Spring naar bijdragen

acht juli tweeduizendtien

Mai

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 390
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een goeiemorgen allen.
Over therapie gesproken, ik heb straks weer een sessie en ik wil iets aan gaan kaarten dat me de laatste tijd steeds meer opvalt. Namelijk dat ik vaak zo negatief over mezelf denk. Daarmee maak ik mijn leven en dat van mijn omgeving niet prettiger. Weer een kluif om mijn tanden in te zetten.

En ik ben mijn schoenen kwijt. Die ik vandaag aan wilde doen, bedoel ik.
Iedereen een fijne dag, geniet van het mooie weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Wat is er al veel geschreven, zo vroeg.
Wakker, gedoucht, ga brood klaar maken.
Werken vandaag van 9.00 tot 21.30
Maar nu eerst Brinta met een fikse banaan erdoor
Kan ik er even tegen.

Marjo,
Wat was je gruwelijk vroeg vanochtend:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjooooooooooo,

wat moet jij een rare avond hebben gehad
genieten van de kids
genieten van het leven dat ze leven
zo raar, zo waar
het begint echt bij een rozekoek!
gelukkig heb ik daar nog nooit spijt van gehad
van die roze koek!

marjo gefeliciteerd met zo een groot kind, welke verder gaat fladeren
:heart:

ik fladder ook weer door
toedeledoosjes allemaal
wees lief voor elkaar
want jijzelf doet het niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Suus, heb je nog je pil(len) genomen? Ben je hyper op dit moment? Is half grap, half ernst hoor. Doe maar rustig an, meid, en ja het wordt warm vandaag. Ren jezelf niet voorbij? :present:

Igor: top meid, ga zo door!!!

Madelief: idem enneh heb je de gratis behandeling al gevonden? Anders kun je het als vraag aan medewerker van Tactive voorleggen, die linkt je wel door. Succes meissie!

Vie...:heart:
Dat lijkt me een héééél goed plan! Leer jij maar eens jezelf wat hoger te waarderen, kijken met nieuwe ogen, je bent er , je mag er zijn, je bent goed zoals je bent.........JE BENT EEN KANJER!!!

Hai Dees, gaat het goed? Hang on there!

Yajala: koffers pakken pffffffffff ook niet mijn favoriet. Maar het doel is leuk dus ff doorbijten. Heb je er zin in?

Oei en wie zei er nou dattie nog brakker opstond dan na drankgebruik? Ik herken dat hoor! Zit wel niet in het pact maar loop maar n paar dagen voor en weet van de vorige keer dat dat ook nog wel ff zo zal blijven: dodelijke vermoeidheid, opstaan met koppijn enz.enz. Een kater van geen kater hebben, zoiets.
Maar de moed niet opgeven zeg: HET GAAT OVER!!!

Wilrijk: dankzij jou hoef ik niet op de kalender te kijken en te tellen hihi als jij schrijft hoeveel dagen hoef ik er alleen maar 2 vanaf te trekken, lekker makkelijk :D!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Wil, naar gelang de situatie ren / hobbel/ kruip / sluip ik achter je aan :D
Werkze.

Dag vlindertje Tas :rose:

Blondie: tuurlijk ben je gespannen mbt intake. Laat je straks weten? Toitoitoi.
Fijn dat je de dreads gevonden hebt kun je jezelf toch ff belonen / relaxen.

Mogge Borretje!
Hoe gaat het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk laat ik strakkies weer van me horen...
En weet dat het gezonde spanning is, maar ben gewoon bang dat ik als ik daar zit ik niet meer weet uit te leggen waar ik allemaal mee loop... Het is ook zoveel !!!
Grrrr...
En ja Sara beloning na de intake met mn dreads, morgen gaan ze er eindelijk weer in... Blij !!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo! Goedemorgen allemaal!
Wat zullen die Duitsers balen hè!:D Hi hi....
Gisterenavond vroeg mijn mandje in gedoken, ik was zóóó moe! Nu lekker uitgerust!
Zo de kinderen naar school fietsen en dan even de tuin een flinke plens water geven! Ik moet over 5 minuutjes weg dus...

tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara goedemorgen, ja ik ben geloof ik erg hyper,maar liever hyper dan dronken haha.En ik moet wel heel vroeg op want mijn kids zijn van de uitgebreide ontbijten dus eigenlijk normaal gesproken om 6 uur op. Nee de valium niet genomen,dan zou ik direct gevloerd zijn ben ik bang,is nogal een hoge dosis. Het ruimt zo wel goed op hoor binnen en buiten met die hyperheid.
En jij hoe gaat jouw dag worden?

Blondy succes met de dreads halen,dan ben jij ook weer ff opgelucht, en dag 2 al meid wat goed van je zeg!:heart:

Tasseke,rapilos goedemorgen, hele fijne dag alvast! Alles goed?

Vie succes met het vinden van je schoenen en met je sessie vandaag, we horen wel hoe het ging.

Yayala long time no see, In Nederland kun je ook lekker op vakantie hoor toch? Alles goed met jou?

Dees lekker geslapen? Neem je de eerste niet vandaag! X Ik hou het blijkbaar nog vol het amper slapen.

Igor ook de eerste niet vandaag?

Marjo hoezo alles gewist,mis ik even iets? x

Madelief ik zal straks even kijken of ik de link vind voor je dan pm ik je wel even.

Ha die Bor, goedmorgen weer, gaat alles naar behoeven?

Ekstertje ook goedemorgen, ook naar school racen dus haha

Zo nu weer verder rennen,kids hebben de hotdogs en croissantjes op dus ik ga ze manen de schoenen aan te doen, oeps ik moet mn broek nog aan,in mn ondergoed gaat het niet naar school. Pfff ben idd hyper de yper geloof ik. Ooh nog even snel zwembad leeg laten lopen en dan kan ik het straks opnieuw vullen. Nou een sigaretje nog en dan ga ik racen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu lieve mensen.

Igor:sun:

Wil zit het pilletje er weer in?

Ya lekker op vakantie?

Suus kanjer.:heart:

Goh nu had ik iedereen appart willen schrijven, ben ik alles weer kwijt. Ja er wordt zoveel geschreven. poeh hé Zo nog maar ff kijken hoor.

Bol gaat vandag niet metselen hoor. Veel te wamme. :huh:

Blondie suc6 vandaag hé?

Goeie morgen Bor.:moon:

En Ekske jij natuurlijk ook hé?;)

Vie, en Deesje :heart::sun::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelijk heb je Bol, veel te warm om te metselen,ga jij maar lekker genieten meis:heart: Zo 5 over 8 ik ga naar school snel.

Weet je wat ik nou zo leuk vindt aan niet drinken? Dat ik mijn kids tot leven zie komen en dat de dankbaarheid van ze afstraald, ze willen steeds knuffelen en zeggen steeds ik hou van je mams, daar alleen al doe je het toch voor hoor. Nu maar zorgen dat ze op tijd zijn en ik kan tenminste met de andere moeders praten zonder drank walm om me heen., Zo weer terug hoor.

Suus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge Ekstertje, gaat wel goed geloof ik? Fijn.

Suus; hieperdepiep ;) geeft idd niet maar temper je met die hitte n beetje please?

Bol: groot gelijk, gelukkig, hoef ik me geen zorgen te maken dat je n zonnesteek oploopt :rose:

Mijn dag? Baal nog na van slecht verlopen training gisteravond, hond en ik waren allebei total loss. Is niet leuk wanneer het niet lukt en ik geen stem/schouders/armen/rug meer over heb nadien. Baal dan van mezelf en van hond, die er overigens weinig aan kan doen maar goed, op dat moment is hij gewoon ongehoorzaam en kan ik hem wel achter t behang plakken (hahaha weer eens een andere variant van "zwanger behang"hahaha). Als de fysio me bezig had gezien wil ze me nooooooooit meer behandelen, had toch al kleine aanvaring met haar afgelopen dinsdag. Ze zegt dat ik niet mag tillen, wringen, draaien, knijpen. Ja halloooooooooooo ik ben alleeeeeeeeeeeen! Zegt ze: "Dat is mijn verantwoording niet". pffffffffffffffffffff de honden doen het niet voor me hoor.
Ga nu afsluiten want de temperatuur loopt alweer aardig op :angry:
Later nog ff bij mensen in de buurt langs die kampen met ziekten.

Igor: Good goan meid!

Dag allemaal. heb een goede, droge, rustige dag
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,
wat een heerlijk weer weer.
Heb al lekker in de tuin gezeten met mijn bakkie koffie....
Voordeel van een vrije dag...
En daarna een heleboel bijlezen...
Gelukkig heeft Marjo ongeveer de helft van haar schrijfsels van vannacht en vanmorgen gewist.... scheelt een hoop leeswerk :D
:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...