Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 275
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Ik ook niet hoor. ik zal hoogstens mn bed luchten en verschonen en de wc beetje poesten.
Vollybalse vanavond, ik ga weer dansen :)

quote:

Originally posted by:
jane4

Ha Woman

hier nog niks opgeruimd hoor

(hooguit de goede voornemens weggevaagd)

Geplaatst

Yes Co,

Hier doet de hele fam. nu blauw!! Niks is af geschaft.

Verder gaat eigenlijk,buiten enkele persoons gebonden puntjes,prima!

Hoop je snel weer es te zien!

:present:B):present:

Geplaatst

Jij ook lieve Valentine go for live.

Coco ook fijn je weer te lezen.

Verhip net Wannes gesproken en nu lijkt het wel een reunie maar fijn dat het goed gaat met allen.

Later aangeslotenen komen er ook wel hoor en voel je voorals niet buiten gesloten door namen die je niet kent was even ouwe jongens onder elkaar hahaha.

Geplaatst

Mensen ik heb inene zin om te zingen en te dansen. Moet het maar niet in m'n hoofd halen want struikel over m'n eigen benen, en zingen daarvan heb ik altijd gedacht dat ik dat goed kon. Heb veel voor anderen gezongen maar het idee dat ik goed kan zingen heeft niemand over genomen.
Maar erug leuk dat er weer wat oude bekenden langs komen. Dat geeft de burger moed.:):(

Geplaatst

Mevrouw Bolletje,
Heeft u van zichzelf ook in de gaten hoeveel moed u aan andere frummers geeft???
En wat het zingen betreft, plaats gerust is wat op you tube.
Dr zijn er vast veel die erger zijn dan u.:)

Geplaatst

Ik bedacht me net, met dat Co hier was, Witteje weet niet half hoeveel ik aan je gehad heb in het begin!! Daarom, :present: :present: :present: :present:

En ook Allerliefste Bollie natuurlijk!!!!!!!!

Geplaatst

WWWAAAAHHHHAAAAA die Witje toch. Zal ik jou eens in je witte neusje komen knijpen?:P
Ik heb dat vaker gehoord dat ik energie en moed weg geef. Ik snap dat niet zo goed maar het zal wel. Heb daar net nog 10 kg. gekocht. Zo maar voor het uitdelen. Dus iedereen die wat wil, VANGEN;)

Doeg doeg soul mate CCOOOOO:present:;) Heb ik dat nou goed geschreven? Hé die verdraaide korsakof toch.

Geplaatst

hahaha Jane beter een bruin bolletje voor mij dan hoor haha

Ik heb gevangen hoor Bol. Heerlijk extra energie is nooit weg!! en neeee aub niet in mn neus knijpen hihi

VM doe niet zo gek joh hee,
Je bent op een gegeven moment zelf keihard aan de bak gegaan hoor
Dat heeft niemand anders gedaan dan jij zelf!!!
Maar ik vind t wel lief om te horen dat je nog weet dat ik er in jou begin bij was
Keep on going patatje:heart:

Geplaatst

We zullen hier ernstig verslag doen van het aangetroffen resultaat.
Let wel, niet opgeruimd is ok
Wel opgeruimd is niet ok

quote:

Originally posted by:
witte

haha wij wachte het af

hoe schoon is jou huis.......

Geplaatst

Val. ik heb net je verhaal gelezen en mijn dank hier voor. Geweldig. Ik denk dat heel veel mensen hier veel aan hebben.
(#$%^^&%^&^&) het duurt een half uur voor ik een berichtje getypt heb zeg. Dat toetsenbord blijft van viezigheid aan elkaar plakken. Wie het het net over poetsen heu? Heu.:angry::devil: Bolle-boos.

Geplaatst

Wat een rust hier!

Hannah, Will, Marjo, Madelief goede avond!

Smakelijk (e) soep Marjo!!

Hannah, ik heb me onlangs es geamusseerd met hele oude ditjes datjes terug te lezen, heel leerzaam!
Maar ook, it comes and it goes, ou ça va et ça viens (entre....), maar ik zou het iedere "nieuwkomer" aanraden!

Allesok met den Brabo Will??

Geplaatst

VM...jij ook goedenavond! :)

Zo heb mijn buik vol... teveel gegeten.
En ja teruglezen doe ik ook vaak.
Vooral om iedereen een beetje te leren kennen,
maar ook welk proces iedereen doormaakt.
Je kunt er veel van opsteken.

Geplaatst

Hannah, ik ben het eens met Madelief.

Is juist leuk om te zien hoe de mensen groeien, veranderen. Geeft moed voor diegenen die het nodig hebben!!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...