Spring naar bijdragen

zondag 4 juli


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 577
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zal ik vannacht in de slaapkamer met daklek die niet lekt gaan slapen ?
Ik weet het niet. Zo schiet het ook niet op. Gister ook weer niets ontdekt tijden de regen.
Ow wacht dan doe ik het zo. an hou ik de plaats in mn atelier vrij zodat ik snel weer terug kan. Dat is een goed idee :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik ga het er op wagen.
Wel weer een goede reden om weer eens flink de dweil te pakken. Ben er gespannen over. Zo gauw het gaat regenen lig ik natuurlijk stijf in mn bed.
Misschien een reservebed neerleggen in mn atelier.....zodat ik zo kan overstappen. pfffff wat een gedoe...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijdelings bijgelezen, maar word er een beetje moedeloos van...
Laten we het wel gezellig houden hier, please...

Hier thuis aan het brainstormen over onze tuin... Vlonder, paadje van trommelsteentjes, gras of kunstgras... ? en natuurlijk een mooie patio van natuursteen... mmm...
zit hier te genieten van alle ideeen die door mn koppie flitsen, nu nog uitvoeren !!!

Was van plan vandaag eigenlijk met de doggies weer te gaan zwemmen bij de Albaplas, maar Boots heeft helaas ergens zn pootje aan bezeerd... Soda-badje al gehad, nu met een sok huppelend op 3 pootjes door de tuin... (zie foto) Arm beest !!!
:heart:

Iemand nog tips om herstel te versnellen, wil rennen en zwemmen met mn doggies !!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De hond kijkt wel zielig met zijn zere pootje. Ik kom ook niet veel verder dan een paar keer per dag een soda badje een iets om het zere pootje tijdens het uitlaten en niet te veel belasten. Bij mijn hond is het dan altijd zo over. Heeft hij 2 verschillende kleuren ogen. Of lijkt dat alleen maar op de foto?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie:
Agossie, wat een zielig moppie;) Hij kijkt ook zo droevig...En inderdaad 2 verschillende ogen toch? Zag het laatst ook bij een andere hond, zo gaaf! Bij katten komt het ook voor. Zag ooit eens een witte pers met 2 verschillende ogen. Buitenaards mooi bijna!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff, wat een lamlendige zondag zeg.
Mijn zoon (beginnend puber) wil niets anders dan op de bank hangen. Hij wisselt tv kijken naar de Tour af met gamen op zn Playstion. :huh: Huiswerk hoeft al niet mee want de boeken zijn al ingeleverd.
Ik ben zooo blij dat ik nog een week vakantie gebeoekt heb. Anders had hij m.i.v. volgende week hier zo drie weken bankhangen gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smelt hier nu weg achter de pc, de zon staat er recht op...Ga de tuin maar weer n's in. In de schaduw met mijn biebboek.
Ook hier bankhangers Mupke. Dochterlief is wel aan het knutselen, maar de knullen zitten achter de Xbox. Snap het ook wel een beetje, het is ook zo warm...
Normaal mogen ze er van mij ook niet zo lang achter, zet dan een kookwekker. Maar nu doe ik niet zo moeilijk. Het is ook te warm om buiten te spelen...

Toedeledoki! :heart:
Misschien tot laterzzzzzzz.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zult wel gelijk hebben Ekstertje. Bankhangen mag van mij wel, maar dan voel ik me een beetje schuldig. Omdat ik ook niks gezelligs weet te bedenken nu. Dus voor mijn plezier zou ie toch een beetje actief kunnen worden? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boots heeft inderdaad 2 kleuren ogen... Niet alleen daarom dat ik helemaal weg van hem was, maar geeft toch wel een extra dimensie...
Na Soda-badje steunt ie weer wat meer op zn pootje...
Geen idee Mupke waar hij zich aan bezeerd heeft... Hebben hier wel een deel in de tuin met grind (gaat weg als we een vlonder hebben) dus misschien een scherp steentje daar tegen gekomen ???
Komt goed, Heb je tip meegenomen Eks, zit nu in de zalf... :)

Heb trouwens ook een poes met 2 kleuren ogen... Hou wel van apart...

Foto's te zien via mn onderschrift !!! van zowel de doggies alsook 1 van de poezenbeesten... :D

mmmm :$
Sorry mupke verwarde je met Bol door je avatar...
Tactive, meer variatie please... Raak confused hier door al diezelfde avatars ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die avatars vind ik ook lastig. Als ik jou zie denk ik vaak dat het Cathy is. En andersom ook. :D
Meer keus of de mogelijkheid om een eigen avatar in je profiel te uploaden zou handiger zijn.
Hopelijk knapt je hondje snel op. 't Is maar niks als ze iets hebben he?

Ik ga er weer even uit hier.
Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie heb je al gekeken of er niets tussen z'n teentjes zit? Ja als ik je een raad mag geven zou ik die sok eraf doen zodat hij het schoon kan likken dan is er minimale kans op een fikse ontsteking. Als hij naar buiten gaat ff een sokje aan.
Heb zelf maar eens een wond en laat hem maar schoon likken door een hond. Ben je er zo van af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...