Yvonne Geplaatst 23 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 ook van mij igor, heb je toch al gelijk een mooi bossie bij elkaar. Cathy jarig? van harte meid. en nu ga ik rennen, moet heeeeel snel naar werk, ben laat. laterrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Yvon ook dank je . heb jij geen vakantie?Cathy jarig?? van harte meid maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Eks, goedemorgen hoor. Maandag geen wekker meer ?? Zalig, raar dat dit in nederland een maandje later is hé ? Beginnen ze ook terug in september ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Cathy:Begrijp van Will dat je vandaag jarig bent meis! GEFELICITEERD!!! En een superfijne en gezellige dag gewenst! Hier een:musicnote:van mij, het komt uit een goed:heart: Ik zal vast verklappen wat of er in zit: een strippenkaart vol leuke dagen. In te zetten naar eigen wens. Doe er wat leuks mee:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Will, inderdaad 6 september moeten ze hier weer naar school. Klinkt voor nu gelukkig nog eindeloos ver weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Eks ook een goede morgen!!!Cathy van harte gefeliciteerd en een fijne dag!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Goodmorning:)Cathy :musicnote::light:: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Goedemorgen Dees:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Goedemorgen allemaal!Cath hieperdepiep hoerrrrra!!!!!!!!!!!!!!!Eks jij gaat het zeker redden met stopen,je stopdatum is mijn verjaardag dus is vast een teken!!!!!!!!!Hoop voor iedereen dat het goed gaat,Igor veel succes,het begin is er in ieder geval! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Dees:heart:Hoe ga jij wijfie?Kan niet vaak komen en ook niet terug lezen dus vraag het gewoon maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 pppppppfffffff,en nu het dagelijkse dillema.........wat trekken we aan vandaag?zie er al dagen uit als een zombie,dus zal wel weer een joggongbroek worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Bor ontbijtje klaar maken en de HA bellen. niet vergeten hoor.ik ga werken tot laterssszzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Bor dag 13?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Bor dag 13?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 ??????????????????wordt ik hier nu geboycot?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ya!! Nee hoor! Was een boterhammetje aan het smeren.Goedemorgen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moontje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 heeey hallo.heb weinig tijd heb met de kids de laatste schooldag.Maar ik was ff aan t terug lezen enne borretje een goed bedoelde tip........vraag aan de ha evt oxacepam is niet zo sterk en werkt rustgevend.(kun je van in slaap vallen)Altijd beter dan de echte slaaptabletten.groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 ppppffffffffffff,gelukkig maar!Hoest Madelief?Hoe laat staat je wekker tegenwoordig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hoi Yajala,Hoop ook dat het dit keer wel gaat lukken, ik ga er in ieder geval voor! Hoe is het met jou?Moet er snel weer vandoor, schooltijd....Tot laterzzzzz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ya, mijn wekker staat vandaag op half 5.Het gaat goed, maar wel af en toe gespannen.Maar dat zal wel overgaan uiteindelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 goed nieuws dames!Ga zo door he!Met mij gaat het qua drank prima,ik ben er echt klaar mee denk ik want ik taal er niet eens meer naar!Top Madelief!!Half 5 al!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Cathy meis;Van harte gefelficiteerd met je 57e verjaardag :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light:een hele fijne dag voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 en een hele goeiemorgen voor ons allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 giemorgen en ook weer doegcathy gefeliciflapstaart:musicnote:fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 lekker blond gelezen!Sorry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden