Yvonne Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Een Quote is het letterlijk aanhalen van wat een ander eerder schreef.Die regel onder de berichtjes kun je in je profielgegevens maken door iets neer te zetten in het vak 'handtekening' Hoop dat het je wat duidelijker is zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Hoi Jet, Kijk maar eens op buienradar.nl........en maak je borst maar nat, hihi. Beter je borst nat dan wat anders overigens;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Hey jet, ja hoor, ik ben een gevoelig gasje. Zulke dingen raken me. Ik kan het hebben door muziek, show, film, dit soort zaken, schoonheid pur sang, maar ook door verdriet natuurlijk. Doch ik ben nu ook weer geen blétemuts hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Heee Wil. Gaat goed he las ik.. Heerlijk hoor. En blijf geduld hebben...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Najaaaa, is suus zomaar weg..... zou ze zo geschrokken zijn van die uitleg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Goeie morgen lieve Kanjers.Vandaag kan er noodweer ontstaan, ergens in nederland. Hebben jullie het allemaal gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Mss moest ze gewoon ff weg Yvonne.Ik merk dat als ik dingen voor anderen ga invullen dit erg vaak niet klopt. Ik probeer het zo min mogelijk te doen maar das niet altijd gemakkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Hallo iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Zonnetjeeeeeee Terug in het land, mijn landgenootje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Hallo Hoe gaat het met je en het drinken/niet drinken en het leven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Heeeeele goeie morgen Bol, Bambam , het was meer als een grapje bedoeld hoor.Je moet mij lang niet altijd serieus nemen..... Hoi Zon, hoe ist leven daar in den verre? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Tssssss, nemen de patatekes het hier over ofzo?:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Neeen BB, dat moet anders zien: hier begint de verbroedering.Binnenkort zijn we weer gewoon 1 land: Den Nederlanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Ook goeiemorgen Dar. Hele leuke fotocollages hoor. Zie ik het goed, heb je ook een hondje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Hey Wil neen nog niet in't land, heb pauze nu want ben met de vroegploeg op't veld geweest (5-10u)om zoveel mogelijk uit de hitte te blijven. is hier niet meer te doen vanaf 11u (bij jullie 10)de mensen van de late = t zen zotte die warke héBambam over de 3 maanden nuchter and counting:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Ja maar Caro, het mobiltje van Suus kan toch niet twee keer bellen? En dan s'nachts om 1.30. Ja ik het spijt dat ik hem niet de tweede keer geprobeerd heb om op te nemen. Ook ik voel me niet prettig. Ik ga dan toch het ergste denken. Das begrijpelijk en menselijk.Hebben jullie ook gehoord dan een moeder haar eigen kind vermoord heeft? Ik schrik altijd enorm van zulk soort berichten. Ik heb gemerkt dat ik zo iemand niet beschuldig hoor maar hier begrijp ik niets van. Iemand die zoiets doet moet toch wel heel erg ziek zijn. Dat kan niet anders. Ik vraag me ook altijd af wat er in het hoofd van zo'n iemand om gaat. Vreselijk ook dat zo imand de rest van haar leven moet leven met de wetenschap dat ze haar eigen kind vermoord heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 helaba Dar en Vonneke:heart:alles hier oké, zondag terug richting Belgique, ik zal het hier missen:(maar zal ook blij zijn om mijn lieverds terug te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Wat leuk is dat Dar. Wij hebben vroeger wel een kat gehad die gezellig samenleefde met de hond die we toen hadden. Verder hebben de honden en katten altijd op basis van respect/negeren/pesten (doorhalen wat in bepaalde situaties niet van toepassing is ) met elkaar geleefd. Behalve als er 'gevaar' van buitenaf dreigde , dan stond de hond pal voor haar / zijn katten, hihi. Maar samen in één mand nooit meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 quote: Originally posted by: YvonneHeeeeele goeie morgen Bol, Bambam , het was meer als een grapje bedoeld hoor.Je moet mij lang niet altijd serieus nemen....BB; Tja Yvonne......hahahaha. Maar ik had de rest ook niet gelezen.Is goed, ik zal je niet meer serieus nemen. Ok?Ik ga naar de tuin, het is nu heerlijk weer. Wilde nog wat belletjes doen. Ik krijg allemaal geld op mn rekening waar ik geen recht op heb. Teveel belasting, teveel van UWV. Maar ja, daar komen ze vanzelf wel achter en dan hoor ik het wel. Dus doe ik lekker nix. Ik geef het toch niet uit en het staat wel lekker stoer, zo'n hoog saldo.Gister mn AAvondje weer gehad. Het werkt voor mij zoals Haddock gisternacht beschreef: ik weet weer waarom ik daar naar toe blijf gaan en onze kapitein weet waarom hij hier regelmatig leest.Het is belangrijk voor mij te horen hoe anderen het doen en om mezelf eraan te herinneren dat ik niet hoef te blijven leven zoals ik dat altijd gedaan heb.Voor mij gaat het niet meer om wel of niet drinken, mijn obsessie is weg. Het gaat wel om hoe ik me opstel, me gedraag en daaraan blijf werken.Het voelt als een voorrecht daar mee bezig te kunnen zijn. Zoals Ziza placht te schrijven; Life is good.En zo is het. En nee, ik spring niet elke dag juichend mn bed uit, ben vaak moe en heb hoofdpijn enzovoort. Maar ik heb handvatten om het leven het hoofd te bieden. En ik hoef voor niets te gaan drinken. Helemaal niets. Terwijl 'vroeger' alles een reden kon zijn te gaan drinken.Ik wens een ieder kalmte, moed en wijsheid. Laat die eerste staan. Dat kan een begin zijn van vele goede veranderingen. Take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Bol, kun je niet proberen om haar te bellen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Darrie als ik een heel oud bakkie van een Jackie kan krijgen en ze is lief, neem ik die ook hoor. Tuuuuuurlijk zitten daar scheetjes onder. Kijk wie we daar heben? :rose:netje. Wat leuk. Hoe is het met je lieverd? Ja het zal bij jou ook wel snikheet zijn. poehhhh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Ho nou Bambam....... ik wil heeeeel af en toe ook heeeeel serieus genomen worden hoor:DAffijn, je hebt groot geiljk, lekker de tuin in, ik loop hier een beetje heen en weer , dan weer even hier , dan weer even in de tuin. Ik ga maar eens wat regengevolgen wegwerken in de tuin, strak plan. Bol, ik heb het nog niet gelezen. Maar kan me er echt helemaal niets bij voorstellen. Echt helemaal niets. Te erg voor woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Zonnetje, je had het er een poosje geleden over dat je daar ook voor langere tijd aan de slag kunt. Hele moeilijke beslissing, weet je inmiddels al wat je gaat doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Bol, laat dat schuldgevoel los! Het wordt er echt niet anders van. Als ze je heel hard nodig heeft belt ze toch wel terug? En was Suus nuchter toen ze belde vanacht. Mijn ervaring is dat het meilijk praten is met iemand die niet nuchter is. Als ze wel nuchter was dan had ze wellicht een oor nodig maar de meesten slapen tegen die tijd. Voel je toch niet meteen zo tekort schieten. Waarom is dat? Ik herken het maar zie ook het rare ervan in. Waarom zou ik er altijd voor mensen kunnen zijn. Dat is niet te doen!En ook: als iemand je zo laat belt en dan niet ff laat weten wat er is, op een ander tijdstip, tja, dat is ook iets om een vraagteken bij te zetten.In het algemeen, niet alleen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Wijze woorden BB, sluit ik me helemaal bij aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden