Spring naar bijdragen

zaterdag 17 juli

Madelief

Aanbevolen berichten

Wingchun, shame on me. Ik krijg anders nooit zoveel pbees maar vandaag wel, en ik had de jouwe over het hoofd gezien.
Dankjewel nog!

Ik weet het niet hoor, met dat alcohol-gen. Het doet me eigenlijk niks als ik andere mensen zie drinken. Ja, het ergert me als ze gaan lallen, maar ik heb nou niet dat gevoel dat ik ook wat wil bij het eten ofzo.
Het is voor mij gewoon anders, niet drinken. Niet minder en ook niet speciaal beter (behalve de gezondheid dan) maar... anders, dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 461
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Drupje, ik weet er ook het fijne niet van, maar voor zover ik weet overdrijven ze nu toch wel een beetje hoor. Correct me if i'm wrong !!!

Kunnen wij nu eens nooit een verklaring van Tactive krijgen over het hoe en waarom van die dingen ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will probeer je een beetje rustig te houden jongen. Tactive zal daar wel een rede voor hebben. Wij snappen niet altijd wat die rede is maar wij staan dan ook aan de andere kant van de lijn. Het is (ons ) forum dus zitten er middenin terwijl Tactive aan de kant, het zaakje in de gate houdt. Die lezen dan ook met heel andere ogen dan dat wij dat doen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor bolletje, maar ben er toch al enkele malen serieus mee in discussie gegaan. Als de echte reden echt die verwijzing was van Caro naar het chatforum, allez ja, ..........

Daarom toch nog eens een vriendelijk verzoek aan Tactive om hun redenen even uit te leggen. Ik begrijp best dat het een heksentaak is om alles te liggen lezen en checken op dingen die niet kunnen, alle respect, maar ik wordt moedeloos van hun onflexibele houding.

Afin, ze zullen me nogmaals op de vingers tikken zeker, again :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Bolleke ik begrijp Will wel het is soms hier een kleuterklas. We zijn hier zelf en hoeven niet als een juff op ons vingers getikt te worden wat vaak gebeurd. Wij zijn het forum en niet Tactive want die moeten het lijden maar ze moeten leiden.
Zeg nou toch eerlijk wat is er gebeurd dat nu alweer mensen een ban krijgen. Omdat ze eerlijk zijn? Mag dat dan niet of praten we maar door over de viooltjes, tomatensoep en nieuwe schoenen? Kom op zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppie ik snap het best hoor maar ik ben bang dat dadelijk Will ook een ban krijgt en dan zijn we in een dag twee toffe medeforumers kwijt. Dat is een beetje mijn angst.
Ik snap het ook allemaal niet en misschien is het helemaal niet zeker dat Caro een ban heeft gekregen. En als het wel is, weet iemand dan voor hoelang?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing, opgefokt nog bijlange na niet hoor, daar moet er meer voor gebeuren.

Speculeren ?? Ik stelde duidelijk het woordje "als" er voor hé ??
Ik heb het trouwens aan Caro gevraagd, maar wat ze heeft gezegd mag ik hier nu niet zeggen. Snap je ?
Als ik er dan toch zo de bal naast sla, waarom dan geen duidelijkheid scheppen ?
Waarom worden wij soms behandeld als een hoop kleine kinderen ?

Regels zijn regels akkoord, maar kunnen die een beetje plooibaar zijn aub ??
Het lijkt wel een of ander regime of zo :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Euh Wing...... exuseer ? Nu zij wij de kleine kinderen ? Is dit een test om mij dan wel opgefokt te krijgen of zo ?

We kunnen misschien niet allemaal van hetzelfde hoog intellectuele niveau zijn zoals jij, maar ik volg nog steeds mijn gevoel hoor. Als jij dat dan kinderachtig noemt, tja, dat is dan uw probleem hé.
Jammer dat je er zo over denkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...