Spring naar bijdragen

acht juli tweeduizendtien

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 390
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo nu ga ik even uitrusten en in de tuin zitten lekker,manlief komt zo dan wil ik wel een beetje uitgerust zijn, vindt het anders ook zo sneu, straks maar weer verder hoor. Of misschien toch even het achterpad vegen en onkruid in de steeg weghalen?

Ik reageer straks op iedereen, wil echt even uitrusten nu.

Dikke kus
Suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een uur buiten geweest :) Langer kon niet want de bijwerking maag- en darmklachten speelde op hahaha. 1 Hond gelijk onder de douche gezet want die was zwart van de bagger. Ze liggen nu even op het balkon. Ik ga zo even plat op de bank. Die meds zijn niet mis zeg! Niet somber, gewoon moe en slaperig :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Kore, ik herkan dat wel, een tijd niet gedronken, het gevoel dat het goed gaat
niet-drinken en dan? Je kan moeilijk je leven vullen met alleen maar niet drinken.
Dat is een niet en je wilt waarschijnlijk iets wel. Maar je twijfelt aan wat dan wel.
Het wel komt niet automatisch na niet - drinken, er is waarschijnlijk meer ruimte gekomen
door het niet-drinken maar wat doe je met die ruimte. Er ontstaat wat angst om die open
ruimte in te duiken, had en heb ik soms nog. Een angst om het weer verkeerd te doen?
Je wilt nu immers het goede doen, je hebt meer liefde voor jezelf gevonden,
twijfel over weet ik dit wel vast te houden?

Wat voor mij werkt, probeer iets, hoe klein dan ook en kijk of het bij je hervonden gevoel past.
Niet te zwaar wegen van zal ik zus of zo wel doen maar doe iets en kijk hoe je er daarna
over voelt, of het bij je past.

Het kost tijd om het vertrouwen te krijgen dat je hervonden gevoel over jezelf,
waar je blij mee bent, klopt. Je weet dat het klopt van binnen maar het automatische
vertrouwen hierin is nog niet vanzelfsprekend. Zo werkt het bij mij ongeveer.
De automatische piloot heeft te lang in overleven gestaan en ik kan wel gewoon leven
maar soms donder ik weer in het gebrek aan zelfvertrouwen in het wel gewoon kunnen leven.
Dan moet ik terug naar af, terug naar m'n basis; het is ok, ik ben ok etc,
terug naar wat bescherming in mezelf en als het dan allemaal weer klopt:
hop er op af (op iets wat ik eigenlijk eng denk te vinden ofzo ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo kanjers,

Hier weer teug van intake-gesprek en ben doodmoe...
Volledig uitgeknepen maar wel alles kunnen ventileren...
Nu 26 Juli adviesgesprek welke therapie het beste zou passen... Ben benieuwd, maar ook wat ongeduldig !!!
Duurt naar mn gevoel te lang voordat ik eraan kan beginnen te werken:devil:

Vanmorgen werd ik eruit geknald van internet, nu gelukkig weer hersteld want wat ben ik zonder jullie:heart:
Wel weer wat gremlins van mn schouder gemept, mede door een lief smsje van Bor... thnx:sun:

Dreads zijn trouwens binnen dus het feest kan beginnen... Morgenmiddag worden ze gezet en dan verschijnt er hier een sexy blondje in de huiskamer met haar tot dr billetjes...;)
:D
En ja Eks, kan best warm aanvoelen die dreads, maar dat steek ik het gewoon lekker op !!!

Ga goed hier, ben weer positief ingesteld, in tegenstelling tot vanmorgen...Op naar dag 3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen mensen wat is het wamme zeg ik zuip me het ongans. En honger???? Helemaal niet. Nou ja, vanavond komen ze de rand niet metselen want het is daar geen weer voor. Had een hoop saté gemaakt en neem straks maar wat satééééétjes, dan heb ik toch wat binnen. Arme ik. Niet eten zeg. En ik weeg maar 89 kg. of zoets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dhen, eerlijk ??

Het voelt beter en beter. Ben stilletjesaan het idee aan het krijgen dat het echt wel kan, zonder drank.
Vandaag dag 13, morgen op de kop twee volle weken geleden dat ik me nog eens goed heb laten gaan. Twee weken, van watjesloos, slecht slapenloos, hoofdpijn loos, etc etc.
Straks weer een antabuusje, en dan kan het weer niet hé. Mooi mooi.
Is het toerisme al wat opgezwengeld nu bij jullie ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie een kat is vaak niet ver van huis, alleen soms zie je hem niet. Heb vertrouwen.

Ik heb vandaag een paar kasten versjouwd en bijgebouwd pfff heb geen inloopkast maar een kastkamer onderhand, tsja als je weinig ruimte hebt moet je de hoogte in. En nog goed nieuws, mijn ex heeft een nieuwe functie. Ben zo blij voor hem want weet als geen ander hoe dodeljk het is om alsmaar thuis te zitten. Misschien kan hij nu zelfs nog een weekje met zijn meisje (onze dochter) op vakantie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...