Spring naar bijdragen

zondag 4 juli

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 577
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zoals iedereen weet dat Marjo vaak in raadselen spreekt, net als Wing weet ook iedereen dat Fleur een heftige is.....
Niks mis mee, af en toe een zoen op haar bol geven:sun:.......
En laten we wel zijn..... toen Drup weer eens onderuit ging was Fleur wel degeen die zich afvroeg of ze nog overeind was gekomen:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijk vind ik mezelf niet in het wild meppen. Er zit een rode draad achter. Misschien is het ook beter als mensen een keer stoppen met een analyse van fleur te maken.
En iedereen weet over wie je het nog hebt dus is een beetje dubbel om dat hier te laten vallen en te doen alsof het beleefd blijft nu..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben op niemand boos, maar vond het alleen vervelend. That's it! Het forum was voor vele denk ik geen veilige haven gisteren. Voor mij in ieder geval niet. Vind dat we hierin rekening mogen houden met elkaar. Excuses hoef ik niet van niemand, vraag ik ook niet om. Wil alleen zeggen wat of ik ervan vond. Misschien voor een stukje mijn grenzen aangeven. Wanneer de sfeer op het forum zo is zal ik hem namelijk vermijden terwijl het hier ook voor mij heel belangrijk is!
Misschien is het voor mij beter om niet in de avonden te komen dan, in de ochtend zijn de gemoederen meestal bedaard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uhmmm , ook zonder biertje kan Fleur behoorlijk uit de hoek komen..... dat staat er los van denk ik.
Dit is een forum voor mensen die de alcohol de baas willen zijn.
NIet drinken is een optie, gecontroleerd drinken ook, en inderdaad... als Fleur niet zou hebben gezegd dat ze wat had gedronken had niemand het geweten....
Want nogmaals: ook zonder drank kan ze een bek als een scheermes hebben ;)
En ze kan ook verdraaid hard meppen ....
Zo, genoeg voor een ander gepraat, ik neem nog een bakkie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
ekstertje

Yvonne:

Andere praat prima! Anders wordt de sfeer net zo kneuterig als gisterenavond en daar pas ik voor;)

=======================================================

Helemaal mee eens, begrijp niet dat je de boel dan wel weer oprakelt.

Maar goed, de koffie dus......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caro komt echt wel weer terug.
Don't worry.
En Drup zal ook weer terugkomen hoor.... als ik haar een beetje kan inschatten zal ze iets aanvoeren van:

" Lieverds, ik ben er weer, de enige echte komt altijd weer overeind, jullie weten het toch: onkruid vergaat niet, HAHAHAHA. Maar Drup heeft wel weer een megapleister over haar hoofd..... ha kan weer gaan schrijven "

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...