Madelief Geplaatst 14 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Woman, kun je die plaatsen? Ben heel benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Ja ik ga ook weer eens verder.Gewoon, met Zijn.Kleine dingetjes doen die zo op een dag voorbijkomen.Wolken die overdrijven.Alles is een vriend. De vlieg, de mug, de warmte, het water uit de lucht.Mooi he, alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Nog één dingDe vermeende frambozenstruikBlijkt daadwerkelijk een frambozenstruikEr groeien zelfs al heel kleine framboosjes aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Jet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Zie je wel, alles is zoals het hoort te zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 En weer even scheef met het hoofd :http://img153.imageshack.us/sl...r.php?id=dsc01238u.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Woman....ik zie niets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Prachtig WomanB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Beste Jannigje,Ik herken elk woord wat je hebt geschreven. Niet van nu maar toen ik in therapie was bij de psychiater. Het was een enorm roerige tijd en dat is mild uitgedrukt. Het is loodzwaar maar.................het gaat voorbij! Als je echt eren goede psych hebt zul je ook van je nachtterreurdromen afkomen. Die maken dan eventueel plaats voor gewone nachtmerries die goed te hanteren zijn De angst, die eeuwige angst, de rode draad door mijn leven begint nu eindelijk (ben nu echt bijna 52) af te nemen door de nieuwe medicatie Pregabaline. Eerder had ik altijd zo'n het-zwaard-van-Damocles-boven-m'n-hoofd-gevoel. Dat is nu wég.Niet alles kan worden opgelost maar met de juiste diagnose(s) kun je wel een heel eind komen en een betere kwaliteit van leven bereiken.Misschien per periodes, dat weet ik nog niet of misschien wel blijvend met mildere golven.Ik voel met je mee, weet hoe zwaar het is want in die tijd dronk ik niet echt.Misschien eens vragen of je ook een angststoornis hebt?Wat mij destijds veel heeft geholpen is schrijven, schrijven en nog eens schrijven. Al m'n herinneringen. Heb toen ook de beelden in m'n hoofd allemáál getekend en die zitten nog steeds in een foto-albumboekje. Altijd handig als ik iemand wat wil uitleggen van wat er ooit is gebeurd.Ook kleien hielp me bij mezelf te komen, te leren mezelf te troosten.Iedereen heeft zo z'n voorkeuren.Ik voel erg met je mee. Kreeg in die tijd al veel lichamelijke klachten, het lichaam liegt niet. Voelde me soms een lap rauw vlees, zó overgevoelig werd ik. EMDR heeft daar later ook veel van weggenomen.Laat de depressie z'n gang gaan. Er tegen vechten heeft echt geen zin. Doe wat je wilt en kunt (Dat sporten is heel goed!) maar ook niets méér.Hoop dat je dit nog eens leest en er iets aan hebt. Je bent niet de enige en er is een rustiger vaarwater mogelijk.Neem nu de golven zoals ze komen en gaan. Wat mij altijdgoed helpt, nog steeds, is vooral zo regelmatig mogelijk te leven.Op tijd naar bed, ondanks de angst. De dromen komen toch wel. Eventueel in bed naar domme tv kijken en als het kan de tv op timer zetten. Tijdens reclame je ogen dichtdoen maar wel blijven luisteren. Zet het geluid heel zacht zodat je er moeite voor moet doen.Wat mij ook heeft geholpen is om overdag met kookwekker een uur of langer, bewust aan al die nare dingen te denken, ook voor het slapen gaan. Overdag, na de ring van de wekker iets anders gaan doen en voor het naar bed gaan lekker douchen.Ik heb een naar-bed-gaan-ritueel ontwikkeld en dat werkt 99% van alle dagen. Als het niet werkt dan laat ik het voor wat het is want ik hoef overdag niks meer dan de honden uit te laten.Het is al zoveel wat ik heb geschreven.......Rest me je veel sterkte te wensen en je een welgemeende hand vol compassie toe te blazen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Nu even douchen na hondenloop én angstvrij naar de markt én winkels. Realiseerde ik me achteraf :)Ben zelfs aan het koken!!Heb een 6X T-shirt gekocht en zit als een jurk(je) hahaha. Hééérlijk met dit weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Vandaag nog mouwtjes maken. van die losse om mn bovenarm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 schitterend woman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Woman, jammer maar ik krijg alleen een zwart scherm........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Wat mooi Woman... Ben jaloers op je dat je zulke moooie dingen weet te maken, maar ik zie maar zo... Mijn talent ligt ergens anders:D alleen weet ik nog niet waar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Middag allen, Naar binnen gevlucht want hier begint het!!! En serieus!!Mooi Woman!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Hoe oud is kleinzoon Caro??Weten jullie al wat jullie gaan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Blij dat de hel hier nog niet is losgebarsten... Ga ik nog effe de dogs uitlaten !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Hier ook pikzwart!!!Al gerommel en bliksem schichten boven de weilanden.Veel plezier met dat kleintje morgen Caro! Het zal vast wel frisser zijn, dus die mannen amuseren zich met een teiltje water en wat potjes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 sloofbappen ?? zijn die te eten oww verkeerde emoticon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Hoi Hannah, nog een gelukkige verjaardag voor onlangs!! En hozen doet het hier!!! Mijn fiets en het kinderzwembad zijn weg gewaaid!!Regen die horizontaal gaat!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 quote: Originally posted by: marjoSinterklaas PB! Met al mijn wensen van ooit op een lijstje U mag het houden Ik hoef het niet meer kadootjes uitgepakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Wellicht wanneer opde juiste wijze bereidUp Noarth geen gedonderIn het vooruitzicht nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 quote: Originally posted by: igorDhen daarom heb ik levende knuffels in bed. als die zouden kunnen praten Wel lief voor ze zijn he, de mijne is inmiddels wat gehavend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden