Spring naar bijdragen

Zondag 11 juli

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen deze frisse morgen weer allen!!

Hannah: :heart::musicnote::present::sun::PB):light::clock::camera::heart: :heart::musicnote::present::sun::PB):light::clock::camera::heart: :heart::musicnote::present::sun::PB):light::clock::camera::heart: :heart::musicnote::present::sun::PB):light::clock::camera::heart: :heart::musicnote::present::sun::PB):light::clock::camera::heart: :heart::musicnote::present::sun::PB):light::clock::camera::heart: :heart::musicnote::present::sun::PB):light::clock::camera::heart: :heart::musicnote::present::sun::PB):light::clock::camera::heart: :heart::musicnote::present::sun::PB):light::clock::camera::heart: :heart::musicnote::present::sun::PB):light::clock::camera::heart: :heart::musicnote::present::sun::PB):light::clock::camera::heart: :heart::musicnote::present::sun::PB):light::clock::camera::heart: :heart::musicnote::present::sun::PB):light::clock::camera::heart:

van harte gefeliciteerd meid en dat het een fijne dag wordt voor je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wens iedereen een hele prettige dag , ik ga douchen en dan op stap
het is nu nog niet zo warm in de trein

Vanavond met vrienden , collega;s een grote bbq en daarna voetbal kijken en feesten

Wordt mijn eerste gelegenheid waar er echt veel gedronken gaat worden en waar ik dus niet aan mee ga doen

Ik hoop dat men niet zo op mij let en niet aandringt.

Ik ga het droog houden!!

Wens jullie ook een droge dag :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeeeeeeeeeele fijne dag Sinus, hou je haaks, en feest maar lekker.....

Lieve luitjes, ik ga er ook vandoor, kind is wakker.... ga haar even verwennen met een ontbijtje, is altijd een beetje feest als ze er is.
Iedereen een fijne dag... en een grandioze wedstrijd vanavond.
Onderschat de kracht van het positieve denken niet... zowel wat betreft voetbal als wat betreft het glaasje onder controle houden....

:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinusjuh, fijne dag gewenst!

Het gaat lukken!
Vorige week zaterdag had ik ook een feest. Ben de hele avond aan de spa geweest, en trots dat ik daarna was.
Misschien kun je dat voor ogen houden, als je thuis komt kun je supertrots op jezelf zijn.

Liefs van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kracht van het positief denken. Daar zeg je me wat Vonneke. Heeft iemand daar ervaring mee? Ikzelf ben van nature iemand die erg positief in het leven staat. Ben nooit ziek of zo. Bouw ook erg op mijn lichaam en denk nog steeds dat ik weinig ga mankeren. Dan weet ik dat dat een positieve uitstraling heeft op mijn lichaam. Dat kun je wel degelijk beïnvloeden hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha die Igor toch. Leuk hé? Vliegen vangen. Denk dat je dan een beetje het gevoel van gaan vissen of zo voelt. Je vangt een vlieg. Heel voorzichtig met die slang er naar toe en dan zie je die vleugels omhoog gaan en dan slurf hup de stofzuiger in. (gniffeldegniffel:evil;)

Zie dat mijn buurvrouw Geert zich ook al gemeld heeft? Moghu Buuf.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...