Lelie Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Ja Dar,Denk dat het vandaag anders is maar doe mijn best.
Yvonne Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Pfff Madelief, was ook als grapje bedoeld hoor, maar wat triest. En natuurlijk is die vriend welkom dan. Zie Iesje trouwens ook weer, leuk.... toch weer af en toe even aanwippen hier? Slok, waarom zou het vandaag anders zijn?
Lelie Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 geen idee Yvonne wil sterk zijn hoor maar kijken hoe alles loopt ben nu blij.
lady jane Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Ik ga straks lekker naar het strand, volleyen Dar. Ahs koffie verkeerd, niet verkeerd dus.Zat even te twijfelen aan sauna-complex, maar dat kan ook als het weer wat minder is.Jij nog leuke plannen?
Vie Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Ik ga me voortaan maar met een riempje aan het bed vastmaken 's nachts. Wie weet wat je allemaal kan uitspoken zonder dat je het weet.Mensen ik ga even uitwaaien op het strand nu het nog lekker koel is.Een fijne zondag wens ik jullie met leuke gebeurtenissen.
lady jane Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Vie die snachts in een weer-mouse verandert? oei Madelief, jammer want elke week brengt weer een weekendvoor jou dus een grote trigger.Als je daar mee om wilt leren gaan, misschien toch de ADB trainingeens proberen? Dit is een hobbel die in je uppie haast niet te nemen is meis,tenzij je misschien die vriend kunt uitleggen hoe hij jou kan steunen hierin.aanp. foute icoon verwijderd, met excuses, moest big grin zijn natuurlijk
Yvonne Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Vie en Jane..... komen jullie elkaar misschien nog wel tegen straks. Slok, gewoon dag voor dag. En als je de neiging krijgt om wat te nemen...... denk aan je frisse koppie van vanmorgen. Isa, als je het druk hebt.... gewoon je tijd besteden aan dat wat JIJ wilt/moet,. Maar ik vind het gewoon leuk om je weer af te toe te zien hier.
Yvonne Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Pffffff Vie, is zo lastig bij het omdraaien dat riempke.Voor je het weet zit je dan trouwens met bed achter je aangesjouwd een pakk wokkels op de bank naar binnen te werken... en zie dat bed dan maar weer eens zonder al te veel problemen terug te zetten. Ik ga er overigens ook weer vandoor, Hoop te doen in de tuin. Fijne dag, en voor wie het nodig hebben veel sterkte.
druppeltje Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Dar in de tijd dat ik nog veel dronk spraak ik alle talen als ik wat op had hahaha.Vie ik heb jaren lang aan slaapwandelen geleden maar was echt niet leuk. Trok b.v de hele klerenkast leeg, liep in mijn nachtponnetje op straat en schijn zelfs een keer in een boom te zijn geklommen en dat allemaal terwijl je er niets van weet. Moest toen natte lakens rondom mijn bed leggen zodat je redelijk wakker zou worden en ja toen was het over.
tasseke Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 zo helemaal bijgelezenik weet niet of ik er blij mee benhet verschil van stadia is leuk om terug te lezennog leuker om te bemerken dat ikzelf ook zo reageerde....toende intenties die mensen hebbenhet gevoel van aangevallen wordenlangs elkaar heen communicerenuiteindelijk bedoelt iedereen hetzelfdewraakzuchtigheid en het perse je gelijk willen halenmaar wat ik helemaal verwarrend vindt is verschillende draadjesditjes, chat, themadraadje, telefoon en overige communicatiemidelen.ik beschouw mijzelf maar even als toeschouwerhoe onverstoorbaar ik meestal ben als het over het menselijke gaatging vandaag mijn wenkbrouwen even omhoogspontaan!nee eigenlijk, was het helemaal niet leuk of gezelliggelukkig kunnen we vandaag in de herhaling
Madelief Geplaatst 18 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Jane,Het viel op zich mee, heb niet veel gedronken.Ben toen hij weg was gestopt, pas bij de mosseltjes weer wat gedronken.Eerst wil ik het zo proberen.En ik weet niet of ik nu een stopper of een minderaar word.De tijd zal het leren.
Lelie Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 denk dat het zo is dat iedereen zijn gelijk wil halen wat natuurlijk is.
tasseke Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Slokje,al die eigenschappen zijn natuurlijkiedereen reageert vanuit zijn eigen perspectiefafhankelijk van je eigen state off mindreageer je positief of negatiefhet zijn menselijke emotiesmaar als je ze allemaal tegelijkertijd voorbij ziet komen............dan kan het moeilijk zijn om je eigen emoties er buiten te houden.
blondie6173 Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Goedmorgen allen,Vandaag dag 8, en zit heerlijk in mn vel...Maak er allen een mooie dag van !!!Madelief, stapje voor stapje hoor...Vind het al knap van je dat je trigger in het weekend herkent !!!Je gaat super !!!Vie : Slaapwandelen.... Poeh, zou me inderdaad voortaan maar aan het bed vastketenen...Yvon : PB gelezen:heart:
tasseke Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 het is heerlijk buiten Dar,het is een tijd geleden dat het zo lekker waslekker om te werken in de tuinof eindelijk gewoon een boek kunnen lezenzonder dat flauwvalt van de hitte
lady jane Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Heb het goed mensenenne geen dingen schrijvenwaar je morgen niet trots op bent hehet forum is en blijft wat wij ervan makenmet zijn allen dusik wil hier graag terug kunnen komenen ben ook niet blij met gisterenmaar heb gemerkt dat dat er elke paar wekenblijkbaar bij hoort.Ik reageer dan niet, log niet in, en probeer achterafpas te lezen, ook om mezelf te beschermen.Dat ga ik dus vanavond weer doen,ne lekker beachvolleyendag dag
Lelie Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Ja het is heerlijk weer duik zo lekker de tuin in effe nog wat snoeien.En dan later naar mijn mamsie toe
tasseke Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 hahaha jane,uit zelfbescherming kan je beter dan maar helemaal niet terug lezen.geniet lekker van je dagvoorzichtig met volleyendan heb je vanavond een tevreden gevoel
tasseke Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 hier hetzelfde..........ik heb nog een mega laurier staanvan een struik van een paar meter moet hij terug tot iets.....????misschien kan ik er wat kunstzinnigs van maken.
tasseke Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 ik heb geen discussiepunt aangezwengeld hoor!ja Dar,lekker in de tuin pielenik ehb nog wat planten gevonden, compleet overwoekerdmisschien kan ik ze reddenVoor jou vandaag ook een relaxed dagje?Goedemorgen Niwi
Madelief Geplaatst 18 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Blondie!!! Dag 8!Geweldig vind ik dat voor je.Goedemorgen trouwens!Ook voor alle anderen die later inloggen of ingelogd zijn.Ben nu een soepje aan het maken.Ben er zo weer van tussen, fijne dag allemaal!
Lelie Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Geplaatst 18 juli 2010 Niet allemaal maar lekker van het weer en de tuinals je die hebt.ben een beetje moe aan het worden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden