Spring naar bijdragen

zomdag 25 juli


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 364
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fijn dat je reageert Yvon en bedankt voor de c.v., dat dacht ik nl. al.
Haha nee joh, ik bedoel het kwartet HALT :
Hungry
Angry
Lonely
Tired
die samen (of apart) trigger kunnen zijn!
Aan andere kwartetten doe ik niet mee hoor!
:present:

WHOEHHHAAHAAHAAAAA
Keek net ff op de pactdraad en kom nu echt niet meer bij van het lachen:
ALWEER EEN DRAADJE GEBOREN
haaaaaaaaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaah
en men versnipperde zichzelf te pletter............................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihihi, zit hier zit hier nu te schudden van het lachen....:D
Mensen kinderen, krijgt het korte lontje door de hitte mij nou ook al te pakken????
Dacht aan een heeeeeeeeeeeeeel ander kwartet dus en voelde me aangesproken....
Mijn welgemeende excuses Sarah :sun:
Pffff, Von, schaam je.
Ennu die andere draadjes... misschien heel handig als je een specifiek probleem hebt ... daar blijf ik vanaf.
Maar heb ook het gevoel dat er gewoon weinig mensen hier zijn vanmiddag hoor.

En wees niet bang om te solliciteren... komt toch zoals het moet zijn, JIJ bent JIJ, probeer het gevoel over je te krijgen dat ze blij mogen zijn als ze JOUW op waarde weten te schatten en jou dus uitkiezen.
Je houdt zielsveel van honden... dan moet je wel deugen :)

En laat dat glas maar weg hoor,
dat helpt je echt niet verder op dit moment.

Ik weet niet of je van lezen houdt.... als dat het geval is... boek pakken en lekker even een adere wereld induiken meis...

en nu ben ik weer even naar buiten.. voor de regen komt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja een CV begint tegenwoordig met het heden.
Dat is tenslotte het belangrijkste :)

Weet iemand wat ik tegen een flikkerend beeldscherm kan doen ? De letters zijn nu redelijk scherp, alleen het flikkeren nog weg zien te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanxx Von :present:!
Gelukkig heb ik je aan het lachen gemaakt.
Lezen vind/vond ik wel leuk maar het lukt me niet zo goed om me te concentreren.
Lief dat je dat zegt van die honden..................
en daar ga ik nu maar eens mee lopen want hier dreigt ook regen aan te komen.

Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook bedankt Woman en sorry maar heb geen idee wat je daartegen kan doen.
Een tik geven net zoals vroeger bij de teevee als die weer eens (toen nog zwart-wit) strepen gaf?
Gaat het trouwens ok met je?

Maar nu ga ik echt naar buiten.
Doei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej, blijkbaar stond ik nog ingelogd:$ Ik was toch echt weg!
Net terug van een wandelingetje met 2 van mijn kinderen. Heb pannekoeken gegeten en die dingen liggen me nu zwaar op de maag. Maar van wandelen kwam niet veel: het giet nu:( Was dus snel terug, jammer.

Zal nu even wat lezen her en der. Begrijp dat er steeds meer draadjes bijkomen...Aan de ene kant snap ik dat wel. Maar aan de andere kant krijg je hierdoor wel steeds meer lijntjes die lopen en op die manier zal het nog moeilijker zijn voor iedereen om de "draad" vast te houden. Alles lezen was al geen doen en dat zal nu dus helemaal geen optie meer zijn vrees ik...
Was de Ditjes en Datjesdraad nu echt niet voldoende meer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman heb je gekeken of de kabels achter goed in de t.v. zitten, en heb je er b.v. een dvd speler opzitten. Soms gebeurd het dat die kabels los kunnen schieten. Als het dat niet is en je kunt hem tillen, zou je hem eens naar voren moeten halen en achter los moeten schroeven. Het kan zijn dat er veel stof in zit waardoor hij slecht kontact maakt. Of er kan een draadje losgeschoten zijn, dan moet je dat ff (laten) vast solderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Voor wie mij nog herinnerd, ik was op 28-12-2009 met ADB begonnen en wil nog even laten weten dat het hartstikke goed gaat! :D

De 10 glazen max per week houd ik braaf vol en ik voel me werkelijk geweldig. ADB is het beste wat me is overkomen. Voorlopig houd ik nog mijn dagboek bij maar in week 38 houd dit op. Dan heb ik nog een keer contact met mijn hulpverlener en zal ik op eigen kracht verder gaan.

Ik wil iedereen die allang geslaagd is met hun minder/stop poging, maar ook de mensen die nog maar kort bezig zijn, ontzettend veel succes wensen en een ieder die mij in het verleden met raad en daad bij stond heeeeel erg bedanken! :musicnote::present::moon:

Ga ervoor, dan doe ik het ook.

Liefs en groetjes van Bakkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bakkom:
Supergoed van je:present: Volgens mij heb ik je hier wel op het forum gezien toch? Maar goed om te horen dat het goed met je gaat, ga zo verder:)

Ha die marjo!

Woman:
Wat fijn voor je dat je geboekt bent voor een optreden, spannend ook lijkt me. Oktober is dan nog wel ver weg, maar toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Marjo en Cathy,

Ja klopt, de maand februari stond ik helemaal droog. Die heb ik geheel volbracht.

En ja Cathy, ik had één keer een verjaardag waarbij de alcohol inname geheel uit de hand liep. Ik had een mega kater de volgende dag en wist meteen weer waarom ik niet meer zoveel wilde drinken.

Hahaha, deze nare katers zijn me verder ook bespaard gebleven. Het is het me gewoon niet meer waard. Inmiddels ga ik 4 keer per week naar de sportschool wat me stukken beter bevalt dat dat eeuwige gedrink! :) Daar ben ik helemaal klaar mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...