Spring naar bijdragen

zaterdag 24 juli


witte

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 518
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hannah,
ik slaap ook ong. 5 uur,
2uur op de bank,
lange onderbreking
en dan nog 3 uur in bed,
dus ben ik blij met die 5 uur aan één stuk door,
want idd het gaat je opbreken.

en over gisteren:
zie posting aan Madelief:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De meesten zijn weg nu ik er weer ben zekers ??

Goedemorgen nogmaals aan de verse ingelogden. Hier schijnt de zon, en ik heb een prettig gevoel in me.
Yaja, nog zoveel problemen ? Is er een lichtje zichtbaar ?

Kore, pfieeuuww, het betert hoor, langzaam maar zeker.

Hannah, prachtige zet van je, ik hoop dat unknown er iets mee aan kan.
Fleurtje, hier staat nog wat afwas, dus als je dochter even niets te doen heeft ?

Goh, wat een verschil met gisteren zeg. Wat een goede nachtrust allemaal niet kan doen hé ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi PP en Drup,,

Wat een verhaal PP !
Er zal altijd wel een soort wrijving bestaan tussen mensen, kan ook niet anders. De kunst is om het niet te laten hangen en er over te gaan. Niemand kan tenslotte voor iedereen goed doen, dat is nu eenmaal zo ;)

Het is goed om eerlijk voor je menig uit te komen, dat geeft inzicht, en soms gebeurt het dat iemand zich aangevallen voelt, of in de verdediging gaat, of het opneemt voor iemand anders. Heerlijk toch, die diversiteit ?

Ik hou van dit forum met al zijn verschillende kantjes, het helpt mij, ik kan er mijn ding in kwijt en kweek er zelfs dierbare vriendschappen mee aan.

What more can a man want ??
Hiersé :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Take it or leave it everybody ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
igor

:D
bol die zakjes water helpen niet zo he? maar een kadootje heb je ondertussen wel verdient hoor.


hier een
:present:
voor op tafel.



Tja het was te proberen hé? Maar ik ben inderdaad voor een gordijn gegaan. Levenslange garantie werd er gezegd. Voor de vliegen of voor mij.:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry PP we kruisten elkaar.

Ik open zeker geen aanval want ik uitte mijn mening. Bedoelde daar beslist niets mee maar vind dat we ter ver verdwalen van de reden waarom we hier zijn. Tuurlijk is dit forum me ook waardevol want ben hier niet voor niets al bijna 3 jaar maar wil soms mensen ff wakker schudden dat we hier niet zijn omdat de gordijnen paars zien. Dit maakt het bijlezen er ook niet eenvoudiger op want vele dingen gaan over niets. Wil daarmee echt niet zeggen dat het niet belangrijk is als iemand zich daar mee bezig is maar vind het een doel voorbij schieten. Vaak babbel ik ook lekker mee maar regelmatig geef ik gewoon aan dat dit een alco-forum is en geen babbelbox. Bedoel ik ook weer niet mee dat we niet lekker mogen kletsen maar de essentie moet er wel blijven vind ik.

Als ik soms terug lees dat iemand de gremlins heeft en er dan ingegaan wordt over ff wegmeppen om vervolgens verder te gaan over een vakantie. Iemand die verteld gedronken te hebben moet de fles leegkieperen en morgen weer opnieuw beginnen want dan is er een nieuwe dag. Klaar dus men heeft gereageerd. Dit staat me vaak tegen en zeg er soms wat van en vind dat dit mag maar nogmaals dit is mijn mening en wil daar geen ruzie over want is het laatste wat ik wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol,
gefeliciteerd met je bijna 7mnd.
en met je gordijn:present:

Weet je dat we ong. gelijk zijn met droog?
Dacht altijd dat jij al veel langer....

'k Ga ook maar eens een cado bedenken,
kleine zeilvacantie misschien???

PP
Dank voor de duidelijkheid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drupje, ik kan je wel volgen tot een zekere hoogte, maar ik weet uit "mijn" ervaring, dat als iemand heeft gedronken (ik dus toens) er niet veel invloed meer kan zijn. Ondanks de raad om de rest in de gootsteen te gooien (wat ik absoluut niet over mijn hart zou krijgen), want men zit in een roes en wil alleen maar verder doen. Je kan toch niet ellenlang blijven herhalen dat het verkeerd is op dat moment ? Beter vind ik dan weer om die persoon met de nodige humor aan iets anders te laten denken.
Dikwijls genoeg lees ik ook een noodkreet, en wordt er meestal wel op ingegaan. Spijtig genoeg door de drukte ook soms eens een keertje niet. Gewoon even harder roepen dan en de hoofden draaien dan wel hoor ;)
Hoe is het met je nieuwe stulpje trouwens, al een beetje op zijn plaats ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie 921 postings gisteren, dat is erg (te) veel.
Hier loop ik de te- maanden af te tellen
Te heet, te druk, te veel dagen werken, te weinig dagen in de week
Te haastig; alles moet nu of liever gisteren
Te snel; het seizoen lijkt elk jaar korter te worden
Te kort is te weinig verdienen

Dat aftellen zint me helemaal niet; pff is juli al voorbij en dan die maand augustus nog.
Maar door af te tellen gaan ze echt niet sneller. En als ze wel snel gaan klopt de omzet dan wel
en als de omzet niet gelijk is aan vorig jaar dan is het niet pas 24 juli maar al 24 juli.
Dus dat te en dat tellen, kweenie, wanneer is iets optellen of aftellen en heb ik er wat aan.
Volgt u nog? Hoeft niet hoor, ik krijg af en toe zonnesteek neigingen in het seizoen.

Neemt niet weg dat het de 24ste is, de 24ste doet ergens vaag een belletje rinkelen, er is iets mee.
Ah ja m'n stopdatum, kijk aan 17 maanden en nog niet uitgeteld, levend en wel en ik vind
het nog leuk ook; m'n leven zonder drank.

Dat kon ik me 17 maanden geleden niet voorstellen; dat leven zonder drank en
zonder al m'n verslaving/overleving mechanismes fijn is. De kick van leven heeft
een borrel mij nog nooit kunnen geven al dacht ik van wel.
Niet vanzelfsprekend dat fijn; eerst door de storm die in je raast, maar achter de storm
is de werkelijkheid veel mooier dan de krampachtig vastgehouden illusies.

Ik zou iedereen wel naar de levendige kant van leven willen sleuren maar dat gaat niet
en als een gek gaan zoeken helpt ook al niet, pas na het loslaten begint het te dagen
en lach je om de eenvoud van respect en bewondering voor leven en laten leven.

Een bos rozen voor levenskunstenaars :present::present::present::present::present::present::present:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...