Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 juli 2010


will

Aanbevolen berichten

Ja Adam, ik zag het ook
en die jongens op die boot met die
literglazen vol bier en die groene flesjes
hebben een voorbeeldfunctie, nu ze als helden
worden vereerd, dus helaas hoe ze ze ook hebben verdiend
liever niet en plein public.

Ik leen trouwens af en toe je onderschrift
als er copy-write op zit hoor ik het wel he;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 458
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
tasseke

Bol,




jackie durft mijn tuin niet meer in


scheellt gelukkig een metertje of 26 tussen mijn hekwerk en kattenluik.




gelukkig wel!!


ik moet nu al een emmer water over mijn hek gooien voordat ik eruit kan


angstpies stinkt als de ...............


als hij dat op mijn achterdeur zou doen.......


dan verzoek ik de buren vriendelijk voor een kennel (een geluidsdichte wel te verstaan)



Tassie dat is geen angst hoor. Dat is teritoriumdrift. Zeker z'n castagnette nog niet kwijt. Ff. baksteentje laten vallen. Woooeeeaaaaaahhhaaaa. Nee hoor. Er zijn wel druppeltjes te kopen bij de dierenspeciaalzaak. misschien is er ook wel iets anders waardoor hij het niet meer doet. Zal ff voor je kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol,

dit is echt angst, dat ziet zelfs een blinde
niks stoer hondje meer
hij kruipt in elkaar, begint te piepen en als hij dan voor de poort staat dan durft hij niet meer door te lopen en vervolgens laat hij alles lopen.
Het zou natuurlijk ook zijn angstklieren kunnen zijn, die spontaan werken

Het zal verder wel meevallen
De buurman is nu wel verplicht om en andere route te nemen
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hee Adam,

het is dat het hier benoemd wordt maar het was mij niet opgevallen
ach gewenning
ik zie ook overal koffieshops zonder dat ik daar enige associatie bij heb

maar het moet geweldig zijn geweest, zo druk maar iedereen aan het feesten.
ik zat net te bedenken,
stel je voor jij staat daar op het podium
zoveel mensen die je toejuichen
dan voel je je toch nietig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik ben niet weg. Ik had nog even afgewacht hier en toen was het tijd om de keuken in te gaan. Dan log ik uit, want ik wil niet dat mijn zoon hier in een onbewaakt moment dan achter de pc duikt. Vandaar.

quote:


Originally posted by:
Carolien

Ik begrijp Mup wel een beetje, denk ik...


Heb soms ook het gevoel dat de éne, met borrel binnen handbereik of reeds in de hand, hard naar de ander zit te roepen: niet drinken hoor, wees sterk!

.



Ik heb nog niet alles bijgelezen, maar dit stukje van Caro beschrijft wel goed hoe ik het hier vandaag beleefd heb.

Het maakt me boos ja. Nee (Bol) niet omdat mijn dag niet goed was, want ik heb een prima dag gehad. In aanloop naar onze vakantie ben ik druk alvast mn huis en tuin een beetje op orde te brengen. Alles voor de buuf die op de poezen gaat passen. Ik zou niet willen dat ze denkt dat ik een smeerkees ben he?
:D
Ga ik nu even bijlezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Tassie das iets anders. Ik dacht dat hij zijn poot optilde en dan ging plassen tegen je hek. Verkeerd begrepen. Ja dan moet zijn baasje hem niet meer laten lijden en hem gewoon op pakken als hij te dicht bij jouw hek komt.
Tuurlijk als zo'n diertje een trauma van jouw katten heeft over gehouden dan moet het baasje maatregelen nemen. Vind trouwens Jackies niet zo heel prettig in omgang. Uitzonderingen daar gelaten hoor, want er zitten scheeltjes tussen maar ze zijn nog al fel. Terrier hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol pssst, ik ga even fluisteren

Ik ben gek van beesten
maar een jack russel is geen hond
is ten onder gegaan aan zijn populairteit
compleet doorgefokt door broodfokkers
heel zielig, maar ik ben nog nooit een uitzondering tegen gekomen

Nu maar hopen dat ik niemand heb beledigd :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond heb ik weer eens op het eetdraadje gekeken.
Jee, lekkere dingen staan daar, krijg er meteen zin in.
Maar.............het lukt me domweg niet om te koken.
Vanavond ook maar weer brood met sla, kaas, tomaat, komkommer.
Koken????????????
Grote trigger in 't kwadraat want begon dan te drinken om de pijn van het gemis maar niet te voelen.
Vorige week geprobeerd om dan op een ander tijdstip te koken('s ochtends) maar moest regelmatig huilend weg. Mijn god, ik weet het ik moet het voelen maar gaat het dan nooit over?
Nee, ik geloof dat het gemis nooit over zal gaan. De eenzaamheid ook niet.
De manier van omgaan met wel, hoop ik.
Over hoop gesproken..............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tassie bij ons bij de D.A. hadden ze er twee. die waren nog eens lief. Ik had ze graag mee genomen toen maar de eigenares wilde dat niet. Maar natuurlijk heeft het met doorfokken te maken. Maar ook met het soort. Terriers staan er om bekend dat ze nog al agressief kunnen reageren. Als je twee teefjes op elkaar los laat dan heb je kans dat ze elkaar dood maken, en zeker een Jack Russel.
Ze zijn in Engeland eigenlijk gefokt voor de jacht. Als een fokker ze gaat selecteren op een fel karakter en daar op door fokt krijg je dit soort ( rare ) doorgefokte honden. Diertjes zelf kunnen er niets aan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Saar, is het erg veel gevraagd om te vertellen wie of wat je mist? Je voelt je eenzaam schrijf je. Hoelang ben je al eenzaam?
Je hoeft geen antwoord te geven lieverd als dat te moeilijk is hoor. Ik kan natuurlijk ook ff kijken bij wie is wie.
En heb je ook vrienden?

O dank je Piet. Ga ik zeker kijken.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bol: ik mis mijn man die 4 jaar geleden overleden is.
Door allerlei omstandigheden is het rouwproces erg verstoord en zit ik er nog steeds in. Daarvoor ga ik o.a. ook naar de psych. Mijn drankprobleem is daar direct aan gerelateerd. Met Drup heb ik veel overeenkomsten daarin, die weten we ook van elkaar.
Ja hoor ik heb best wel vrienden en door mijn verhuizing ben ik in een heel fijne buurt gekomen waar ik me echt opgenomen voel en dat doet goed.
Maar zoals een ieder die een dergelijk verlies heeft meegemaakt: helaas, hoe gezellig een dag ook geweest is; je komt altijd weer alleen thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och meis, wat zou ik je nu graag een dikke knuffel geven zeg. Rouwen doet altijd pijn en is een lang proces. Iedereen kan wel zeggen daar kom je wel over heen, en dat is ook zo maar het doet zo'n pijn. Iedere keer weer geconfronteerd te worden met die eenzaamheid. die kan niemand opvullen. Dat was er maar één.:heart::sun::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha nou ik denk dat je terug moet naar vorig voorjaar, Bol, als je op wie-is-wie wil kijken want ik heb me daar geloof ik niet opnieuw aangemeld:$
De datum 13 januari waarop ik weer voor de bijl ging is trouwens de dag van overlijden van mijn moeder.
Met haar sterven heb ik echt vrede, het was goed zo maar..........nu zijn de zondagen wel erg leeg, d.w.z. juist de zondagen die vroeger een feest waren met mijn man en moeder en later alleen mama. Daar is een gat gevallen. Los dit op door met hond te trainen maar helpt slechts gedeeltelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond Wingeling.

Ja een dier kan gedeeltelijk de leegte op vullen, het is een trouw maatje en voelt haarfijn aan als het vrouwtje verdrietig is maar het is geen partner. Je hebt het trouwens erg voor je kiezen gehad. In een paar jaar twee dierbaren te verliezen.
Ja ik weet wel dat toen ik nog helemaal alleen was, ik gewoon iedere dag voor mijzelf kookte. Toen mijn vriend hier in dit dorp kwam wonen, kookte ik voor ons beiden. Koken was mij grootste hobby. Toen ik weer alleen kwam zeg maar kon ik het koken maar moeilijk op pikken. voor mijzelf koken was ineens niet meer zo vanzelfsprekend. Ik moest daar moeite voor doen.
Nu kook ik voor twee dagen en dat gaat me goed af, en doe het weer met plezier.
Misschien zou je je er toe kunnen zetten om eens in de drie dagen te koken voor jezelf en dan langzaam opbouwen.
Misschien is het wel leuk voor je om ook eens een van jouw beste recepten op het eetdraadje te plaatsen. Misschien krijg je dan een beetje zin. Of we moeten samen een pact afsluiten om een keer in de drie dagen te koken. Ik wilje daar best bij helpen.:heart:

Wat voor 'n merk hond heb je? Was dat geen herder?

Dag dag Madelieverdje slaap lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond allen,

Ik volg alles zo ongeveer mee maar heb overdag weinig tijd om te reageren.

Soms ben ik het eens, soms ook niet.
Maar in alle geval veel sterkte voor allen!

Madelief, super, cathy super............................iedereen doet zijn best op z'n eigen manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...