Spring naar bijdragen

9-7 vrijdag

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 457
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bol, ff practisch
mijn katten eten hun droog voer niet met deze hitte
wel het ahlve blikje paté rond 16.00 uur
Verwen ik ze als ik ze nu elk een héél geef
en als het afkoelt weer meer droogvoer
of kan ik beter iets van bouillon door het droogvoer doen
om de samenstelling van hun eten zo min mogelijk
te veranderen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dhendro,

Weer een fijn bericht van jou.

Niet fijn voor jou dat je nog steeds met onzekerheid te kampen hebt maar fijn voor b.v. mij omdat ik herkenning zie en dat maakt erkenning naar mezelf toe iets makkelijker, misschien ooit mogelijk.

Zulke verhalen maken het voor de beginners denk ik ook duidelijker, wat te verwachten als het lichaam een tijdje geen alcohol heeft gehad.

Zoals gisteravond op de draad zo duidelijk werd: de verwachtingden zijn soms euforisch maar de werkelijkheid voldoet er niet aan.

Dus: we moeten alert zijn en niet in zak en as geraken als we niet ineens (of nooit) in die geweldige mens veranderen die we misschien willen zijn.

Alf heeft dit gisteravond ook zo duidelijk verteld en kijk dat zijn dingen waar ik iets mee kan, het geeft me toch wat meer vertrouwen in het uiteindelijke doel: nuchter leren mezelf te zijn.

Dag Dhendro, ik hoop tot gauw.

Alf: ik heb nog niet op jouw berichten gereageerd en toch lees ik die altijd graag. Ze zijn gewoon duidelijk en eerlijk. Er wordt niets verbloemd, niets mooier gemaakt.
Nu ga je met vakantie verneem ik. Mag ik je een fijne vakantie toewensen? Ik zie uit naar je terugkomst en hoop op veel postings jouwerzijds.

Liefs voor allemaal,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Jane,

Dieren eten met dit weer heel weinig omdat ze ook weinig egergie verbruiken. Dus geen zorgen. Mijn katten eten ook haast niets, maar liggen de hele dag een beetje uitbeglust op de bank.
Als ze maar genoeg vocht naar binnen krijgen maar ook dat regelen ze zelf hoor. Als ze bouillon lekker vinden probeer het maar. Maar het kan best zijn dat ze dat ook laten staan. Nogmaals geen zorgen hoor.:)
O ja je hoeft ze niet extra bij te voeren door een heel blikje te geven.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dhendro:heart:

"Het is heel eenvoudig:
alleen met het hart kun je goed zien.
Het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar." [Dkp]

Het kan ook allebei...

Die oude piloot eruit,
een nieuwe erin,
[dingen moeten nu eenmaal toch gebeuren]
één die lak heeft aan die oude stémmetjes,
er andere tegenover geeft!

In ADB-termen
[dat is mijn huiswerk deze week:D ]

Niet helpende gedachten
in helpende veranderen.

Dan is er mss minder verschi
in dingen die je niet leuk vindt
en dingen die bij je passen,

gaan er mss meer dingen bij je passen.

p.s.ik vermoed dat we hetzelfde soort werk doen / deden:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane, is er een reden om je zorgen te maken over het eten van je poezen?
De mijne eten hun pate ook graag maar ik geef ze daarvan niks extra. Als ze trek hebben nemen ze maar droogvoer. Maar er gaat idd minder droogvoer door dan op minder warme dagen. Helemaal niet erg hoor. Ik let wel extra op dat er altijd water klaarstaat, binnen en buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilde vaak ook dat ik dat kon afleren. Weet niet wat me weerhoud. Mijn P. zegt als hij kwaad is als ik gedronken heb dat ik op mijn luie r...t zit. Doet zo'n pijn:devil:
Ik doe hier in huis alles alleen buiten dat mijn dochter af en toe wat meehelpt. Hij weet niet hoe hard hij me hiermee raakt. Hou toch van hem hoor

:heart:

Oh ja ben eindelijk bijgelezen van gisteren. Vond de discussie heel interressant!

Wil proficiat met je 2 weken.:moon::present::heart::):rose:

Dhendro: prachtig wat je gisteren om 14.48 uur schreef.

Mupke:Stilstand is verschrikkelijk Mij komt ook niets uit handen en ben apatisch. Mijn passieve houding nekt me ook.

:devil:

Blondie en Vie wat zijn jullie mooie meiden.:present:
Ja Bol ik durf ook niet meer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mensen,

Nou het grote model is gemaakt voor de website en ik ga dit weekend zwaar hard aan het programmeren slaan.

Nu heb ik alleen testers nodig voor de website. Wat het inhoudt is hier:
http://forum.alcoholdebaas.nl/...id=4200&enterthread=y
beschreven.

een mailtje is voldoende voor de aanmelding als beta tester en kan naar info@stoppeddrinking.com

Bedankt voor de hulp alvast, ik hoop dat ik met mijn werk anderen kan helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dees lieverd we zijn opgevoed met het idee dat lui zijn een van de ergste eigenschappen zijn die een mens kan hebben. Daarom heb ik ook zo'n hekel gehad aan de luiheid van Jos. Hij zat de hele dag. Maar gaandeweg heb ik geleerd, door konstant tegen mezelf te zeggen, om het rustigaan te doen en dat bevalt me goed en het is goed voor mijn lijf. Dat neemt niet weg dat ik nog een bloedhekel heb aan luie mensen hoor maar ik heb er jaaaaaren over gedaan om te leren het nu wat rustigeraan te doen. En dat komt ook wel omdat ik wat ouder word.
Bovendien ben ik alcoholsist en die staan er om bekend dat verslaving aan alcohol en verslaafd zijn aan werken wel eens samen gaan. Ook mij zouden ze op m'n ziel trappen als iemand zou zeggen dat ik lui ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje:Dat MEEN je niet. Absurd:devil:

Bolletje: Raar maar dat raakt me het ergste. Ik eb 30 jaar gewerkt kinderen opgevoed en het huishouden gedaan tot het me teveel werd en aan mezelf wilde werken. Heb mijn werk opgezegd en in therapie gegaan alleen mijn kinderen blijven opvoeden en het huishouden doen. Als ik dan lui wordt genoemd kan ik wel huilen.:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...