Spring naar bijdragen

9-7 vrijdag

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 457
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mooi mooi weer Woman. Je bent een kei maar dat wist je al hé?
Maar gebruik jij de vent. niet op je slaapkamer? Of is dat niet goed voor je nek en rug?
Ik sleep dat ding nu overal mee naar toe. Lijk net achtelijke Tosie met dat ding. Maar slapen doe ik daardoor wel erg goed.
Of was het nu achtelijke Jetje. Nou ja afin je begrijpt me wel hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen.
Ik heb een hele treurige mededeling. Paultje de octopus heeft een spaans mosseltje op gegeten.:( Dus wij verliezen. 't Is maar dat jullie het weten. Ik hoef niet meer te kijken. Gooi de handdoek in de ring. We gaan verliezen. Ik kan m'n tranen bijna niet meer bedwingen. Zit haast te brullen achter m'n p.c.:(:P:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenavond iedereen, van de Will.

Och bolletje, Paul heeft de matchen tussen duitsland en een andere ploeg altijd juist beantwoord. Nu duitsland er niet meer bij is, weet hij het niet goed meer, en heeft hij de eerste de beste genomen.

Ondanks dat ik Spanje top heb zien spelen en weet dat nederland heel erg hard zijn best zal moeten doen, geef ik ze alle kansen. Hier zit een Belgje dat al zijn sympathie naar jullie overbrengt. Ik hoop er het beste van en zal vurig supporteren. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn verplegings contactpersoon zegt dat hij niet wil voorspellen omdat hij een negatieve invloed heeft. Hij is Duits dus dubbel. Heb hem gezegd dat ik niet meer wil dat hij meekijktij beinvloed de uitslag dus. Dit heeft hij mij beloofd. Bijgeloof he? Is daar ook een draadje voor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben we hier geen bloossmilie?

Dank dank Wil. Ik neem ze mee want ben er weer even vandoor. Zoonlief wil gezellig samen tv kijken naar Holland's got talent. Dus dat gaan we maar doen, met een koppie thee erbij. :P

Tot later! :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi,

Ik snap er niets meer van.
Het ene moment ben je boos op P. omdat hij betuttelt, meekijkt op ons forum(geeft mij een onveilig gevoel) lelijke dingen tegen je zegt en dan weer is hij je te lief.

Op het pact-draadje lees ik dat je hier schrijft en drinkt tegelijkertijd.

Ik heb diverse keren serieus gereageerd maar nou baal ik daar stevig van.
Als je schrijft en drinkt is dat prima maar geef dat dan even aan; nu voel ik mij stevig genomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...