Spring naar bijdragen

maandag 19 juli

igor

Aanbevolen berichten

Bol ik heb zo'n 30 vliegen met m'n mepper een poing gegeven. er zitten er nog wat te protesteren, maar het zakje water hangt hoor:D
ook staat er een schaaltje met heet water en kruidnagel tegen de wespen die voorzichtig tevoorschijn komen. maar ga nou niet met je vinger roeren als je kokend heet water gebruikt.:$
wie heeft er nog een ontzettend goede raad om muggen te weren want die zijn de volgende.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 512
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kwoot jou even Bol:
"Het zijn de mensen met gevoel, misschien mis jij dat wel".
Vertel eens lieve Bol wat je daarmee bedoelt?
Ik weet wel dat ik me in de drankperiode erg eenzaam heb gevoeld, maar er altijd piekfijn uitzag als ik dacht dat het nodig was. Terwijl ik me in mijn gevoel ook op de stoep voelde zitten met een fles wijn naast me. (Hoewel ik nog nooit een slok direct uit de fles heb genomen :D want daar was ik nou net even te nuffig voor).
Maar als ik in Rotterdam ben zie ik ook wel de mensen die duidelijk alcoholisten zijn, en dan denk ik, ja, jullie komen er wel voor uit.
Ik stond er altijd "boven", maar waar slaat het eigenlijk op?

Sinds ik niet meer drink ben ik eigenlijk veel eerlijker geworden. Waar ik in de drankperiode alles op alles zette om er goed uit te zien, denk ik nu vaak: nou ja, vandaag is mijn dag niet, ik ben nou eenmaal niet altijd zo geweldig.

Of hoe denk jij daarover, Bolleke?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha! Het netwerk doet het weer. Joost mag weten waar dat aan gelegen heeft. Bah, pc-techniek:wacko:.

Gezellig hier!
Jajaja Drup, ik zag je nog net struinen op de eetdraad :D
Sterk wijffie, moest zo lachen om "stoepferrari":D

Soothe.........saaie charmeur?;)
Volgens mij ben jij rotsvast, beresterk en vanuit een grote dosis zelfkennis zeer stabiel.
Recht zo die gaat man.

Hee Desi, je bent stilletjes; lukt het n beetje meid?

Vie...........foei toch :D Maar je kunt dus weer naar binnen en buiten door een deur? Leuk weer-vrouwtje spelen!

Ist bij jullie ook al weer zo warm?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor heb ik iets gemist? Heb je vakantie ofzo?
Vliegen hebben bij mij geen schijn van kans: herder wordt helemaal gek, springt potten uit de vensterbank, gordijnen aan flarden net zolang tot hij m heeft.........en dan lekker oppeuzelt:wacko::$
Doen jouw pups er niks mee, erachteraan jagen ofzo? Of ist veel te warm?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En, Madelief heb je de wekker van 3 uur gehaald? Ik vind t echt bewonderenswaardig, niet alleen wat je doet maar ook (en misschien wel vooral) hoe je er mee om gaat!

Zie nog wat mensen ingelogd die ik nog niet ken: Jan40, ook van mij welkom hier en veel sukses gewenst.
Verder "Unknown22": ? Of was jij dat Pipi? Zag dat jij ook op herhaling bent hier net als ik. Maar jij hebt het veel minder bont gemaakt dan ik hoor, ik was bijna weer terug bij af, dronk weer dagelijks een fles.
Maar vandaag is het 3 weken dat ik niet meer drink dus idd op de goede weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara, thanx!:heart:
En ja ik heb het gered, al was het laatste uurtje moeilijk.
Daarom ben ik nóg blijer dat het gelukt is.:)
Morgen naar half 4. Dat is denk ik 10 jaar geleden dat ik zo laat iets dronk.

Ja en ik ben zelfs gewoon de deur uitgegaan na de wekker, oke wel een slokje genomen,
maar het heeft me niet tegengehouden om een boodschap te gaan doen.
Dat is ook zo gek, alsof het me minder interesseerd!
Begrijp me goed, voorheen had ik alles aangegrepen om dan maar niet meer de deur uit te gaan.
Zodat ik gewoon kon blijven drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara dank. :present:

Ook hier ging het niet ineens.
Van Mei tot November een paar keer stevig onderuit.

Toen werd ik boos.
Ik zag hoe anderen het wel konden en dacht dat moet mij ook lukken.
Ben ik minder. Neen!

En zo ging ik mijn pad. De eerste steeds uitstellen. Vandaag niet.
De dagen regen zich aan elkaar, tot waar ik nu ben.

Is het leven nu één groot feest? Niet altijd, dat is des levens.
Het is beter te hanteren, dat wel.
Geen geldzorgen meer. Alles is opgelost.
Heel soms denk ik een biertje zou ik wel willen. Dat idee wordt
meteen opzij gezet. Dat is de weg terug en dat wil ik niet.
Drinken is een gepasseerd station. Hopenlijk blijft het zo.

Sara, je bent weer op weg en ook jou gun ik dat.

Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil ook nog niet echt bruin worden omdat ik zoveel binnen bezig was vanwege de verhuizing. Kom ik straks terug van vakantie, ben ik nog bleekjes:(...

Gremlins beginnen nu wel vervelend te worden, normaliter had ik al een literfles wijn leeg:s....... Nou ja, de gremlins komen meestal pas echt op dag twee. Ben nu gewoon een beetje depri.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook niet bruin hoor, ja mn hals, van de rondjes met mn hondje. Heb geen geduld om buiten te gaan zitten of liggen bakken.
Hondje geknipt, ze begon 1 grote dread te worden. Wildebras, niet tegenin te kammen. Nu ziet ze er uit als Rakker uit de Donald Duck, met die grappige oortjes :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Madelief: wat een ontzettend lieve kittens zeg (in je handtekening)! Zou er bijna één nemen, ware het niet dat ik al twee toppertjes heb. Ietsje ouder al weliswaar, maar voor mij minstens zo lief:)

Kijk. Saampjes: http://i118.photobucket.com/al...ten/DominoNoelle01.jpg en Domino alleen: http://i118.photobucket.com/al...81/Katten/Domino02.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nergens zin in.
Ik voel me niet goed.
Beneden bij mijn ouders hangt een vervelende sfeer.

Ik moet eigenlijk mee naar de oma van mijn vriend, maar ik heb geen zin om aardig te doen tegen mensen waar ik niks van moet.

Ik wil gewoon op mijn kamer zitten met harde muziek en een fles martini.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Unknown meis,
Ga dan iets heel anders doen!
Je kamer lijkt me geen optie, zeker niet met een fles martini.
Kun je niet even bij een vriendin langs?
En je vriend, heb je met hem ook over je probleem gesproken?
Rare vraag, hebben jullie huisdieren, een hond?
Ga anders even naar buiten als dat zo is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom tussendoor gevallen..
Niets gelezen..niets gezien..

Rotsperikelen.
Heb nog een hele lijst te zeggen tegen bepaalde mensen. Het was aardig mee te lezen vanop de rots dus oortjes toe..het word zooooooooo melig.
Stout mag niet meer. Me I am a different woman. Indeed indeed...not

Maar dat is niet voor nu.
Las een paar nieuwelingen, niet dat ik zo oud ben. Heus niet! Sommige dingen ondersteun ik met takjes so what??

Waar is Mup??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...