Spring naar bijdragen

zaterdag 24 juli


witte

Aanbevolen berichten

We hadden het idd over een parel, pietjeparel,
maar niet over pietjeparel voor alle duidelijkheid.

ik ga dr een mooie dag van maken vandaag, live goes on tenslotte

Ik wens jullie ook allemaal een hele fijne dag toe!

Laterzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 518
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

1 dag met een keer, Ping....1 dag tegelijk...
ik heb ook ooit 1 keer met die 1e dag moeten beginnen...het kan...!!!....
Ja, will, ik heb altijd naast je gelopen en blijf naast je lopen...en er is nog plaats voor velen...
Ik heb ooit eens een boekje losgepeuterd van een AA groep dat ik alleen wilde voor de titel...
Mijn vrienden de verdoemden der Aarde....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah1 jammer dat je mijn postings niet goed hebt gelezen terwijl je hier ook al langer bent. Vervelend dat je alleen de meest recente dingen onthoud want piep heus wel tussendoor.

Frans is het niet beter je af te vragen of een alcie wel een sociaal drinker kan worden? Dit is wat velen hopen maar de meesten niet kunnen. Bij de 1e gaat de rem eraf of miss dim je ff maar je raakt los na de 2e vandaar hier de uitdrukking de 1e laten staan. Een gestopte roker mag nooit meer een sigaretje aansteken want voor hij/zij het weet wordt er weer een pakje gepaft. Dat is verslaving helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja is waar zonnetje het is zaterdag en dus Sjabbat. Fijne dag.
Weet nog goed dat ik in Israel was en op de heilige dag een sigaret aan stak. Dat was vuur en mocht niet dus ging helemaal fout. Toen ze de 7 kaarsen aanstaken begreep ik het echt niet meer. Gingen ze bidden dus had alle respect al verstond ik er geen klap van. Toen rauw eten want vuur mocht niet huh? Werd er naar van maar bedacht dat ook wij rauwe haring eten dus ....... Was een heel mooie ervaring om persoonlijk bij een Sjabbat te mogen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,
ik had me hier nog niet gemeld... was op andere draden aan het weven.

Wou net vragen Wing, hoe het met jou en de A gaat, maar je laatste bericht zegt al wel het eea.
Mij helpt het het beste als ik smorgens al een duidelijke afspraak met mezelf maak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ehm, waar en wanneer heb ik gezegd waar ik woon?? Oh wacht, ik weet het al....

Ach ja Alf, dat wordt gokken hoor wie ik dan precies ben;)....


Trouwens @iedereen: Frans en ik hebben een 'pact', dus het is niet dat wij elkaar negeren op het forum;). We pb'n, MSN'en en zo....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitgerust.... hihi, de dag na een verjaardag....
het is hier één grote chaos.
Zit nog in de pon en puin en geniet van alle plannen die ik heb dit weekend:
grasmaaien, huis soppen, cadootjes een plek geven, strijken, wassen, bedverschonen, schuren en verven, muziekje erbij
en dat alles op een uitzonderlijk slonzige MIJ manier....

héél kalm...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raar hë Wing? Je weet zo goed wat de gevolgen zijn van het drinken en je dan toch verheugen op de kick van de alcohol. Ik herken dat zo goed. Mij vroeger vaak afgevraagd waarom ik dan toch koos voor die kick i.p.v. te beseffen wat de concequenties zijn van die kick.:o

Dank dank Grote vriend Alf. Ja dat waren geen prettige tijden, die jullie toen met me mee maakten. Ik weet nog dat diverse mensen mij een p.b. stuurden met tel. nr. Achteraf zo ontzettend lief.
Ja ik voel zelf ook wel dat ik gegroeid ben het laaste half jaar. Ook doordat er veel herhaald werd hier, zijn de dingen tot me doorgedrongen. En hier is het resultaat, een gezonde Boerendochter die zichzelf staande houd zeker naar de drank toe.
Maar wat dacht je van jezelf lieve vriend. Jij bent ook door hele zware dalen gegaan en Godzij dank er ook sterker uit gekomen.:heart:
Dan kunnen we het soms nog wel moeilijk hebben, en trek krijgen, we kunnen altijd terug vallen op het forum, waar mensen altijd bereid zijn om te helpen.
O en Alf, je bent uiteraard van harte welkom:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hè bahh, ik wil nog wel op heeeel veel mensen (iedereen) ingaan en iets liefs zeggen,
maar het is te veel.
In elk geval voor Frans en Ping: zet m op en KMW gewenst
(kalmte moed en wijsheid)
PP ik begon ook met kalmte vandaag en dat blijf ik es even doen zo.

Kanjers (zou Bol zeggen, nu ook even extra voor Bol): heb een fijne dag en
geniet ervan: hier en nu. Meer is er niet.

Dahag...:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...