Spring naar bijdragen

Donderdag 22 juli 2010

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 435
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pfff, ja, weet ook niet wat me overkomt.
Afgelopen winter zat ik nog met regelmaat om vijf uur in het pikkedonker al beneden, zelfs op mijn vrije dagen.
En nu zit ik hier te denken dat als mijn botten niet hadden tegengestribbeld ik nog wel had kunnen slapen.....
En ik wens jou sterkte vandaag Fleur, je gaat spierballen kweken dus, het barst letterlijk van de rode auto's, hihi.

Bor, das een lange opname dus.
Maar ik hoop ook dat jullie er beresterk uit zullen komen.
Inderdaad, je zei lichtelijk cynisch 'hoezo eerste' ....
.... haal alles er uit wat jullie er uit kunnen halen en dan komt er dus never nooit een tweede toch? :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ieder op zn tijd Fleur
je stopt of mindert als je er klaar voor bent
alle pogingen zonder motivatie helpen toch niet
geeft je enkel schuld en schaamtegevoelens
zijn voor niets nodig
dus neem je tijd, en wanneer je er terug klaar voor bent
dan weet ik
dan ga je der ook voor:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge Bol, Von, Zon :rose: en wie ik vergeet.

Hahaha Kore: die ken ik :D ik werd eruit gegooid telkens als ik wilde antwoorden, vernieuwen of van draad wisselen! Heb alle beveiligingsinstellingen gecontroleerd en waar nodig aangepast hoop dat het nu niet weer gebeurd maja ook hier geldt: als ik ineens "verdwijn".......

Lekker Yvonne, hè, ik zou ook nog uren hebben kunnen slapen maar moet ook om hondjes denken.
Ik wou trouwens wel dat ik me en s een keer uitgerust voelde, nou ja is mss nog te vroeg sta nog geen maand droog dus.....geduld. Ben al héél blij dat ik sinds 2 dagen niet meer met zo'n barstende koppijn opsta.

Bor, begrijp ik nu dat je jongste niet mee opgenomen wordt? Ik dacht dat jullie samen gingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Saar Vonnie en :rose:netje:heart:

Saar hoe gaat het nu met je? Lukt het nog steeds om van de alcohol af te blijven?
Hoe gaat het met eten nu?

Vonnie misschien dat het weer ook mee speelt meis. Dit is heel vermoeiend weer.

Zonnetje Dear, hoe is ie?

Morning Marjo en Jane:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Zon,
Hier gaat alles prima hoor.
Ben blij dat het even niet zo heet meer is.
Kan het huis ook een beetje afkoelen.
Is super geisoleerd, lekker in de winter, weinig stookkosten dus,
Prettig in de zomer in het begin van hitte... maar als de hitte eenmaal binnen is krijg je hem er ook weer heel moeilijk uit, blijf in de muren hangen lijkt het wel.

En met mij gaat het ook allemaal goed.
Kids gaan prima, das denk ik het meest belangrijke voor mij, als zij niet lekker in hun vel steken heb ik een knoop in mijn maag. En ben echt geen (over)bezorgde moeder hoor, integendeel. Maar zou het liefst alles en iedereen wat hen zou kunnen bezeren met een honkbalknuppel van ze wegslaan;).

Met Kees (partner) gaat het ietsies minder.
Hij kan zijn draai op geen enkele manier vinden.
Maar ik leer steeds beter dat los te laten.
Helemaal los laten, dus weggaan of is geen optie: we zijn al dik meer dan dertig jaar samen en ik weet gewoon dat ik zielsveel van hem hou.
Dat is gewoon een keuze die ik zelf heb gemaakt, en dan zal ik daar zelf het beste van moeten maken. Gelukkig lukt dat steeds beter.

Jeetje, wat een bak koffie al niet kan doen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane :D neem je wat lekkers mee van de markt? :P

Ping: GEHOORBESCHERMERS AUB :D wat een herrie mens!
Nee, de tennisarmen zijn nog niet over en ga vanmiddag weer naar de sadist (fysio) om me te laten martelen :angry: Affijn, schijnt lang te duren maar mijn geduld is allang op en ik doe dus dingen die ik mss beter niet zou kunnen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Saar heb hier ook hondje.....
Ze kwam vannacht heel laat naar bed omdat Kees echt heeeel laat ( of vroeg;) ) de sponde instapte.
Maar na een paar uur komt er dan toch heel voorzichtig doch dringend een pootje tegen mijn arm tikken: Gaan we nou naar beneden???? Tis allang dag.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok Borrie, maar geef aan als je er behoefte aan hebt over te praten :heart:

Thanxx Bol :present:
Ja gaat wel goed hier, was afgelopen maandag 3 weken en heb nog wel eens gremlins op mn schouder maar ben nu sterk genoeg om ze af te schudden.
Eten gaat minder :$ koelkast staat weer vol maar eten...........???????
Grijp dan toch naar de makkelijke (en dus slechte) dingen. Tijd. Geduld. Komt ook nog wel.

Mogge Frans!
"Lichte"drang? Wauw, wou dat ik dat kon zeggen, als ik opsta schreeuwt mn lijf alweer om nicotine :wacko:. Maar fijn joh en helemaal dat je geen behoefte aan alco hebt, ga zo door!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vonneke
tja de kids hé, als alles goed met hun gaat dan voelen we ook ons ook goed maar indien er een klein
knoopje in die koord komt .... ach ja tegen wie zeg ik het:D
ook hier geen (over) bezorgde moeder maar zeg gewoon een meelevende moeder die het wel en wee
van haar kids gewoon volgt zoals sommige mensen dagelijks hun soap nodig hebben
en wat jij ervaart met K ervaar ik met M
ook hij is een beetje zoek... en ik laat los
even een tijdje geweest om van hem weg te gaan ... maar neen,
geen 30 maar 17j bij ons en
hou nog steeds van hem zoals de eerste dag dat ik hem ontmoette
dus geen optie, gewoon leren loslaten en ieder zijn weg zoeken :)

heleba moederke Bol
hier gaat het z'n gangetje
het aanpassen verloopt met ups and downs, but that's life
los van dat ik hier iedere dat om 4.30 opsta en dat ik het kou heb
heel goed eigenlijk om dicht bij de mensen te zijn die ik zo lief heb
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Vonne kan t nog bonter vertellen hoor: ik heb om 3 uur vannacht laatste rondje met ze gelopen :$, tja..........dat krijg je als je op de bank in slaap valt. En dán maken ze me niet wakker!
Baal ik trouwens wel van hoor want ik dacht dat dat een patroon was dat bij de drank hoorde maar helaas, pindakaas............. Gek is dat héééél vroeger heb ik een vriend gehad die ex-alcie was: hij dronk geen drup meer (na Jellinek) maar had nog precies dezelfde dagpatronen! Daar kon me toen erg aan storen, zat nl godganse dag in de kroeg/stad met liters koffie en spa................Hoop dat ik mijn nare gewoontes kan veranderen!

*voutje*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...