Fransje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Whaaa Yvon, vandaar dat het bij jou ook zo had geregend @ Bolletje, als je een deal sluit met Yvon en jullie samen gaan aanmoedigen dan denk ik dat ik morgen een gehoortest laat doen bij Schonenberg.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Goeiemorgen deze frisse morgen weer allen!!Hannah: :PB):light: :heart::PB):light: :heart::PB):light: :heart::PB):light: :heart::PB):light: :heart::PB):light: :heart::PB):light: :heart::PB):light: :heart::PB):light: :heart::PB):light: :heart::PB):light: :heart::PB):light: :heart::PB):light:van harte gefeliciteerd meid en dat het een fijne dag wordt voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Wordt inderdaad een broeierige dag weer Fransje, we zouden vanmiddag gaan barbeknoeien maar ben bang dat het niet te doen is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Goedemorgen drup, had je nog niet gezien... koffie moet nog even inwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sinusjuh Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Ik wens iedereen een hele prettige dag , ik ga douchen en dan op staphet is nu nog niet zo warm in de treinVanavond met vrienden , collega;s een grote bbq en daarna voetbal kijken en feestenWordt mijn eerste gelegenheid waar er echt veel gedronken gaat worden en waar ik dus niet aan mee ga doenIk hoop dat men niet zo op mij let en niet aandringt.Ik ga het droog houden!!Wens jullie ook een droge dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Wals ik weer over Sinus heen maar even zogoed ook welkom hoor namens mij. Komt wel goed om de draad hier op te pikken, spring er maar gewoon in.Huh Sara bedoel je dat AR jarig is? Albert!!!!!!!!!!! van harte hoor :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Goedemorgen Jane!@ Yvon, misschien valt het mee, schaduw opzoeken. Ik hoop voor jullie dat er een lekker windje blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Ach Fransje daarom noem ik me ook druppeltje dat valt niet zo op hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Heeeeeeeeeeele fijne dag Sinus, hou je haaks, en feest maar lekker..... Lieve luitjes, ik ga er ook vandoor, kind is wakker.... ga haar even verwennen met een ontbijtje, is altijd een beetje feest als ze er is.Iedereen een fijne dag... en een grandioze wedstrijd vanavond. Onderschat de kracht van het positieve denken niet... zowel wat betreft voetbal als wat betreft het glaasje onder controle houden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Sinusjuh, fijne dag gewenst!Het gaat lukken!Vorige week zaterdag had ik ook een feest. Ben de hele avond aan de spa geweest, en trots dat ik daarna was. Misschien kun je dat voor ogen houden, als je thuis komt kun je supertrots op jezelf zijn.Liefs van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Yvon, fijne dag en geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Ahhhh drup, dat vind ik sneu............Moet je eerlijk zeggen dat je in een fikse regenbui wel opvalt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Yvonne en Sinus: Fijne dag !Ga er ook ff uit om te douchen, kattenbak te doen en dat soort oninteressante dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 De kracht van het positief denken. Daar zeg je me wat Vonneke. Heeft iemand daar ervaring mee? Ikzelf ben van nature iemand die erg positief in het leven staat. Ben nooit ziek of zo. Bouw ook erg op mijn lichaam en denk nog steeds dat ik weinig ga mankeren. Dan weet ik dat dat een positieve uitstraling heeft op mijn lichaam. Dat kun je wel degelijk beïnvloeden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 sinus wat goed van je, en het meeschrijven komt vanzelf, volgens mij vond 3 kwart van de frummers het doodeng de eerste keren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 de forummisten se....gm allen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Hannah; van harte en een goed nieuw jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Sinushje en Fransje; welkom hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 heb een nieuw spelletje van bol gedaan, vliegen stofzuigen. heb er al 6 gehad + een langpoot mug:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Hahaha die Igor toch. Leuk hé? Vliegen vangen. Denk dat je dan een beetje het gevoel van gaan vissen of zo voelt. Je vangt een vlieg. Heel voorzichtig met die slang er naar toe en dan zie je die vleugels omhoog gaan en dan slurf hup de stofzuiger in. (gniffeldegniffel:evil;)Zie dat mijn buurvrouw Geert zich ook al gemeld heeft? Moghu Buuf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Den niwi sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Den Will se....Hoe later op de morgen, hoe droger het volk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Bol toch, foei!en jij bent onze dierenliefhebster bij uitstek,zeker ook met je schaduwkanten bezig:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Goeiemorgen allemaal, zijn jullie klaar voor vanavond ?? Mijn buikje kribbelt gewoon.Voor de jarigen :DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB)Maak er een ongelooflijk fijne dag van.Ik houd het droog vandaag, jullie toch ook ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 niwi, droog, droger, droogstmaar dorst dat ik heb, nie te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden