BamBam Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 quote: Originally posted by: bolletjeBammie zou ze zwanger zijn? Dan is ons een Engel verschenen:huh: Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus wie weet, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Lieve Bol,Gelukkig heb ik dat al aardig geleerd.Ik bedoel "met aandacht en zorgvuldigheid" nietdat alles maar onder de tafel moet blijven,maar dat het met zorgvuldigheid moetvanuit liefde en niet vanuit oude pijn.Inmiddels wel bijgelezen.Laat me dus zeggen:a la Bam Bam Kore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Kore wat een mooie woorden, thanx.Nee had niet gedronken maar door mijn ziek zijn val ik wel vaker. je gaat er bijna aan wennen hahaha.Wil wel straks aan mijn nieuwe leven beginnen maar het verleden neem ik toch mee en zeker zal ik moeilijk blijven lopen dus heb binnen de kortste keren toch weer het naampje.Soms denk ik accepteer me maar zoals ik ben maar soms word ik woest dat er 2 dingen door elkaar gehaald worden en men niet ziet dat ik ook nog eens mindervalide ben. Wil niet zielig zijn en zoek zeker ook geen excuus maar was al 3 jaar mindervalide voordat ik aan de drank ging. Toen mijn man plotseling overleed (ruim 5 jaar geleden) ging ik aan de drank. Waarom worden deze 2 altijd door elkaar gehaald? Viel al toen hij nog leefde en ik dronk toen hooguit een rose in de maand.Naja zal de warmte wel zijn, sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Hallo allemaalLekker geslapen en het beloofd weer een zonnige dag. Ben erg blij dat ik geen kater heb by the wayEerst lezen x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 quote: Originally posted by: BamBamquote: Originally posted by: bolletjeBammie zou ze zwanger zijn? Dan is ons een Engel verschenen:huh: Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus wie weet, hihi.Dat zou wat zijn zeg, Fran en jij een kindje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Zo de Bolle heeft er weer wat uurtjes opzitten met werken dus nu is het tijd om lekker te gaan hangen.T'is tenslotte zondag.Goeie middag Woman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Quote: "Kore komt wel weer terug... leest misschien nog wel mee nu.... " Dit was exact wat ik zei Kore... en ik schreef het omdat de toon op dat moment weer gewoon gezellig was. "leest misschien nog wel mee nu.... " was in de hoop DAT meelas en zag dat op dat moment de sfeer weer goed te noemen was. ik heb er niets lelijks, onverschilligs of wat dan ook voor negatiefs mee bedoeld, excuses als het wel zo was overgekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Dacht het niet Bol. Schreeuwlelijkerds...hahahaha.Nee, nu zijn we te oud en daarvoor wilde ik geen kinderen omdat ik dronk, oa. Maar dat is wel een grote reden geweest om er niet eens aan te denken. En ik ben blij dat ik ze niet heb. Ik zou ze ook veel liefde hebben kunnen geven maar ook veel frustraties op ze hebben bot gevierd. En ik weet wat het is met een drinkende ouder op te groeien. Dus nee, bedankt. Daarnaast ben ik gezegend met veel neefjes en nichtjes, dus ach, genoeg om eventuele moederliefde in kwijt te kunnen.En ik heb de verantwoordelijkheid ook nooit aangedurfd, let's be fair. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ja Bam dat gevoel dat ken ik maar al te goed. Ik ben ook erg blij dat ik geen kinderen heb. Ik zou me zo schuldig gevoeld hebben als ik ze had en flink aan de zuip was geweest. Ik zou overigens ook veel te bezorgd zijn als ik ze zou hebben. Zou het liefst mee gaan naar een houseparty of zo en wee je gebeente als ze dan aan mijn kind zouden komen.Nee, iedereen zegt wel "wat zou jij een goeie moeder geweest zijn", maar ik denk zelf van niet.En dan al die zorgen, en verdriet dat je hebt als je kind iets zou overkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 BB en Fran dat zou geweldig zijn. Een klein babbietje voor jullie uit liefde verwekt. Als jullie dat willen is het een Godsgeschenk toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Reageer weer als een tang op een varken. Blij voor BB en Fran maar ze wilden niet dus sloeg weer nergens op wat ik zeiIk ga ff naar buiten om af te koelen hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Hihi, Drup , was je in gedachten al sokjes aan breien voor het kleine Bammetje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Een Godsgeschenk zou het zeker zijn Drup maar nee. Fran is NIET zwanger. Pfffffff.Geen kleine Frannie/BB, vrooooom, yihaaaaaaaaaaaa, haha een druk kind zou het worden die dol is op friet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Hannah, good for U! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Fleurtje ik sluit me bij Ekster aan. Het hoeft niet nog eens gezegd. En Mupke, ik had het ook over het kroeggevoel. Verder heb ik gister gezegd wat ik wilde zeggen. Behalve dan nog, Fleur, dat je een lieverd bent (ik vind alleen je drank niet lief, snappie)Igor, je moet zeker wel blijven melden dat je gedronken hebt. maar inderdaad, alleen graag als je er een probleem mee hebt. Anders heb je hier weinig te zoeken lijkt me. mag ik vragen hoeveel je had gedronken ???Sara, ja we houden dit onderwerp even aktueel. Lonely staat in HALT en is een van de grootste triggers om te drinken. Mn begeleider gaf als tip om dan naar de bioscoop te gaan. Ja daar word ik gelukkig van, al die stelletjes en gezinnetjes op vrijdag en zaterdag. doordeweeks prima, maar niet in het weekend. Ik had gehoopt dat de yoga op vrijdag zou zijn, zodat ik relaxed het weekend zou ingaan. Maar helaasj. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 O Vonnie en ik zou de wieg maken hoor. Heb ik ook voor mijn nichtje gedaan. Heb de houtdraaibank nog steeds staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Sportschool misschien Woman? HIer is die tot 10 uur open 's avonds. En ook op zaterdag en zondag overdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik haat sporten Yvonne Maar blijf zoeken, we vinden wel iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 quote: Originally posted by: bolletjeO Vonnie en ik zou de wieg maken hoor. Heb ik ook voor mijn nichtje gedaan. Heb de houtdraaibank nog steeds staan. ===============================Oke, doe ik de bekleding wel, heb ik ook al een paar keer gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 zal ik dan de baby maar maken??...dat heb ik ook al meer gedaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Hahahaha die Niwi. Goeie middag kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik heb een leuke reactie op mn muziekgroepje. De eerste leuke !Morgen eens naar de muziekwinkel. Iig een Ierse fluit kopen, want daar speel ik zo op weg. En eens kijken voor wat ander leuk speelgoed Elke zaterdagavond jammen ? Nou, graag, als dat gaat lukken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 goedemiddag...Tsja...als het een serieus onderwerp is over drank, ben ik van de partij he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Drank.... baby's ????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Hond uit en dingen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden