Spring naar bijdragen

10 juli 2008

Aanbevolen berichten

Hey Will: da's een interessant artikel zeg!!! Is te lang nu om grondig te bestuderen maar heb het ff vluchtig doorgenomen en herken er veel. Lijkt me in sommige opzichten enigszins gedateerd (maar gezien de openingstitel vd draad geen probleem:D). Zou je het op een ander draadje kunnen zetten? Mss bij thema's ?

Wie zei er nou eerder dat de buitenwereld niet kan zien dat er in het koppie iets mis is?
Herken dat. Mensen schatten mij ook vaak verkeerd in. Denken dat ik de rust en zekerheid zelve ben :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 510
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Morgu Caro, moet eerlijk zeggen dat ik me volkomen te buiten ben gegaan aan de lachroom.... dus je moet inderdaad even opnieuw kloppen, hihi.
Wil, ik denk dat je de problemen echt tijd moet geven hoor.
niet een paar dagen , maar veel langer.
Wat voor jou een mijlpaal is is voor je partner nog maar heeeeeel even.
Het vertrouwen is misschien zo verschrikkelijk ver weg .... dat bouw je niet in een paar weken weer helemaal op.
Maar blijf voor ogen houden dat je voor jezelf bent gestopt met drinken... niet om je relatie te redden.
Aan je relatie werken, tuurlijk , dat is hartstikke goed, maar dat stoppen moet je voor jezelf doen, dat is de enige manier om het ook vol te blijven houden.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook even onder de druppels doorlopen en dan snel hondje uit... boodschappen doen voor ik over dooie mussen struikel...
Veel boodschappen.. kinderen komen finale kijken hier, willen bbq van te voren.... of lekker hapjes als het zou onweren.... in ieder geval .... werk aan de winkel.
Mensen fijne dag , hou het droog en voor wie het nodig hebben een portie 'steun' .
:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen!
Ik ga zo weer een dagje werken. Het is er maar heet...Maar hopen dat het er druk is dan gaat de dag lekker snel:D

Wil:
Slaap zè! Mooie bootjes weer...

Madelief:
Weer iets later? Goed zo meis!

Igor:
Ben jaloers op je hondjes, het lijkt me zóó leuk! Heb je het gisterenavond nog droog kunnen houden? Hoop het voor je:present:

Yvonne:
Klinkt voor mij als een schattig hondje...

Saartje:
Misschien heb je last van de warmte?

Caro:
Ja, dat schreef ik:)

Iedereen weer een fijne en hopelijk droge dag! Vanuit hier een :present: voor iedereen die hem nodig heeft!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb ik nog niet verteld maar heb gisteren m'n eerste bekeuring gekregen voor te snel rijden (6 km) in 30 jaar dus als me dat 1x per 30 jaar gebeurd is het ook goed. :huh:
maar heb ook een saunabon (zwaluwhoeve)voor 2 pers gewonnen van de postco-lo mmmmh ben niet zo dol op sauna,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...