Sara Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Nothing Dees, nothing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Mooi mooi weer Woman. Je bent een kei maar dat wist je al hé?Maar gebruik jij de vent. niet op je slaapkamer? Of is dat niet goed voor je nek en rug?Ik sleep dat ding nu overal mee naar toe. Lijk net achtelijke Tosie met dat ding. Maar slapen doe ik daardoor wel erg goed.Of was het nu achtelijke Jetje. Nou ja afin je begrijpt me wel hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ja ik heb een grote ven op mn slaapkamer, maar die blaast nu alleen warme lucht dus het heeft geen effect. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ja ik snap dat niet Woman. Iedereen zeg dat zo'n vent. alleen maar warme lucht verplaatst maar die van mij blaast dan denk ik zo hard dat het toch koud aan voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Bolletje ik snap je niet. ben ik dan zo dom of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Lieve mensen.Ik heb een hele treurige mededeling. Paultje de octopus heeft een spaans mosseltje op gegeten. Dus wij verliezen. 't Is maar dat jullie het weten. Ik hoef niet meer te kijken. Gooi de handdoek in de ring. We gaan verliezen. Ik kan m'n tranen bijna niet meer bedwingen. Zit haast te brullen achter m'n p.c.:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Hoe bedoelU Dees? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Paultje de octopus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Dees, in Duisland hebben ze een octopus (zag ik net op t.v.) die kan voorspellen wie er gaat winnen. Nou ik ga maar eens even op de bank leghu:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ik bedoel niet mijn P. Die is me te lief. oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 goedenavond iedereen, van de Will.Och bolletje, Paul heeft de matchen tussen duitsland en een andere ploeg altijd juist beantwoord. Nu duitsland er niet meer bij is, weet hij het niet goed meer, en heeft hij de eerste de beste genomen.Ondanks dat ik Spanje top heb zien spelen en weet dat nederland heel erg hard zijn best zal moeten doen, geef ik ze alle kansen. Hier zit een Belgje dat al zijn sympathie naar jullie overbrengt. Ik hoop er het beste van en zal vurig supporteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Iedereen plots een appelflauwte gekregen of zo ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 hey Will alles oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Mijn verplegings contactpersoon zegt dat hij niet wil voorspellen omdat hij een negatieve invloed heeft. Hij is Duits dus dubbel. Heb hem gezegd dat ik niet meer wil dat hij meekijktij beinvloed de uitslag dus. Dit heeft hij mij beloofd. Bijgeloof he? Is daar ook een draadje voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 ik zit te wachten totdat knabbel en babbel moe gespeeld zijn kan ik ooknaar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ga je nog goed vandaag Igor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 hé, igor sé, maken we er gelijk een mooie dag van ? Of is het iets voor morgen, met verse moed ?Hier heb je alvast een schepje positieve energie van mij. Desi, mup, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Nou Wil toch. Je maakt me verlegen met je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Mupke, :sun::sun::sun::sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ik val waarschijnlijk midden in iets, sorry daarvoor, maar Vie, we zijn weze fietsen en zwemmen, en op de terug weg die best lang was, zongen we dit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Hebben we hier geen bloossmilie?Dank dank Wil. Ik neem ze mee want ben er weer even vandoor. Zoonlief wil gezellig samen tv kijken naar Holland's got talent. Dus dat gaan we maar doen, met een koppie thee erbij. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Desi,Ik snap er niets meer van.Het ene moment ben je boos op P. omdat hij betuttelt, meekijkt op ons forum(geeft mij een onveilig gevoel) lelijke dingen tegen je zegt en dan weer is hij je te lief.Op het pact-draadje lees ik dat je hier schrijft en drinkt tegelijkertijd.Ik heb diverse keren serieus gereageerd maar nou baal ik daar stevig van.Als je schrijft en drinkt is dat prima maar geef dat dan even aan; nu voel ik mij stevig genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 ben moe en ga slapen. nee het lukt niet :( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 hiersé, onze vlaamse meid. Ik zie het jullie al zingen, en iedereen in de pas. Goh, ik smelt hier zowaar weg !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Will, ik weet da 'k geen liekes mag zetten maar deze is coooooooooooool!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden