Spring naar bijdragen

maandag 19 juli

igor

Aanbevolen berichten

Ach, ik ben gewoon een beetje depri (geworden door de drank). Ik weet nog wel dat de ochtenden HEERLIJK zijn als je niet drinkt, dus daar richt ik me dan maar op:)

@Soothe: ben momenteel vrijgezel en juist de 'liefde van mijn leven' kwijt, indirect door de alcohol. Als ik gewoon nooit meer drink, bestaat er een kleine kans dat we toch nog samen zullen komen (ooit). En andersom, nog sterker: als ik blijf doordrinken zullen we in ieder geval nooit meer samen zijn.

Anyway, ik heb momenteel het volgende in huis (gehaald): chips, patat, pizza, crackers + vleeswaren, broodjes + knakworstjes en het allerbelangrijkste: ketchup. En dat ga ik allemaal opeten..... *not*....... Maar vandaag, dag 1, wil ik gewoon alle keuzes binnen handbereik hebben. Oh ja, er lag dus geen alcohol in mijn mandje;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 512
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

We gaan er tegenaan hé Poging?

Marjo:present: voor jou.

Ben net boodschappen gaan doen. Nu lopen hier vaak twee mensen die zwaar verslaafd zijn aan de alcohol. Een man en een vrouw. Ze wonen in een inrichting hier zo'n km. of 7 vandaan. Soms zie ik ze gewoon op straat zitten drinken, onverzorgd en vies. Lege blikken bier rond hun verspreid. Zien helemaal niet meer hoe de omgeving naar hun kijkt en op hun reageert. Alleen de alcohol is belangrijk.
Nu kwamen ze in de winkel waar ik was. De vrouw viel tegen de man op en iedereen keek. Er waren mensen die ze na keken, mensen die ze uitlachten, mensen die er kritiek op hadden maar iedereen keek.
Ik vond het zo zielig om te zien en ging een beetje brullend de winkel uit. Ik dankte God op m'n blote knieën dat ik niet zover gezakt ben. Ik heb een huisje, lieve vrienden en een leven op kunnen bouwen.
Mensen wat heb ik het getroffen. Het kan iedereen overkomen.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, die deuren heb ik tenminste, in de goede kleur.

Verder, wat ik vergeten had, kwam er ook nog een heeeeeel leuke meneer de nieuwe wastafel brengen en installeren. Niet alleen een erg mooie vent om te zien, maar ook zeer hartelijk, opmerkzaam, hoffelijk en interessant. Discussie over wat je niet kan veranderen in je leven en hoe je daarmee omgaat.
Kreeg stiekem wat stoute gedachtes, maar ja, ik ben getrouwd en had met gemak zijn moeder kunnen wezen.
Toch is dat wel leuk, een heel klein beetje flirten.

Ping, van harte welkom. Ik drink nu ruim twee jaar geen alcohol meer en vind er niets saais aan.
Wat een goede gedachte van jou om vast te houden: helder en fris opstaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi
Flink geslapen
Zou er toch een griepje achter mn deurtje zitten ?

Stoppen met drinken is helemaal niet saai. Nu kan ik elke dag feest vieren ! Toen ik nog dronk niet, na 3 glazen lam en vervolgens alleen maar in mn glas staren of ik de bodem al zie en zoveel mogelijk bezopen worden is geen feest.
De 3 (!) dagen erop met een kater in mn bed liggen ook niet. Die ene dag dat ik me dan weer goed voelde moest savonds gevierd worden met een glas (of 30) waardoor het allemaal weeropnieuw begon.
Nu pas vier ik feest. Ik dans, ik zing, en ik geef zaterdag een feestje. Wedden dat ik de grootste feestvierder ben daar ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, dankjewel nog voor het hartje, ik dacht dat jij inmiddels al heftig zingend achter je afwas stond. La Scala ofzo :)
Ach ja, een beetje lol maken geeft sjeu aan de dag, en als het bij wat flirten blijft kan het geen kwaad. Ik vond het leuk dat zo'n knul van ongeveer 25, zulke diepzinnige en toch heel aardse gedachtes over het leven heeft.
Blij te lezen dat het jou goed vergaat. En ik informeer maar niet meer naar, wanneer kan ik nou die rozen uit Rotterdam sturen? Als je zover bent lees ik het wel

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was ff met de stoepferrarie. Yep gaat nog goed de apentrots. Weet niet hoever apen trots kunnen zijn maar dan leer ik het ze wel hahaha. Erg fijn want weer een angst overwonnen

Nee poging niemands verdriet is erger. Je eigen verdriet is het ergste want die voelt het hardst. We zitten hier niet omdat we jeuk hebben maar het hoe nu verder. Vergelijk je nooit met een ander want dat kan niet. Maar begrijp wel je lieve intentie hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippie hier alles goed meid. Een half jaar ruim niet gedronken. Had ik niet verwacht hoor toen ik me hier aanmeldde. Ik dacht ik zie wel waar het schip strand. En helemaal niet de intensie om helemaal te stoppen. Op een of andere manier is die hier gekomen. Mede door de forummers en ook doordat ik zie dat anderen het ook kunnen. Ik denk toch dat ik hier vind waar naar ik m'n hele leven gezocht heb. Een stuk warmte, saamhorigheid, geen verwijten of beschuldigingen maar een stuk acceptatie door de anderen.
Ik hoop dat jij dit gevoel ook kunt ervaren meis.:heart:

Vietje ik denk niet dan iemand in een mantelpakje beter af is, maar, als ik zo geconfronteerd word, met deze mensen, doet dat me erg veel. Zeker omdat iedereen met een vinger afkeurend wijst, terwijl ik denk "Wie ben jij om deze mensen zo af te keuren. Omdat ze niet helemaal kunnen voldoen aan de eisen die de maatschappij stelt?"
Het zijn mensen met gevoel, misschien missen mensen zo als jullie dat wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed om te horen Bol, dat het zo goed gaat.

Met gaat het ook best goed hoor.
Een x de fout in gaan betekent voor mij 2 of 3 glaasjes drinken, maar dat is dus al teveel voor mij want ik kan er niet tegen, want na 3 glaasjes is het al mis en weet ik het de volgende dag al niet meer.
Raar maar waar...............

Maar goed, in het half jaar dat ik niet op het forum ben geweest is dat 4 x gebeurd en dat is dus 4 x teveel he?

Maar ik ga er weer voor hoor!!!!!!!!!!!!1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahah nou het is momenteel nog PogingZoveel, maar heb een berichtje naar de moderator gestuurd om het te laten veranderen in Ping. Dat klinkt wat minder negatief. Kan natuurlijk zijn dat hij op vakantie is, dan duurt het nog wel even voordat m'n naam aangepast wordt;)...

Pingerdiepingerpong poogde te pingpongen en pingen tegelijk, maar het was een gepochte poging:P...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En iedereen bedankt voor het welkom heten! Ik wil inderdaad ook niet eindigen zoals die mensjes in de supermarkt, dus er zit toch echt maar één ding op. Bovendien: stel je toch voor dat het lukt.... dan word ik misschien echt gelukkig.

Kan me er nog niets bij voorstellen........................................................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...