Spring naar bijdragen

Zondag 11 juli


Aanbevolen berichten

goedemorgen morgen zonder zorgen

heerlijk geslapen, veel tekort maar wel lekker.
ik werd wakker gemaakt door een ontsnapte jack russel
boem,plats,miauuuuuwww,grrrrrr door het kattenluikje
eerst een grote knal, paniekgeluiden van de katten en vervolgens................
intense jankgeluiden, piepen en later krijsen

jackie wist nog niet dat ik pitt-bull katten heb
nu is het wel een pittige hond
maar vier katten gaat hij niet redden
Zeker weten dat die nu een kattentrauma heeft
:D

maar goed, weer opruimen dus........
er liggen wat plukken haren, planten en andere lossetroep

Zo iedereen net zo lekker geslapen als ik?
hopenlijk zijn jullie niet zo wakker geworden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal,

Hier heeft het dus gisterenavond wel flink gestormd...Een regen...je wilt het niet weten! Ook flinke knallen. Vanmorgen bleken we in het halve huis geen stroom meer te hebben:( Gelukkig was dat in de hele straat zo dus geen muis die een kabel had doorgeknauwd of zo...
De energie leverancier gebeld en daar zeiden ze dat we vanaf 9 uur weer stroom zouden hebben en dat is nu dus;)
Hier verder alles prima! Heb het weer droog gehouden en voel me goed! Vandaag met een vriendin in de ochtend weg en ga vanmiddag naar mijn broer.
Drukke, maar leuke dag dus:)

Jullie ook allemaal een droge toffe dag toegewenst! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa, vanaf 30 juni niets meer gedronken en ik moet je zeggen ik ben ontzettend blij!
Voel me stukken beter alleen er zijn van die momenten dat er een stemmetje zegt: ach een paar kan geen kwaad...
Ik weet dat een paar een hele fles worden en soms nog meer.
Vrijdag was ik na het werk de buurt in geweest en ik reed achteruit op het parkeerterrein en boem..
We hadden elkaar niet gezien.
Dan kom ik thuis en zit hier in mijn uppie, en dan wordt de verleiding wel groot.
Zoek dan rust in mijn hoofd en alco gaf dat mij altijd.
Het ijsje ter vervanging was heeeeeel lekker :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo te zien hebben er flink wat mensen regen gehad. Zei ik toch? Ik stuur het jullie kant wel op.
Mijn vijvers zijn weer zo schoon dat je het water zou kunnen drinken. Waar regen allemaal niet goed kan voor is.
Nou vanavond voetballen. Ik denk dat we niet winnen, maar tweede worden is ook niet verkeerd.
Verder gaat de Bol het vandaag rustigaan doen. Het is zondag en heb al mijn energie nodig om onze jongens vanavond aan te moedigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Ik heb mijn voorstel verhaal geschreven , tja wat ik er van durfde op te schrijven dan
ik zal me proberen in te voegen in jullie groepje

Vind het nog een beetje raar om te reageren , weet niet zo goed wat te schrijven.
Maar de eerste stap is gezet hier

Vandaag op de dag af precies 3 weken nuchter :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Sinus.
Dat is al heel erg knap zeg 3 weken droog. En je rolt er vanzelf wel in hoor. Lees maar mee en misschien dat je ergens zin hebt om in te haken en dan doe je dat. Soms moet je een paar keer roepen voordat je gehoord wordt maar dat geeft niet. Nogmaals welkom in onze huiskamer.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Druppeltje ook present.

Hannah1 van harte gefeliciteerd meid en maak er van van vandaag. :present: :present: :present:

Sara voor jou ook een :present: omdat je het al 2 weken volgehouden hebt.

Suusje zoals ik al zei je zal voor jezelf op moeten komen want hier ga je op den duur kapot aan. Makkelijker gezegt dan gedaan mag je denken want ik sta niet in jou schoenen en nee gelukkig niet.

Water fijn weer wat van je te horen, bedoel lezen. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal.
Merkte vanmorgen dat het vannacht hier ook aardig geregend heeft... helemaal doorheen geslapen:D
Welkom Sinus, join the club, het went vanzelf hoor.
Heb je stukje gelezen, hartstikke goed van je, en wat knap dat je het al drie weken volhoudt zo, petje af.
Bol, we gaan gewoon winnen vanavond hoor...... weet het zeker... denk ik wel... uhhhhhh, komt wel goed :$
Ik ben hier vandaag ook maar heel even... kinders zijn hier dit weekend om ' ons' wereldkampioenschap te vieren, kan moeders natuurlijk niet achter de pc hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HIhi, Frans, ik woon ook in Friesland..... doe je doppen alvast maar in... de jochies hier in de buurt lopen nu al te tetteren en te zingen, en ben bang dat tijdens de wedstrijd het geluid van hier tot het eerstvolgende buurdorp te horen zal zijn :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O w ik wilde nog wat kwijt :

Ik heb de afgelopen weken hier meegelezen he? En dat heeft me uiteindelijk door die eerste weken heen gesleept. Jullie verhalen , jullie moeilijkeheden . Het was zo herkenbaar en als jullie het kunnen....

Dus het forum wordt ook gelezen door mensen die zich nog niet hebben aangemeld en zo helpen jullie anderen ook.

Echt! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinusje, ik heb het gelezen, heel herkenbaar.

Maar wat knap al 3 weken droog!

Gewoon deze draad hier oppikken,

je krijgt altijd wel een reactie.

Heb zelf ook even moeite gehad.

En het is net het echte leven,

met de één heb je nu eenmaal meer als met de ander. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...