Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 [Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ik ben groep.ik ben moe, zelfs doodop Voor het eerst heb ik trek, serieuze trek.Maar onderdrukbaar, sowieso. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Antabus op Will? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Wil hoe komt het dat je zo moe bent? Heb je je te veel aangetrokken van vanmiddag? Wat voor 'n gevoel zou je weg willen drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Het tijdpad zag er zo een beetje uit:-drank gestopt-depressieve periode doorgemaakt-andere kanten van mijzelf herontdektvooral de nare kanten-relatie herdefinieren- momenteel leren leven met een handicap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 ik ga me even bezighouden met een zeer alcohol gerelateerd onderwerp!namelijk; hoe vul ik mijn leven in na het zuipfestijn?juist ja,deze eenzame despoot neemt nog een kruidentheeen ga zappend de wereld overop zoek naar nieuwe belevingen en belevenissenweliswaar enig schade opgelopen tijdens die kermisattractiesdus ben ik enigzins verplicht dit vanaf de bank te beleventot straksals alle belevenissen me teveel worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Nope, gisteren nog genomen. Gewoon even slecht gevoel.Zijn te tellen op één jaar. Alleen liggen ze nu heel even kort bij elkaar.Morgen Ardennen, zal wel beter gaan dan.Misschien daardoor dat gevoel ?Nog NOOIT in de Ardennen geweest zonder mijn zwaar biertjes daar te proeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Wil het is als een rouwprocesJe zult veel situaties moeten doormaken die voorheen drankgerelateerd warendat is pittig, maar kan ook een uitdaging zijnHoe zou het zijn zonder drank?Wat kan ik nu doen wat ik voorheen niet meer kon door de zware biertjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Goedeavond allen,Alf, leuk je weer te lezen,Herinner me je uit je toen wat depressieve periodeMerk dat je een hele ontwikkeling doormaakt.Dat is goed denk ik.Dat herken ikJe wordt een ander mens zonder drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 ZoZeker 6 uur staan koken voor morgen. vroegah ging dat met een glas in mn handNu mis ik dat niet eensWel gehad, maar dat is nu over glukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Rond de Kerst zaten hier veel mensen aan te hikken tegen die feestdagen, er werd zelfs een pact geslotenVoor velen dus de eerste Kerst zonder drankvoor mij ook en reken maar dat ik jarenlang weinig van Kerst of Oud/Nieuw heb meegemaaktmaar het viel alleszins mee, niet makkelijkmaar te doen. Had meer moeite met mn eigen zelf, toen nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Heeft niets met onzekerheid te maken Wing.'Fleurtje, ik vroeg het je eerder, wat denk je hier te vinden? Dit is niet de weg om de drank te tekkelen.'Waar komt het vandaan dat iemand die ik nooit lees..voor mij een vluchtig iemand..me misschien leest maar niet echt begrijpt.Plots het forum oppervlakkig noemt en eindigt met deze zin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Will,Mijn eerste vakantie zonder drank, was tevens de zwaarste.Exman dronk toen nog gewoon door.Vakantie is vaak gerelateerd, aan gezellig, terrasje, zonnetje, drankje.Maar ook dat hele erge hunkeren gaat een keer over.Kop op, je sleept jezelf er wel doorheen he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hoi RapilosHoe is t?Ja als ik terugkijk was het kommer en kwel in de eerste periodeIk weet niet of ik een ander mens wordtmijn omgeving ziet daar (nog) niet veel vaner zijn wat kleine dingetjes veranderd maar die zijn zo broos dat het elk moment weer kan terugvallen. En dat bleek.Hallo Darcy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Woman, ga je een heel buffet maken? Dat deed ik altijd met de kerst. Dan kookte ik ook zo lang. Heel veel succes en plezier morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Fleur, wat van Willie zijn rentree? Zeer gerelateerd. Knap toch van Willie. En geiten kan best, maar ook wat ruimte voor, en luisteren naar een ander. Zit daar een onderliggende boodschap in Soothe? Ik lees iemand die het heel goed doet na een moeilijke periode..Vind dat heel knap! Je valt me aan...niet mooi van je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 quote: 'Fleurtje, ik vroeg het je eerder, wat denk je hier te vinden? Dit is niet de weg om de drank te tekkelen.' Fleur dit lijkt me juist de essentie van allesheb je even over deze vraag nagedacht?zonder direct in de verdediging te schieten.Het is geen aanval het is een hulpvraagEen antwoord op die vraag leidt ertoe dat we, of laat ik voor mezelf spreken, dat ik weet wat je hier wilt halen, wat verwacht je?Dan leer ik je ook beter kennen.misschien heb je het al eens aangegeven dat weet ik niet, heb niet alles zo goed bijgehouden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Dar, geweldig gesproken, dat meen ik echt Ja Alf, ik heb geen bang van de uitdaging alhoewel ik er dik mee geconfronteerd ga worden. Ik ben heel bekend op sommige plekjes. Dat zal nu anders zijn.Beter, zonder twijfel, want voor het eerst ga ik geen roes hebben om 17u 's middags en ga ik nuchter aan tafel kunnen zitten.Ik kijk er zelfs naar uit, ook naar het samenzijn met T. Waarom voel ik mij dan zo bolletje ??Gisteren na de nacht heel weinig geslapen, vanmorgen al op om 5.30 en verschrikkelijk hard bezig geweest. Het zal dat wel zijn. Iedereen zijn dipje, nu ik eens.Het stemt me ook een beetje droevig dat de "oude" garde het hier plots niet meer interessant genoeg zou vinden door teveel gekheid. Dat remt me weeral in mijn "doen".Heb even een alcovrij biertje genomen en de trek lost op als sneeuw door de zon. Het heeft dus wel degelijk zijn voordelen voor mij.Ach wat, morgen ben ik weer de vrolijke will, zeker weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 W Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Goeie avond Rapi.Dar een prima stuk geschreven. Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hey rapilos, ja hoor, don't worry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ho Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Nou, ik hoor ook bij de oude garde (denk ik) Maar het is toch logisch, dat het forum af en toe veranderd,Zou wel gek zijn als dat niet zo was, met steeds weer nieuwe mensen erbij.Nee hoor, allemaal welkom, en ik blijf gewoon komen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 That's the spirit rapilos, dat hoor ik liever Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hoi Bolli,Alles kits? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden