witte Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Wat heeeeeeeerlijk om weer is een bloemetje te krijgen WillZo hoort t ook voor t weekendMijn dank is groot!!!En ik was al zo blij dat t weekend is.Jullie zullen me wel een zeur vinden, maar ik vind het weekend elke weekweer een kadootje hoor.Ik heet ook niet voor niks weekendlover natuurlijk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 het wordt etenstijd tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 hier is het hospitaaltijdlaters!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Ik had dat woord helemaal anders ge-interpreteerd Witte:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 haha Jane, maarre vertel?hoe dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Will,Omdat ik geen bloemetje van je krijg geef ik een bos aan jou!!!!!:present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 lover IN the weekendTas ik wil wel iets ruilen voor horrorfilmsdochter is er ook helemaal gek op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 OOK!!!!!!!!! Jane Wat ga je eten hoofdrolspeelsterik wil nu alles van je weten Madelief,dat hoort nu zo he;)/had jou man niet iets met Atkins??Ik ben ik nu in de war??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Maar Madeliefje toch, hoe kon ik jou vergeten. Stond je naam niet in de lijst misschien.Hier sé En Jane zie ik ook :present::present::present:Beste kwaliteit en ze ruiken heeeeeeerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Bloemen zie ik liever in de weide, dat ze kunnen bloeien en sterven op hun eigen tijd. Maar ik zie ze wel graag.Verder heb ik me vandaag zeer tot mijn ongewoonte het lebbis gejankt. Echt zeg, hebbu nog een paar zakdoekjes!Nog naar een paar jaar geleden had ik gezegd, hop!, ik gooi er een paar glazen drank doorheen. Dan voel je niet zoveel. Het moet nu toch maar gevoeld worden. Niks ernstigs hoor, gewoon wat heftige gevoelens.En ehhh, Marieke, hoe lief je me ook bent, wat je flikt met die katten in je huis spoort niet. Sorry hoor, ook al zijn ze niet van jou, ze zijn in je huis en hebben daar niet om gevraagd. Verantwoording! Als je ze niet wil, breng ze dan naar een opvang. Zodat ze ergens komen waar ze wel gewenst zijn.Begin dan daar eens mee, als je je leven op orde wil houden. En je weet duvels goed dat het niet helpt als je alleen maar 1 kitten behandelt.Waar ben je mee bezig, met jezelf en je omgeving! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Ik vraag me werkelijk af hoe jij het voor elkaar gekregen hebt Willom jaren verslaafd te zijn, aan allerlei genotsmiddelen.Je bent altijd positief en lief voor iedereen.Ik hoef geen antwoord hoor, dit is gewoon een gedachte van me, telkens als ik een positief en lief berichtje van je voorbij zie gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Hé, ik krijg zomaar bloemen, da's leuk!Ik heb ruim een week computer-stilte gehad.Vond dat ik veels te veel achter de computer zat,dat krijg je met die mensen die overal aan verslaven hè ,is het geen alcohol, is het wel de computer.Tenminste dat heb ik dan, ik heb de neiging overal aan te verslaven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Ik ga even lekker etenzodat de H van Hungry, me niet kan triggeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Dank je Dar. Verrrdrrie nog-an-toe. Heb tussen de zakdoekjes door nog een kaart gevonden Mooier word je ook niet van al die tranen.Maar ondertussen lees ik jullie allemaal wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Ja, zeg het eens ?? quote: Originally posted by: willWomen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Zo ik ben weer terug. Ook om ff die lieve Vie een dikke pakkerd te geven, want wat is dat mens een schat.Verder heb ik de dagdraad van vanmiddag ff een beetje gelezen. Ik dacht dat het zware weer voorbij was:)Maar het is goed.Kore ook jou vind ik een lieverd, met je bescheiden berichtjes. Het getuigd van een goed inzicht in jezelf en je laat je niet mee slepen door het onweer om je heen. Ik heb vanmiddag bezoek gehad van mijn vriendinnetje. Ze wil in duitsland gaan beginnen met een dierenpension. Zo ontzettend leuk om te zien hoe dat jong spul zo enthousiast kan zijn. En wat zweverig maar vol goede moed om iets nieuws op te starten. Heb haar beloofd om te helpen met verbouwen als ze iets gekocht hebben. Het had een dochter van me kunnen zijn. Zoveel wat ik in haar herken en waar ik wat volwassener nu op kan reageren.Maar het is een heerlijke meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Hoor wat je zegt he Bolik ben een heerlijke meid:Den ik ben het mer je eens:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Ha Witte!Het staat op het eet-draadje!Denk een pagina eerder.Ja we eten meestal Atkins of Montignac.Vooral voor manlief haha.Zelf hou ik wel van rijst en pasta en soms aardappelen.Maar ach om dat nu alleen voor jezelf te koken.Dus pas ik me vrolijk aan en verlies ik kilo's!!!Het gaat geleidelijk hoor.Het rare is als je dit een poosje doet, je erg vol zit na een andere maaltijd.Heel langzaam ben ik 11 kilo afgevallen.Maar ik eet wel brood met volle kaas hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Jane poepie;) hierzo we zijn toch bezig allemaal bloemen te geven. :present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Ik voel me meer melig PPenne Bol 2e Bos bloemen in jaarennet van Will ook alik kom nog vazen tekort!!Kreeg ook nog uitnodiging om in Voorburg te komen volleyenomdat het geen strandweer wasen heb wat koopjes gescoord bij de kramirP in Alexandriummijn dag kan niet meer stukik hoop dat jullie ook even een paar van die meevallertjes krijgenhebben jullie stuk voor stuk verdienden dan kunnen we er allemaal weer ff tegentot laterss:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Net de draad gelezen:Ekstertje: Ik leef met je mee!Blondie: Kan mij heel goed voorstellen dat je angst hebt.Sinus: You Go! Wat goed dat je meteen doorgaat met het stoppen met roken!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Woman, er stond: womEn hé, als in meervoud ja witte, dat is mijn aard, hoe erg ik er ook aan toe was. Wees gerust, ik heb mijn deel van de miserie gehad hoor en menig traantje gelaten, maar ik blijf ook knokken voor een beter leven, en als ik dat van anderen mee kan opvrolijken, dan zal ik het niet laten Thuis geraakt in betrekkelijk droge toestand, het kon erger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 GoedenavondIk ben effe fietsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 IJzig hier thuis.Ben ik juist goed bezig,komt mn vent dronken thuis."KLEIN" meningsverschilletje gehad.Humeur nu op dieptepunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 Mooie film vanavond:http://www.tvgids.nl/programma...esong_for_Bobby_Long/Al eens gezien, ik ga zeker nog eens kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden