Zin in het leven vandaag,ondanks de frustratie...
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ATENTIE ATENTIE VOOR ALLE DIERENLIEFHEBBERS IN DE HUISKAMER.
Vanavond komt er op RTL 7, om 20.30, een film The Call of the Wild : Dog of the Yukon.
Ruther Hauer speelt hier in mee. (De kanjer)
Ik wordt dus vanavond verwend met, en een dierenfilm en met een goeie hoofrolspeler.
Dus als het een beetje mee zit, kan ik mijn traantjes rijkelijk laten vloeien.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Cathy voor de uitleg. Het was voor mij een beetje gevaarlijk omdat ik er wel goed van in kon slapen, en dat was op zich wel prettig. Maar het ene middel voor het andere inruilen zie ik niet zitten. Dan maar wild slapen.

Borretje wat zou je besproken willen hebben om het wat minder stil te hebben?

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nog positief maar heb moeten bellen naar ex kliniek enz,, en voel me even ontredderd,komt wel weer goed maar krijg het er flink benauwd van even. Even bek op t stuur en doorgaan maar...

Zou dat nu door die ontbrekende valium komen???

Nou ik blijf[probeer] positief te blijven hoor, no mather what xxx

Suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Bol gaat Wild vanavond
Straks zie je je vijver
aan voor de Yukon River
en denk je dat je stenen
goudklompjes zijn
en je niet in Brabant
maar KlondikeCity woont...

Volgens mij speelt DL toch vanavond?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...