BamBam Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Caro, nou schiet je in een slachtofferrol. Mag hoor maar is niet nodig. Tot gauw:-)Dhendro, is dit helpend voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Is dat omdat je weet wel wie is komen binnenstappen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Aangepast voor de eerste maar ook laatste keer Ik geloof niet in een gedogen iets..komen problemen van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Fleurtje, maar als jij gaat wonen waar Bol woont dan heb je daar straks de zon en niet meer waar jij nu woont; dusss, ja.Het verleden oprakelen kan vaak heel pijnlijk, maar soms wel nodig zijn. Ik heb mn verleden nog es moeten oprakelen toen ik eenmaal nuchter was. Nuchter onder ogen zien en nuchter de pijn doorstaan. Nuchter leren dat ik anders kan handelen en niet hoef te reageren zoals ik dat geleerd heb. Dat ik recht heb op meer, dat dat ook mogelijk is, mits ik er werk voor wil verzetten. Inzien dat het geluk heus niet altijd de hoek omloopt als ik eraan kom. Inzien dat ik oude afweerpatronen niet meer nodig heb en dat ik ze kan doorbreken. Dat is fijn, dat ik dat heb leren zien. Soms pijnlijk, jazeker, wel nodig om verder te groeien voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Soms moet het regenen voor de zon weer kan doorbreken PP.Blijkbaar was het nog niet volledig af..Zo ben ik ook niet klaar met iets..het inhouden doet me weinig goed. Maar voorlopig lukt het nog best..De moeite niet denk ik dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Dan verhuis ik toch terug BamBam . Goed voor de lijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Tanxs Felurtje. Ok, nu echt weg. Heb een fijne dag allen. Gaat weer een warme dag worden, lekker in de hangmat dan maar. Oooh, wat een straf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik moet nog veel leren BamBam..Oude patronen van welke soort ook zijn moeilijk te doorbreken. Omdat het een deel van jezelf is geworden..Ik zou niet weten hoe er aan te beginnen.Teveel littekens hier vrees ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 He jakkes kon er telkens niet op hier want kreeg error of coud not found. Maar ben er op nu en helaas een beetje laat want dan kon ik er tussen springen. Fleurtje dank voor je medeleven en Caro ook die de melding heeft gedaan dat alles oke is.BB dank voor je uitleg en ik weet voor mezelf de waarheid.Een alcie liegt en bedriegt maar kan dat niet tegen zichzelf. Wie denkt dat ik weer eens gevallen ben door de drank dan laat ik dat zo. Wie beter weet dat het een andere ziekte is als alco dan laat ik het ook zo want mensen denken toch wat ze zel willen denken. Wil niet dat jullie er over in discussie raken want het is triest genoeg. Nee heb al lang niet gedronken maar wie gelooft me? Moeten jullie zelf weten maar vanmorgen ook weer zo'n confrontatie. Kon weer bijna niet lopen dus wilde mijn scoot nemen maar ik wil blijven proberen te lopen dus deed mijn uiterste best om zonder dat ding te gaan. Met doggy en flesje spa ging ik toch proberen te lopen en ja hoor: nu al al aan de jajum? Heb het water zo in haar gezicht gegooid en jankend naar huis. Het is maar wat je wil zien of lezen dus. Heb dus 2 conflicten en dat is dat ik een alcie en maar ook een ziekte heb en niemand ziet het verschil omdat ik ook morfine slik zal ik altijd blijven zwalken dus altijd een alcie zijn of lijken.Wilde dit ff kwijt. En waren er meer mensen die een storing hadden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Kan je volgen drupke.Natuurlijk had ik mijn bedenkingen gisteren. Wil daar ook oprecht over zijn..Maar zie niet in waarom ik zou twijfelen aan je oprechtheid als je zegt niet gedronken te hebben. Daar ben je weinig mee geholpen..De situatie leende zich tot...Moest je terug in het drinken vervallen zou je je dan vrij genoeg voelen om dit op het forum te plaatsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 PP gaat wel helemaal los op woorddomino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik geraak in de war van mezelf denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Druppiie lieverd, neem maar van mij aan dat ik je geloof hoor. Laat mij dan misschien naief zijn maar als iemand zegt dat ie niet gedronken heeft, geloof ik dat. Waarom zou ik twijfelen? 't Is vervelend genoeg lieverd dat je konstant moet bewijzen dat het niet zo is. Blijf in jezelf geloven. Je gaat nu een fijne toekomst te gemoed en houd je daar maar lekker mee bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik moet plaats maken voor de dochter Kids... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Terug van het hardlopen en het was warm..maar dat wisten jullie al;) Hier dus ook zon, véél zon! Nu lekker schoon gedouched achter de pc. Even lezen en kleppen en dan met de kinderen wat gaan doen. Misschien gaan we zwemmen, weet het nog niet. Een middagje tuin hangen met een boek klinkt anders ook wel lekker:)Drup:Wist niet precies wat er speelde gisteren met je, alleen dat er mensen waren die zich zorgen om je maakten. Begrijp nu dat je gevallen bent, balen! Wel fijn dat het niet ernstig is. Je zult maar wat breken..Straks toch verhuizen? Dan heb je lekker alles gelijkvloers, geen trappen meer en kun je helemaal overnieuw beginnen. Niemand kent je daar toch laat staan je alcoholverleden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Hier is Kore weer,je weet wel,dat " lieve bescheiden mensje"die de dag hier begonover de kwetsbaarheid van oude en nieuwe forummersen daarom opperde zacht te zijn met elkaar.Er werd overheen gelezen.Later nog een keer,zo tussen neus en lippen,dat we allemaal de neiging hebbendingen op onszelf te betrekkenHet geruzie en geklessebes ging door,dus dan maar weg.Zo wil ik deze mooie en moeilijke dag niet beginnen.Kreeg nog net even te lezenKore weg? oh die komt wel weer terug, [like in RL]Ja dus, om het nog één keer te zeggen:Laten we ign zorgvuldiger en met meer aandachtomgaan met elkaar.Wij zitten hier allenmet oude en nieuwe pijnniet om elkaar te kwetsenmaar om te helenen geheeld te wordenEn nee Yvonne, meegelezen heb ik niet,dus slaat het mischien nergens opIk wou het alleen gezegd hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Fijn dat je er weer bent Kore en goed gezegd:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Kore, wat heb je dat prachtig gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ben er weer vandoor! Fijne zondag iedereen en hou het droog en gezellig:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Lieve Kore,In het begin toen ik hier op het forum kwam, had ik de zelfde ideën als jij. Laten we lief en repectvol met elkaar om gaan. Ik kon er niet tegen als er ruzie was. Daar ben ik gelukkig overheen gegroeid en ik hoop dat jij dat ook kunt.Het is hier soms ook zo dat sommige mensen elkaar er van willen overtuigen dat zij gelijk hebben, maar je kunt allebei gelijk hebben. Als je twee mensen bij een kast neer zet, de een aan de voorkant, de andere aan de zijkant, zien ze allebei die kast, maar toch weer anders. Nu kan je proberen die ander ervan te overtuigen dat hij of zij die kast hetzelfde moet zien als jij maar dat lukt niet. Ik probeer altijd te denken dat, als ik iets heb met iemand, we allebei wel eens gelijk kunnen hebben. Probeer het je niet al te veel aan te trekken Kore. Mischien kun je dat leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Dank je Ekster en Wil,Ik ga er ook weer vandoorLa grande Boucle begint!Allemaal een goede dag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Kore, mooi geschreven.FF nog. Je gaat er vanuit dat er overheen is gelezen. Dat is een veronderstelling. En eentje die in mijn geval niet klopt. Ik heb je bericht van vanochtend wel degelijk gelezen. Wellicht heb je andere verwachtingen of iets anders, dat kan zijn. Invullen voor een ander leidt gemakkelijk weer tot misverstanden of iets anders. En verwachtingen zijn ook lastige dingen.Nee, ben niet weg. Mn lief voelt zich niet lekker dus ff legge dan maar. Heb hier ook een hangmat, es kijken of ik die kan ophangen zonder neer te storten:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Bammie zou ze zwanger zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeIk moet nog veel leren BamBam.. Oude patronen van welke soort ook zijn moeilijk te doorbreken. Omdat het een deel van jezelf is geworden..Ik zou niet weten hoe er aan te beginnen. Teveel littekens hier vrees ik BB; misschien wel Fleurtje, misschien niet. Ik heb, zeer kort nadat ik gestopt was, mn huisarts ingeschakeld. Ik was al begonnen met therapie. Daarna nieuwe diagnose gevraagd bij psychiater. Naar de AA gegaan en na een half jaar ofzo een sponsor gevonden en aan het werk gegaan met de twaalf stappen. Ik heb me van veel kanten met hulp omringd en dat was nodig. Ik ken inmiddels veel mensen met behoorlijke littekens die gestopt zijn, gebleven zijn en nuchter aan het worden zijn. Het kan, echt waar! Het is geen simpele weg, gemakkelijk maar ja, dat is drinken ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Dag lieve mensen! Heb me sufgelezen! Werd er echter niet vrolijk van, maar oke. Nu krijg ik bezoek, ik kom later terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden