blondie6173 Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Goeiemorgen allen,Nog niets gelezen, rol net mn bed uit... Wat heb ik geslapen zeg !!!Al schijn ik wel hele discussies te hebben gehouden in mn slaap volgens mn vriend... Gelukkig onverstaanbaar... Is er nog koffie, zwart ? Ga ik zo effe lezen onder het genot van een kop... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Pas op met rennen Wittevooral niet met je naaldhakken in de tramrails komenfijne dag!!\ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Werk ze fransjeen goedemorgen blondie!!kletskous in je slaap?nu maar hopen dat je niet teveel geheimen hebt verteld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Werk ze voor een ieder die de naaldhakken nu gaat laten accelereren..... Goeiemorgen Blondie. Dikke pluim voor je hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Werkse Witte en Fransje!Goedemorgen Blondie, Niwi en Dar!Hoop niet dat ik iemand vergeten ben, maar bij deze voor een ieder die zich nog aanmeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Witte en Fransje werk ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Ik was een beetje laat met reageren Tas, ik bedoelde je familie, niet de kliko's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 heee igor!ik dacht dat je alweer weg was :$maar tja, het zal het slaapzand wel zijnwant Dar heb ik ook nog niet gezien, terwijl ze wel wordt begroet.brrr, het fris buitenin ieder geval geen weer om in je pyamabroekje rond te lopentoch betrapt natuurlijkheb direct een kattenoppas weekend want de andere buren gaan ook een weekend wegniet voor het oppassen tuurlijkmaar het wordt wel erg rustig hierdirect dan maar als buurtwacht optredengoed voor de frustraties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Maar Jannigje , je moet toegeven.... en volle niet opgehaalde kliko in de zomer IS ook ellende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Mooi onderschrift Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Dank je jannigje. Vond um ook wel mooi. Ik mis er wel een stukkie humor in;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 hihihi,zal je altijd zien;op het moment dat je eindelijk kan surfenzijn de golven verdwenen en is de oceaan rimpellooswas het dan toch een storm in een glas water? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Kun je lekker gaan dobberen op je bord Tas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Begin me net af te vragen of dit onderschrift wel bij mij past... als er IETS is wat ik nooit zal leren is het surfen..... blijf op mijn bek gaan, weet ik zeker... Toch maar weer een ander opzoeken, dit komt niet goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Yvonne, leven blijft vallen en weer opstaan, in het water kun je zwemmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 hahaha Volgens mij ben ik dat nu aan het doen!ik ben al vijf keer mijn sigaret kwijt geraaktgezien mijn asbak zal ik ze wel hebben opgerooktnog één keer in de herhaling met een vers kopje koffiemaar dit keer probeer ik het bewust te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Goeiemorgen Dar. en werk ze.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 YVONNE!!!!!!wat negatief over jezelf!je kan alles, als je je er maar voor inzet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Nouuuuuuuuuuuuu Tas, Dan heb je mij nog nooit horen zingen.... ondanks heel hard studeren (heb ooit de pedagogische academie gedaan.) En een mens moet zijn beperkingen kennen.... surfen zit er echt niet in bij mij, hahahahaha. MAAAAAR er zijn heel wat andere dingen die ik wel kan hoor...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Ha Daar is ze DanDar!goedemorgen deze morgen.vandaag weinig spectaculairs in het verschietrondje ziekenhuis, extra eters, beetje spelen in de tuinin ieder geval zal jouw tijd beter besteedt zijn vandaag.bevalt de cursus?leuk om te doen/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Ohhh jaeevn mijn eigen gebreken vergeten :$ik kan ook niet zingen!maar ben wel een podiumbeestmaar tja, zonder talent geen podium Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
David Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Goedemorgen allen,Eindelijk vrijdag (weer een dag dichter bij maandag, het begin van een nieuwe werkweek )Maar, eerst nog een leuk weekend.Hopelijk letterlijk en figuurlijk droog.Groeten, David. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Volgens mij heel lang Dar, is op suikerbasis toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Goeiemorgen David. Prettig kennis te maken, geloof niet dat ik je eerder ben tegengekomen hier toch? Wens jou ook een heeeerlijk weekend toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Ben ik weer...Witte:Mijn vader kan idd niet met zijn gevoelens omgaan, dat klopt. Speelt hierdoor struisvogel. Kop in het zand, dan zie ik het niet en is het er dus niet... Zal mijn stinkende best doen om wanneer ik getriggerd wordt om het nare gevoel te verzuipen hier te komen, beloof ik! Gisteren had ik ook beter moeten weten. Ik ging "Komt een vrouw bij de dokter" kijken. Niet slim, mijn moeder is aan uitgezaaide borstkanker overleden. Heb de film dus ook niet afgezien...Igor:Mijn moeder is op haar 60ste overleden aan borstkanker. Mijn vader is nu 70.Even verder lezen, ben zo terug;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden