Spring naar bijdragen

zaterdag 24 juli


witte

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 518
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goh Frans wat zal dat een verschil als je morgen opstaat. Geen nadorst, geen kater, je niet slap voelen, zin in de dag. Ik ben zo benieuwd hoe je het vanavond gaat ervaren. Of het erg moeilijk is, of dat je je kan focussen op de leuke dingen van een b.b.q. n.l. SCHRANZZZZHHHHUUUUUUU

Dag Bekkie. Voor jou deze :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En daar was ik weer: het tweepersoonsluchtbed was binnen vijf minuten opgeblazen:)...

En ik kom elke keer weer tot de conclusie dat ik in de mooiste stad van Nederland woon:)...

En toen was het al kwart over vier en zit ik nog steeds aan de cola-light, dat is natuurlijk nog veel positiever:)...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm Tida, ik zit wel aan de pil dus het zou toch vrij precies moeten zijn bij mij. Maar ja, afgelopen maand vergat ik wel een paar keer het pilletje op tijd te nemen, dus daar zal het wel aan liggen.

Misschien was dat dan ook wel de reden dat ik donderdag toch weer ging drinken. En die hormonen: tja, mijn libido ligt ook zo ongeveer op nul terwijl ik 28 ben, dus die alcohol zal dat wel flink kapot hebben gemaakt.

Gelukkig kan een lichaam zichzelf herstellen, dat vind ik nog altijd één van de wonderlijkste dingen van het leven:).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag Borrie.:heart:

Ping, ik denk zelf dat het libido ook geestelijk veel kapot maakt, en het onderdrukt het libido. Ikzelf was erg bang voor sex. gevoelens. Door veel te drinken, drukte ik daardoor veel van die behoeften weg.
Maar ook de geest kan zich heel goed herstellen. Ieder levend wezen is er op gericht om te herstellen, meestal hoef je daar niet veel moeite voor te doen.;) Alleen stoppen met drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over vrouwentalk gesproken: dochter en ik hebben lekker geshopt vandaag. Geen tijd gehad voor alcohol dus :) Wél hebben we een lekker broodje gegeten bij de Hema.

Boodschappen heb ik ook al in huis, dus straks even lekker languit op de bank voor de tv ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Madelief

volgens mij word dit de eerste keer dat ik hier laat weten dat ik een potje zit te janken......

Bij dit nummer.. Gek zomaar opeens.................





Madelief,

Beetje late reactie maar ben pas net weer thuis.
Ik kan mij je reactie helemaal voorstellen, ik moet ook ff slikken.
Maar het is nooit te laat, hè!
De tijd van verandering is altijd nu!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...