witte Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 oh trouwens in september kom je wel ff langs he.....
Otje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Ik ook niet hoor. ik zal hoogstens mn bed luchten en verschonen en de wc beetje poesten. Vollybalse vanavond, ik ga weer dansen quote: Originally posted by: jane4Ha Woman hier nog niks opgeruimd hoor (hooguit de goede voornemens weggevaagd)
witte Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 wedde dat jullie an de poets gaan allebei :D:D:D
VM1 Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Yes Co,Hier doet de hele fam. nu blauw!! Niks is af geschaft.Verder gaat eigenlijk,buiten enkele persoons gebonden puntjes,prima!Hoop je snel weer es te zien!
witte Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 nouhou, zooooooo maaaaaaar hahaOh wee als je niet ff langs komt dan
lady jane Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Nou dan ken je mij slechterdan ik dacht Wittemaar ja daarom durf ik ook niet metjou te ruilen heen met Woman wel:D
witte Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 haha wij wachte het afhoe schoon is jou huis.......
druppeltje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Jij ook lieve Valentine go for live.Coco ook fijn je weer te lezen.Verhip net Wannes gesproken en nu lijkt het wel een reunie maar fijn dat het goed gaat met allen.Later aangeslotenen komen er ook wel hoor en voel je voorals niet buiten gesloten door namen die je niet kent was even ouwe jongens onder elkaar hahaha.
witte Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 niet tot ooit hoor Jane.Ze komt zeer zeker in septenber ff langs(ga ik gewoon vanuit lala)
bolletje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Mensen ik heb inene zin om te zingen en te dansen. Moet het maar niet in m'n hoofd halen want struikel over m'n eigen benen, en zingen daarvan heb ik altijd gedacht dat ik dat goed kon. Heb veel voor anderen gezongen maar het idee dat ik goed kan zingen heeft niemand over genomen.Maar erug leuk dat er weer wat oude bekenden langs komen. Dat geeft de burger moed.
witte Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Mevrouw Bolletje,Heeft u van zichzelf ook in de gaten hoeveel moed u aan andere frummers geeft???En wat het zingen betreft, plaats gerust is wat op you tube.Dr zijn er vast veel die erger zijn dan u.
VM1 Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Ik bedacht me net, met dat Co hier was, Witteje weet niet half hoeveel ik aan je gehad heb in het begin!! Daarom, :present: :present:En ook Allerliefste Bollie natuurlijk!!!!!!!!
bolletje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 WWWAAAAHHHHAAAAA die Witje toch. Zal ik jou eens in je witte neusje komen knijpen?Ik heb dat vaker gehoord dat ik energie en moed weg geef. Ik snap dat niet zo goed maar het zal wel. Heb daar net nog 10 kg. gekocht. Zo maar voor het uitdelen. Dus iedereen die wat wil, VANGEN;)Doeg doeg soul mate CCOOOOO:present: Heb ik dat nou goed geschreven? Hé die verdraaide korsakof toch.
lady jane Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 lees ik net bij aangemelden: witte bolletje:D
witte Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 hahaha Jane beter een bruin bolletje voor mij dan hoor hahaIk heb gevangen hoor Bol. Heerlijk extra energie is nooit weg!! en neeee aub niet in mn neus knijpen hihiVM doe niet zo gek joh hee,Je bent op een gegeven moment zelf keihard aan de bak gegaan hoorDat heeft niemand anders gedaan dan jij zelf!!!Maar ik vind t wel lief om te horen dat je nog weet dat ik er in jou begin bij wasKeep on going patatje:heart:
Otje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 We zullen hier ernstig verslag doen van het aangetroffen resultaat. Let wel, niet opgeruimd is okWel opgeruimd is niet ok quote: Originally posted by: wittehaha wij wachte het af hoe schoon is jou huis.......
bolletje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Val. ik heb net je verhaal gelezen en mijn dank hier voor. Geweldig. Ik denk dat heel veel mensen hier veel aan hebben. (#$%^^&%^&^&) het duurt een half uur voor ik een berichtje getypt heb zeg. Dat toetsenbord blijft van viezigheid aan elkaar plakken. Wie het het net over poetsen heu? Heu. Bolle-boos.
Mai Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 De befaamde knopEven naar de winkelKijken of ik onderwegde kluts wellicht zie liggenvoor mijn voetenTot zo!
VM1 Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Wat een rust hier! Hannah, Will, Marjo, Madelief goede avond!Smakelijk (e) soep Marjo!!Hannah, ik heb me onlangs es geamusseerd met hele oude ditjes datjes terug te lezen, heel leerzaam!Maar ook, it comes and it goes, ou ça va et ça viens (entre....), maar ik zou het iedere "nieuwkomer" aanraden!Allesok met den Brabo Will??
igor Geplaatst 15 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst 15 juli 2010 hey Wil hoe gaat ie? zie je niet meer zoveel hier.
Madelief Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 VM...jij ook goedenavond! Zo heb mijn buik vol... teveel gegeten.En ja teruglezen doe ik ook vaak.Vooral om iedereen een beetje te leren kennen,maar ook welk proces iedereen doormaakt.Je kunt er veel van opsteken.
VM1 Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Hannah, ik ben het eens met Madelief.Is juist leuk om te zien hoe de mensen groeien, veranderen. Geeft moed voor diegenen die het nodig hebben!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden