Mai Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Paul van VlietHet werd eerder genoemdIk zou het haar mailenMwaaaah..Kan haar het nou schelenof servet of tafellakenDat is voor de oude mijmerendenTnx Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Pfff blij dat de zondag om is, vind dit altijd een moeilijke dag.Rond een uur of vijf komt bij mij altijd de trek dus ben maar aan het knutselen gegaan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Te groot voor de poppente klein voor de mannenkomt er ook in voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 ik denk alleen Kore dat in dezetijd de leeftijd ook weer wat verlaagd kan worden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ze speelde nauwelijks met poppenWel in sloten en met legoNu doet ze mode tekenenEn mannen, dat zijn nog langgeen mensenDaarom stuur ik het ook nietWat is dat nou voor gekke zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Wat was er nouin KruispuntEten en drinken..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ja Jane:Ddaar kun je zeker over meepraten he?voor mijn meiden ging het destijds nog wel op,geloof ik....Hoi Jet,wat was er om te huilen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Nee MarjoJos met korsakovik zag het voor de 2e keeren eigenlijk verplichte kost bijna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Marjo, iemand met Korsakov was in Kruispunt las ik net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Beide eet ik nietToegevoegdDus ik zit snorWat eten betreft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Die van mij is 14 Kore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Mij is ooit verteld dat bijna iedereen suikerverslaafd is Wingen mensen met alcoholverslaving ook, aan de loze omgezette suikers in drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Mijn zoon is 22, vier jaar geleden is hij bij zijn vader gaan wonen.Twee jaar geleden heeft hij een zelfmoord poging gedaan, gelukkig is alles goed afgelopen maar wat doet het zeer om je kind in het ziekenhuis zo te zien..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Marjo, van harte met je dochter. Wat fijn dat je zo geniet!!Lieve mensen ik zoek zo mijn bedje ook weer op.Ik denk dat ik m wel vinden kan.... ben moe.......Zachte nacht allemaal, en hopelijk is het ietsje koeler nu. Misschien is Emma er morgen wel weer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Fijne nacht Cathy,en slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Ben drukIk weet hoeEr zit nog wat andersUitputten=verslavingsgedragTse tse hush Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Tnx CathySlaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Wat erg Fransje!!!hoe is het nou met hem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Marjo : gefeliciteerdVoor jou en haar Hebben van die wapperende voetenLopen altijd overal tegenopWeten helemaal niet wat ze moetenEn kauwen dan de hele dag maar dropMoeten ouwe jurken van hun grote zusjes aanDie hun moeders hun nou juist zo enig vinden staanHouden niet van zomerkampen, moeten daar toch heenEn zijn daar met z'n honderden verschrikkelijk alleenMeisjes van dertien, niet zo gelukkigMeisjes van dertien, d'r net tusseninTe groot voor de poppen, te groot voor de merelsTe klein voor de liefde, te klein voor de kerelsMet een glimmende neus en met knokige knietjesEn in hun dagboek staan de kleine verdrietjesMeisjes van dertien, vlak voor 't beginMeisjes van dertien, d'r net tusseninHebben van die dromerige koppiesHebben van dat dunne steile haarWillen niet meer samen met de jongensWillen nou alleen nog met elkaarGiechelen bij de naam van het onbereikbare idoolGiechelen om hun vader en de leraren op schoolGiechelen van ongemak en giechelen van spijtGiechelen zich een weggetje naar een betere tijdMeisjes van dertien, niet zo gelukkigMeisjes van dertien, d'r net tusseninTe groot voor de poppen, te groot voor de merelsTe klein voor de liefde, te klein voor de kerelsNog nergens een vrouw, ja, van boven voorzichtigMaar verder nog nergens, nog te dun en te spichtigMeisjes van dertien, droom d'r maar vanMeisjes van dertien, giechel maar an Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Te prive. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Marjo gefeliciteerd, al een pubertje dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Fransje: wat fijn dat het weer goed gaat met je zoon!!!!En jij?Vandaag hebben we nog met mijn zus over haar zoon gepraat. Hij is wel overleden. Ik ken de pijn, wanhoop het verdriet etc. van dichtbij en ik ben niet eens zijn moeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Fransje heb jij het verwerkt?Als moeder heb je dan toch ook met van alles te dealen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 oeps, geen servet en tafellaken dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 Te prive. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden