Spring naar bijdragen

zaterdag 24 juli


witte

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 518
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sporten geeft je energie toch? Kop op!! Hups met die billekes ;)

Ik vraag me nog steeds een beetje af wat ik moest leren dan bolletje..
Misschien heb ik geleerd dat niet iedereen me begrijpt of ziet en die nood ergens voelt. Dat dat mensen frustreert. Vind ik spijtig..
Ik vind het niet ok dat ik nu niet meer weet hoe me te gedragen, moet ik dit zijn of net dat..
Zelfs nu voelt het alsof ik de aandacht naar mezelf trek, de ruimte teveel vul..het slachtoffer speel.

Anderzijds las ik gisteren mooie dingen over mezelf maar op het moment weegt het niet op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen is en blijft uniek fleurtje, met al zijn ups and downs. Dat maakt het nu juist zo megainteressant ;)
Mijn oortjes moeten weer veel gefloten hebben gisterenavond, ben er eindelijk door :huh:

Nu even beneden gaan opkuisen, maar kom nog terug hoor.

:heart: U All

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeliefje, heb je iemand nu bij je? Of ben je helemaal alleen meis. Ja als je niet meer drinkt, komen er een hele hoop gevoelens naar boven. Ik heb dat in het begin ook gehad. Ik kon ze nog niet een plaatsje geven. Dat is een langzaam proces, maar geef jezelf de tijd lieverd.

Fleurie. Ik schreef gisteren al, toen ik in het begin hier kwam was ik heel anders. Een beetje rebels, maar wilde graag leren om ook prettiger met anderen om te gaan. Ik bleef open staan voor alles wat er tegen mij gezegd werd. Daar heb ik veel van geleerd. O.a. om selectief met berichten om te gaan. Ik pikte eruit wat voor mij belangrijk was.
Blijf jezelf zoals er al gezegd is, want ik denk dat het forum in de toekomst veel aan je gaat hebben. Er zit achter die Fleur een heel fijn en goed wijfie. En blijf vooral je leuke schrijfstijl en je spontaniteit ook houden.
Je bent eerlijk en dat is al heel goed.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje,blijf jezelf!
Ik lees je graag,je bent eerlijk en oprecht en zegt wat je denkt ook al is dat sms niet even tactisch!
Je doet je niet voor als iemand of iets anders,je bent gewoon jij!
Wie weet verander je vanzelf,dan veranderen wij met je mee maar voor nu ben jij gewoon de Fleur die je bent en daar is niks mis mee!

Als anderen daar een probleem mee hebben moeten ze misschien naar zichzelf kijken waarom ze zich er zo aan storen en anders scrollen ze maar verder toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hannah,
nog minder dan toen ik dronk.
Ben daarom gisteren maar es
naar de huisarts gegaan.
Het voelde goed trouwens
om zomaar, zonde schaamte,
over mijn drinkverleden te spreken.
Nooit te oud om te leren:)

Hoe is het met jou Hannah?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...