lady jane Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ja je gaat doormaar "het"gaat ook dooris het lang geleden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ja op dat moment moet je wel door, maar daarna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Bijna 2 jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Jannigje, jij moet je als tante ook machteloos hebben gevoeld.Dhendro schreef deze week ook over haar neef,die heeft het overleefdhet komt dichtbijen is een nachtmerrie voor een moeder lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Mijn ex en ik hebben hem er samen wel doorheen getrokken, en wat mezelf betreft, tja dat is een probleem van mij...........ben reuzegoed in alles wegstoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Erg voor je Jannigje, hier is het goed afgelopen maar het kan ook anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 In februari bracht ik mijn zoon naar de treinhij was zwaar depressief toenen toen de trein aan kwam rijdenkreeg ik het ineens heel moeilijkIk weet nog steeds niet of ik iets van hemof van mezelf heb gevoeld toen (projectie naar hem) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik ga afsluiten, lieve mensen. heb nog een toetje staan Slaap lekker, als het regent, denk aan mij en mn lekkende dak die ineens niet meer lekt. Typisch een geval van raar.....Eerste nachtje weer in mn slaapkamer, echt wel fijn. Ik heb mn bed precies zo gezet zoals mn vaders bed stond. Soms heb ik ineens behoefte aan zuks. Hetzelfde uitzicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 We drinken/dronken niet voor niets he Fransje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ja Jane, het was verschrikkelijk voor ons allemaal.Maar vooral voor mijn zus en mijn neef (zijn broer). Maar ook voor bv mijn vader, die de dood van zijn eigen kind (zoon) weer herleefde/voelde en moest aanzien dat zijn dochter onnoemelijk leed en dat leed niet kon verzachten, laat staan wegnemen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Lijkt me toch niet het beste voor jou, FransjeJane, heb je laatst gelezen van mij over dat gat in de markt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Trusten Woman, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Vreselijk Win........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ja kore:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Slaap lekker Woman en geniet maar van het uitzicht, heel even, want dan val je hopelijk in een heerlijke slaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 En? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik weet dat wegstoppen geen zin heeft, ga nu naar psycho motorische therapie.Probeer lichaam en gevoel weer iets dichter bij elkaar te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Wingik had het gelezenlang geledenverschrikkelijkgeen woorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Gat in de markt Core? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Wing, dat is inderdaad vreselijk om te zien!!!!Heb jij haar gevonden?Fransje: wegstoppen kost een hoop energie hoor! En het komt vaak toch boven, op misschien totaal onverwachte momenten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Donderdag heb ik mijn 3e sessie Fransjedeed vroeger veel met lichaamsgerichte therapienu via de GGZ dus, dan heet het net iets andersmaar werkt net zo goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Jane, wat lijkt me dat moeilijk, die angst voor je kind.Ben je nog bang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Moet er niet aan denken Wing, lijkt me echt vreselijk......Volgens mij raak je dat nooit van je netvlies weer kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen..zoveel verdrietige dingenbij ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Nee Jannig. ik heb het hem gewoon gevraagd lateren hij is daar niet mee bezig zegt hij en dat geloof ik.Maar het gevoel was toen zo sterk en zijn begeleiders hieldenhem ook extra in de gaten.Maar ik heb ook een prachtige film gezien, BenX, waargebeurd, ook Aspergeren dat liep dus zo af in het boek (in de film gaven ze het een happy end) wat ik alhad gelezen. Het kan zijn dat dat bij me terugkwam of dat ik goedgevoeld heb.Ik hoef het nu niet meer te weten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden