Ping Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Weet iemand trouwens waar Frans blijft/heen is? Had hem een pb gestuurd, maar nog steeds niet terug gehad. Maak me een beetje zorgen....Hij was toch gewoon onderweg naar huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hannah,als je goed leestdan weet je hoe ik er over denkmaar verwijt even niet dat de ketel zwart zietcynisme is jouw ook niet onbekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 I Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 H Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 eet smakelijk Alf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ook goeiemiddag allemaal. Val er even tussenin..... Moet heel eerlijk zeggen dat ik wel een beetje moest glimlachen. Frummers die klagen over de jolijt en over niet-drankgerelateerde gesprekken..... maar wel zelf heel vaak uitgebreid posten over allerlei ditjes en datjes??? Begrijp ik niet helemaal hoor. Jammer.Ik zie hier toch ook heeeeel veel serieuze gesprekken. Er is wel degelijk aandacht voor mensen die die aandacht nodig hebben. En ja... er slipt wel eens iets tussendoor. Maar nooit bewust. IK zie hier heel veel mensen die dagelijks moed en steun vinden op de dagdraad om verder te kunnen met hun poging om met alcolhol om te kunnen gaan. Wilde ik even kwijt tussen het thuiskomen en het beginnen met koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Oh lord Tas... volgens mij begin je weer de oude te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Dat heb ik ook gemerkt HannahEn eigenlijk denk ik altijd, gelukkig dat iemand weer ff komt buurtenof ff om een hoekje komt spieken.Nahh ja zeg ik kom zomaar binnen op 1 berichtjehaha dat gebeurd niet snel.Ff lezen waar t eigenlijk om gaat hoorsolly solly Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 hee yvonne,fijne dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ping we moeten maar even wachten tot Frans er is. Wie weet zit hij gewoon thuis en is het eten aan het klaar maken. Fijn dat je je bezorgdheid uit spreekt meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 En nu zeer gewaardeerde medefrummers ga ik de salade maken, de garnalen grillen en een hapje eten. Ik denk dat als we hier alleen over serieuze zaken mogen spreken dat het lood en loodzwaar wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Even iets heel anders tussendoor, een echt dagdraadje-onderwerp.Toen ik mij hier voor het eerst aanmeldde (onder een andere naam) waren 'jullie' net bezig om alles rond te krijgen voor een meeting in Amersfoort. Ik woon in Amersfoort, maar omdat ik hier toen net was ging ik daar natuurlijk niet heen. Nu vroeg ik me vandaag toch af of die meeting een succes was en of dat vaker gaat gebeuren?P.s. De vorige keren dat ik hier was (onder een andere naam dus) was ik niet echt actief en zo, dus niemand die mij nog zal herinneren;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Redelijk fijn Tas, dank je. mocht een uurtje vrij opnemen, dus niet al te laat thuis, kan ik ook nog even van het zonnetje genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Goeie middag Vonneke en Witje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 @Bolletje: dank je voor je reactie. Ik wacht af, maar vind het toch een beetje vreemd gezien die berichten die ik heb gelezen (ook pb). Maar ik wacht af .....@Yvonne: jij bent een 'oudgediende' toch? Je reactie komt in ieder geval wel zo over en dat voelt vertrouwd:present:. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Yvonne,je zal wel aan het genieten zijn van je salade en zonmaar redelijk fijn?laat dan nu maar het redelijke varenen genieten van het fijne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 hee Bolletje.Ik moet nog even terug lezen hoe het vanmiddag is gegaan hoor bij josmaar dat doe ik vanavond ff, want ik moet er weer van tussen.Ik moet ook gewoon niet online komen, als ik er geen tijd voor heb.Ik moet ff condoleren pffLaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 @pietjeparel: Normaliter zou ik dat met alle plezier doen hoor, maar ik heb toen vrijwel alleen maar meegelezen en ik herinner me mijn vorige forumnaam niet eens meer. Heb toen ook niet echt contact gehad met de mensen hier. Een paar loze reacties in een dronken bui, dat was het;).... Het enige dat ik me dus herinner is dat 'jullie' een meeting hadden in Amersfoort.Geloof me dat die vorige account echt niet meespeelt:)...@Witte: succes met condoleren. Vond dat altijd heel moeilijk; wat moet je nu precies zeggen:huh:? 'Van harte gecondoleerd' is toch geen optie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Sterkte Witte. Nooit leuk om dat te gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hoi Ping, ik ben van het sterke geslacht. Hoewel.@ Alf, even over het tweede jaar.Wat ik ervaar, hoef jij niet te ervaren.De trek is weg. Helemaal over.Dagen niet in mijn gedachten.Soms, is er een kleine flits.Met dat mooie weer b.v, een biertje is niet weg.Dat doe ik niet en de gedachte is weg.Ik kan het moeilijk omschrijven. Ook voor mij was het eerste jaarredelijk zwaar, zo af en toe.In dat opzicht gaat het nu beter.Nu zou ik dus euforisch of op z'n minst stabiel moeten zijn.Dat kan beter. Vandaar de psychologe.Het is ook niet niets.Het hanteren van begravenissen, een dementerende moeder van 92die slechter wordt.De belabberde relatie met m'n broer, die zich niets van dit alles voor kan stellen.De dagelijkse rim ram.Je moet daar wel zonder drank mee dealen.Het is of het eerste jaar veel van m'n draagkracht vroeg,waardoor ik nu wat krakkemikkig ben.Maar goed Soothe is geen Alf en ik groei nog steeds.Een aantal dingen gaan weer wat beter.Dus mijn vertrouwen blijft. het komt goed als ik de eerste laat staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Heel erg goedenavond van ons Belgje.Ik heb een beetje met verbazing teruggelezen en heb hier toch wel enkele bedenkingen bij. Ikzelf ben nog niet zo heel lang hier, maar dit forum is ook voor mij van onschatbare betekenis geweest.Zoals jullie wellicht wel weten ben ik zeer luchtig ingesteld , maar probeer af en toe heel ernstig te zijn, hetzij hier, hetzij op een ander draadje.Dat men niet altijd ernstig kan zijn over alcoholisme is toch niet meer dan normaal ? Juist door de ernst van de hele zaak is een luchtige ondertoon soms zeer op zijn plaats, vind ik. Tot op heden zijn er heel ernstige dingen aan bod gekomen, en er wordt van tijd tot tijd serieus gedold.Gisterenavond vond ik een prima voorbeeld. Veel onnozeliteiten, grappig, fun, en dan kwam wijfie met een probleem waar we met zijn allen op zijn gesprongen. Zo gebeurt het heel vaak hoor. En ja, het gebeurd dat er overheen wordt gewalst, maar dan even iets harder tot orde oproepen en het forum staat paraat met al zijn kracht.Zo niet even een apart draadje zoals ik ook al heb gedaan. Ik wil mijn diepe miserie niet in een luchtige huiskamer gooien (of het zij voor heel even), en wens dat zo te houden. Dit moet ons helpen de drankduivel te bedwingen en humor is een fantastisch hulpmiddel.Er wordt nog steeds af en toe een serieuze noot bespeeld, en ook dat vind ik prima, zolang het maar een beetje wordt afgewisseld met "light" stuff.Afin, mijn gedacht hé.Ik heb zowel hier als op andere draadjes al heel veel opgestoken en dat blijft hoor !!Hoe meer mensen (het forum blijft groeien) hoe meer kleur, en het is net die kleuren die het zo boeiend kunnen maken. Als het mij echt niet ligt, dan scroll ik gewoon een beetje sneller door, that's all. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ping das ook toevallig. Kun je iemand van harte condoleren. Heb deze vraag ooit eens hier op het forum geplaatst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 8 Hannah in Deventeren ik geloof 22 aangemeldenmaar het was gezellig en leerzaamik ben blij dat ik geweest ben toen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Bol van harte condoleren kan niet of je moet blij wezen dat die persoon er niet meer is. gewoon gecondoleerd is al moeilijk genoeg want je gaat gauw van de zenuwen van harte gefeliciteerd zeggen.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hannah, ik was ook nog in Amersfoort.Veel van de eerste keer, goed bezocht.Zou het ook komen omdat Tactive meestuurt.een wat strakkere regie.Deventer en Amersfoort was met Tactive.Maar twee is niet veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden