lady jane Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Ja Tida, ik denk dat ik middenin eigen sores zat,maar dat is geen excuus.Maar ik ben wel blij daty er dan van deze films wordengemaakt, dat dwingt mij meer tot inleven dan journaalsen kranten.En als ik even betuttelend mag zijn: geen drank in huis Tida,je maakt het jezelf zooo moeilijk meis:present:
lady jane Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Ik had hetzelfde met de trilogie,en dan de films nog, oei,! Wat spannend!
Kore Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Nou dan ga ik ook maar...Moet ook wel, ga 't voorbeeld van Bol volgen;naar de kapper!Neeee, geen foto's achteraf:DFijne dag allemaal!
bolletje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Och, ik had net willen vragen "Hoe is ie Em:present:. Nou dat doe ik dan wel als ze weer komt."Moghu Kore en iedereen die later gekomen is.
bolletje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Tida waarom één bier????????? Waarom jezelf zo kwellen zeg?????Daar word je zucht toch alleen maar sterker van? Dat zou voor mij betekenen, dat je aan iets (lekkers) mag nippen en dan moet ik weer stoppen. Dat lijkt me veel moeilijker dan radicaal te stoppen, hoe moelijk dat soms ook kan zijn hoor. Slaap lekker meis.
Madelief Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Hmmm ik begrijp nu waarom het hier zo rustig word/is.Jammer als er straks nog meer overstappen.Juist aan diegene die al heel veel ervaring hebben met ADB,ik had veel aan jullie woorden.Zelf vind ik het hier ook erg druk, behalve nu dan.Ja het tast nu even mijn humeur aan, ben maar eerlijk.
Otje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Hallo allemaalIk zit erg lekker in mn vel vandaagGister dus gekust, mezelf losgerukt en braaf naar huis gegaanErg leuke vent, woont hier om de hoekEn er is contact
druppeltje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Allo allo allemaal,Race tegen de klok vandaag. Moest vanmorgen al vroeg naar de tandarts voor nieuwe vullingen in beide hoektanden dus bovenkaak verdoofd en hoe zeg. Mopperde al dat die uitwerking zo lang duurt altijd. Nu schijnt het dat als je zware pijnstilling slikt een dubbele dosis nodig hebt. Huh? Je zou dan toch denken dat je dan maar de helft nodig hebt? Enfin drink nu koffie met een rietje en rook als ma Flodder hahaha. Daarna kwam het verhuisbedrijf voor offerte en had het gevoel dat is als dronken torretje stond te praten. Toen kwam de taxateur van de kopers en natuurlijk idem. Over een half uur komt mijn hellepie dus die kan aan de bak met het wijnrek zodat ik de flessen in kan pakken alleen heb ik maar 2 wijndozen en iets van 50 flessen wijn, lekker slim maar gewoon niet naar gekeken dus. Ondertussen verder met de boekenkast want er is pas 1 plank leeg van de 24 hahaha.
Rudy Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Mededeling!Over een boek waarin U gegarandeerd Uzelf herkent.Simpel, doeltreffend, funktioneel.Schrijver: François de WaalTitel: VIJFTIG MANIEREN WAAROP IK MIJN LEVEN VERPESTTE en hoe jij dat kunt voorkomen.
igor Geplaatst 15 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst 15 juli 2010 goede middag allemaal.Er deel 2 en 3 zijn mooier om te lezen.
igor Geplaatst 15 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst 15 juli 2010 hahaha liggen er twee onder het lage tafeltje te trekken aan een klein stokje de 1 heeft de hik en de ander is behoorlijk gegroeid boksboksboksboksboks. er is ruimte genoeg hier hoor. straks hebben ze een eierhoofdje
druppeltje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Problemen met Microsoft software? Je vergeet je gebedje op te zeggen zeker... Welk gebed? Dit:Onze Microsoft, die op onze harde schijf zijdt, geheiligd zij uw Windows, uw update kome, uw bugfix geschiede, in Windows als ook in Office. Geef ons heden ons dagelijks rebooten vergeef ons onze illegale copieën,zoals ook wij vergeven onze hardware verkopers,en leidt ons niet naar IBM maar verlos ons van OS/2,want van u is het DOS en de Windows en het NT, tot in de eeuwigheid, Enter.
Emmaroos Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Hoi allemaal,Ben er weer, ben voor niks naar het revalidatiecentrum gereden, ze wilden ons als gezin therapie geven om te kunnen omgaan met mijn beperkingen....haaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaha anderhalf jaar na dato en ik heb nauwelijks beperkingen.Heb geen zin om kwaad te worden dus lach ik maar, hahahahaha.Waar heb je het over Madelief? Hoezo overlopen, is er een ander forum of bedoel je dat chatforum?
Otje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Even de stad in geweest en een bom ondergoed gekocht. kan ik mee voor de dag komen ;Vanavond lekker dansen, en zondag ook al weer joepidepoepieNu aan het werk, mn gouden kostuumversieren
bolletje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Goeie middag Darretje Nieneke en Woman:heart:Het kan best zijn hoor dat het hier ff wat rustiger is. Mensen zijn vaak ook nog bezig met van alles en nog wat.Maar komen doen ze hoor. Blijf gewoon schrijven ook al is het ff wat rustiger. Je wordt gehoord.Zo ik heb m'n huisje weer aan de kant en denk dat ik morgen de tuin maar weer eens in ga. Er komt weer onkruid de grond uit.Emmie hoe is ie? Ben je weer een beetje gesetteld thuis?
Emmaroos Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Ja hoor Bol, ik was nog niet thuis of alles begon weer he, de ziekenhuisbezoeken enz dus geen tijd om na te genieten van de vakantie.En de bruiloft niet te vergeten he, die was afgelopen vrijdag en het was super.Dus ja, het gaat allemaal zijn gangetje weer.
Madelief Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Emmaroos,ja ik bedoelde dat chat-forum, maar ik begrijp het nu hoor!Toen ik daar ging kijken zaten daar al die lieverds van hier, en die kan en wil ik niet missen, vandaar mijn eerdere berichtje.Mijn humeur is weer goed!
bolletje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Hahaha kinderen hé Darrie?Em. jammer dat je niet ff lekker een beetje tot rust kan komen hé na de vakantie? Het is nooit fijn om gelijk weer van alles te moeten doen. Net of je na de vakantie weer een beetje moet acclimatiseren. Nou meis ik ben in ieder geval weer blij dat je thuis bent.Madelieverdje ze komen ook nog hier hoor geen zorgen. Trouwens je bent erg goed bezig, en ja die complimenten kun je niet vaak genoeg horen. Geeft altijd een extra stimulance om door te gaan;)
zoermuis Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Zo nu kan ik weer ff frummen.Nu dochter vakantie heeft is hij ook vaak bezet ( Computer bedoel ik). Maar ja ik ben blij als ze thuis is. Heb ik ook voldoende afleiding.Gaat ie goed Madelief?Emma leuk je weer te lezen.
bolletje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Darrie:)Dees hoe is het met jou? Gaat het een beetje? Vertel, als je wilt, eens hoe je je dag nu in gaat delen? Lukt dat nu een beetje? Probeer je nu helemaal te stoppen met drinken? Ik heb de draad van gisteren niet gelezen dus weet niet hoe het verder met je is afgelopen.
Madelief Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Geplaatst 15 juli 2010 Bolletje Ja en ben ik blij om! Desi,Ja het gaat goed! Met jou ook?Fijn dat je dochter voor afleiding zorgt!Dar, laat ze maar wat doen hoor!Ze moeten het toch leren nietwaar?Zo ik ga even om een pakje peukies.Tot later!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden