Spring naar bijdragen

zondag 4 juli


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 577
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allen.Ik had graag wat alnger geslapen maar 't is té warm.
Fleurtje, de opmerking over de kroeg kwam van mij. En ging niet over jou. Dacht je dat? Ik kwam nog laat binnen gister en wilde gewoon even wat gezellige klets. Geen vage kreten. Ik begrijp ze nl. niet.
Maar goed, dat is dan mijn probleem. Niet meer zo laat binnenkomen hier dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik? Naar de koers kijken? euh no way..Diene gaat toch niet door het stad hé want ik moet daar zijn met de fiets :huh:

Nog steeds niet ok hé? Zolang je het gevoel hebt dat het stabiel blijft en niet down hill zit alles nog goed veronderstel ik. Relaties...wie moet ze? Heb vannacht een ellendige droom over ex gehad. Denk dat ik nog misselijk ben.
Hoop dat het vlug beter wordt voor je

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hiersé, de mup, ook jij :sun:

Moet gaan uitrukken voor een megacontainerschip, pffff, en dat op een zondag !!
Ik moet zelfs alles nog bijlezen van gisteren, maar dat zal voor strakjes dan wel zijn.

Tot subiet, nie gaan lopen hé ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben gisterenavond even op het forum geweest. Vond het er niet prettig...Een onveilige sfeer. En dat je drinkt ok, maar ga er dan niet blij en lekker over lopen doen!
Fleurtje, zie dat je er ook bent. Dit bovenstaande slaat op jou helaas...Doe er je voordeel mee?

Zo dat heb ik gezegd en nu verder!


Iedereen goede morgen verder!
Ga zo lekker hardlopen, even lekker 5 km de wind in mijn haren voelen:)
Fijne dag iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen allemaal
ik zit me hier vreselijk schuldig te voelen. heb het gevoel dat doordat ik gemeld heb dat ik gedronken had,(hier de stekels die al een beetje overeind stonden) jullie elkaar in de haren gingen zitten. en er zelfs iemand afscheid heeft genomen. ik vind dit wel heel erg
SORRY JONGENS, MEISJES..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij jouw ding ekstertje..ga me er niet voor verontschuldigen zelfs al is dat je vraag niet.
Dacht niet dat ik blij en lekker was toch?
Ik ventileer..
Zoals ik gisteren al zei, waar is het verschil met iemand die dronken op het forum komt maar er niets over zegt? Ohja...ik zie het verschil. Al jankend en wenend kan het..anders niet toch? Zal de volgende keer niet zeggen dat ik gedronken heb. Dat maakt het vast allemaal een stuk beter toch.
Heb ik voor mezelf zeker een boodschap aan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er niet de hele avond geweest, maar toen ik er was was zij diegene die me het forum heeft doen verlaten. Werd van nog iemand anders niet blij, maar die is er nu niet dus daar wil ik nu niets over zeggen. Maar ik denk dat wanneer je een geschil met iemand hebt vecht dit dan via PB's uit (dit gaat niet over Fleur). En Fleur vond ik ongeleid in het rond meppen. Natuurlijk mag je dingen tegen elkaar zeggen, maar het is de toon die de muziek maakt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NIet doen Igor,
Daar schiet je geen lor mee op.
Je voelt je waarschijnlijk al @#$# .
iedereen is verantwoordelijk voor zijn / haar eigen reacties en uitspraken.....
Jij bent verantwoordelijk voor jouw drinkgedrag, daar heb je jezelf mee.
En mensen die daar aanstoot aan nemen zijn verantwoordelijk voor hun eigen reactie...
en degenen die daar dan weer op reageren ..... enz enz....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...