Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 juli 2010

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 427
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oh ja, Sara, dat las ik net ook.
Harstikke goed, wat niet drinken met je kan doen he.
Het heeft mijn leven in elk geval totaal veranderd,
Succes met je sollicitatie.

Yvonne,
Ja, ben zo goed als klaar met inrichten,
Heb gordijnen besteld, dat maakt het helemaal af.Geen vitrage hoor, zonde van het uitzicht.
Overgordijnen, voor in de winter, kunnen ze gezellig dicht als het donker is, lekker cocoenen.

Soothe,
Hier ook wel warm 6 hoog, ook plat dak erboven.
Toch zit hier nog een soort verdieping boven, voor de verwarmingsketels en zo.
Dat scheelt.
Buiten hier nog 28 graden.
Blijf dit toch veel lekkerder vinden dan bibberend met een vest aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne, heb de gehele dag lopen waken over mn waakhond van 3 jaar... ;)
Zodra we hem loslieten ging hij er vandoor als een speer...
Geen tijd gehad om te smeren dus... Boobs zien nu superrood !!!:$
Zou ik daarom zo slecht geslapen hebben ??? ;)

Afijn, vandaag veel smeren, jaja water na de ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mopper regelmatig dat de moderatoren ons beschouwen als kleuters maar soms moet ik eerlijk bekennen dat we ons zo wel eens gedragen. Bedoel hier niets of niemand mee maar we kunnen best wel eens heetgebakerd zijn naar elkaar.

Maja ik heb een slok op en zelfs 2. Hahaha en hele grote slokken water maar ben zo happy als wat na die dorst. Waarheid mag gezegt vind ik maar tegengas accepteren en weten dat er ergere dingen zijn is ook belangrijk. Bedoel dat er zovelen het hier moeilijk hebben dus nadenken wat je belangrijk vind.

Warme dag vandaag dus beetje oververhit na gisteren en vandaag weer. Morgen ook weer warm dus ben lief voor elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de Staten verklaring is dit geformuleerd als "In het zweet uws aanschijns zult gij brood eten, totdat gij tot de aarde wederkeert" (Genesis 3:19a). Door protestanten werd echter niet alleen het strafkarakter beklemtoond.
In Die protestantische Ethik und der Geist des Kapitalismus legt Max Weber verbanden tss. Dit en kapitalisme (waar ik op zich niet tegen ben).

Dus Wing ik wou eigenlijk gewoon nog es Goeden avond zeggen tegen U.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje Fleur, ze snapt het zelf dus niet begrijp ik.
Ik weet niet of het zou kunnen , maar misschien eens met zun drieen om de tafel, en daar over praten?
Maar wel heel ellendig voor haar in ieder geval.
En voor jou ook ,
En misschien ook voor haar vader.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nagel op de kop..bang van haar pa..haar pa doet geen vlieg kwaad. Is gewoon een alcoholist..
Dubbel niet?
Oud genoeg om er over te praten. Ze zegt het zelf niet te weten. Ze zegt dat als ze hem ziet ze gewoon heel fel begint te beven en gaat wenen. Waar het vandaan komt weet ze niet te zeggen.

Ging met vriendinnetje naar de videotheek. Stond hij daar aan een bushalte en riep haar toe. In alle paniek ging ze alle tussenstraatjes af. Smste me 'mama ik heb papa gezien, kom me halen aub'..

Uiteindelijk was ze weer een beetje bedaard en zei dat ik niet moest komen..
Thuis kwam ze wenend binnen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Drup en hoi Nien,
drup, we kunnen het af en toe niet eens zijn met een beslissing van de moderators... dat kan.... maar ik moet eerlijk zeggen dat het contact dat ik met ze heb altijd op hee vriendelijke voet is.

Nien, oh lord, nog meer zweet dus???? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker Soothe mijn demente kat broed sinds gisteren op haar kattesnoenpje. Als dat geen liefde is met deze warmte? Tja wel gesteriliseerd maar dat weet ze niet meer. Banjo ging al snel van het bed af vannacht om bij haar te zijn. Nou als dit gesteriliseerde teefje het idee heeft de vader de zijn dan heb ik het echt gehad. Blijf nog ff verliefd op mijn ventilator en ga gweoon verhuizen hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt me vreselijk voor een kind als ze bang is voor haar vader, Fleur. Gelukkig heb jij nog een goeie band met haar.:present:

Mensen ik stop er weer mee. Een mooie afsluitiing van de dag, het voelt weer rustiger. Ik vind dat dat gezegd mag worden. Voor iedereen een welgemeende knuffel en tot morgen weer.:sun::lips::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...