lady jane Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Das mooi Wing, nuen ik kan me zo indenken dat je dit inzichtniet kado hebt gekregen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ben blij voor je Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ja Wing, ons pad is ons pad, we lopen en lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Lieve mensen, ik ben moe,dus ga ik naar m'n bedje toe.Slaap wel allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik duik achter je aan Kore:Din mijn eigen bedjewelterusten mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik ga al een tijd naar PMT Jane. Begin nu te merken dat ik soms weer iets voel....Komt allemaal goed! Je kunt niet in 1 keer 100 procent veranderen, maar wel 100 keer 1 procent ( Mansukh Patel ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Trusten Kore en JAne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik was er nog even weer. lees nare verhalen. Moeilijke ervaringen.Zes jaar geleden was hier id aan de hand. Zo naar om van dichtbij mee te maken.Maar vreemd genoeg, in die trance ga je door ja.Confronterend is... de machteloosheid.Weten dat wij niet bij machte zijn.Ook dat is een gevoel om mee om te leren gaan.Een hel. Eerst denk je dat je daar nooit uit zult komen.Het is ergens absurd dat dat dan toch gebeurd. Het gaat ergens in de tijd over.Toch, een onuitwisbaar beeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 wingchun, cathy56, Kore, jane4, en Fransje Ik ga ook, Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Welterusten, slaap zacht!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Wing, ik zei vorige week nog op therapie: als ik over mijn leven vertel is het gewoon een boek.Ik vertelde het, nu sta ik soms in het boek, komt er gevoel bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Trusten Cathy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Wing ik log nog even weer inom je laatste 2 regels te beamenIk heb dat ook mogen ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik mag niet blijven hangen hier nu.Wing, je zegt het goed. We willen geen lijden. En toch is daar ook kracht in te vinden. De weg...o.a. tref je daar verbondenheid tussen mensen aan.(ik denk niet dat jij dat in 1e instantie bedoelt nu)Het leven is heel bijzonder.....slaap goed lieverds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik ga zo mijn mandje opzoeken...Voor alle friezen: noflik sliepe en voor de niet friezen: lekker slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik denk dat accepteren heel belangrijk is, het is zoals het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Bedankt allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Misschien een nieuw draadje Wing?Lieve mensen tot morgen, ik ga nu echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 ik zie Paul v Vliet langskomen hier, leuk Een dag en een nacht is een handjevol levenEen dag en een nacht is een handjevol tijdIn het grote verband duurt het eigenlijk maar evenMaar alles komt terug tussen zeven en zevenMet het licht en het donker van dood en van levenIn een dag en een nacht in een handjevol levenIn een dag en een nacht in een handjevol tijdEen dag en een nacht is een handjevol regenEen handjevol zon in een dag en een nachtSamen op weg in de zon en de regenEen hartje verloren een hartje gekregenMet het licht en het donker van het voor en het tegenIn een dag en een nacht met een handjevol regenIn een dag en een nacht met een handjevol zonEen dag en een nacht is een handjevol levenEen dag en een nacht is een handjevol tijdIn het groter verband duurt het eigenlijk maar evenHet is maar een handjevol tijd maar een handjevol levenMet de mensen en de dingen in het losse verbandVn hun huis en hun stad van hun dorp en hun landIn het landje dat huilt en het landje dat lachtMet het licht en het donker van dag en van nachtMaar als je het liefhebt dat handjevol levenMaakt dat een verschil uit van dag en van nacht...(P. v. Vliet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik zou wel willen datIk bijvoorbeeld kon toverenMaar dat kan ik nietHelaas pindakaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Nightynight! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Het is niet hardHet is zachtAch mijn zoonDe gevoelige melancholieHet is niet zachtHet is hardWat moet ik?Ik kan nietsIk zie watjij zietIk heb je liefIk draag je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Niet voorzichtigJust a sleepEen schelle stemEen vals gebaarNiet echt, verkramptWat zal ik reddenIk zie, ik zie de pijndie raaktIk zie datKom maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 'Ik dacht het is okeeMaar ze roept haarkinderen als hondenZe kijkt niet echt aanMaakt belachelijk en vloektdaar waar ze ooit van hieldIt's just an illusionHij doet net nog steedsalsof een van gelukkigBakt en rakt de heledonderse boel bij elkaarI had to takethe sword Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden