Mai Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Plaats steeds berichtenMaar ze komen niet aanWedden deze wel..Brrr! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Hoi hoikwam ff welterusten zeggenen heb ook een vraagkun je een laptop aansluiten op een computer?en moet ik daar een apart snoer voor kopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Awel, Marjo, da heb ik nu ook al de hele tijd se! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Geen idee janemaar waarom eigenlijk als er internet in huis is kun je er toch zowiezo opOf zeg ik nu iets geks deskundige?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Jane, Via een kabeltje ,dat je overal kan kopen, en/of miss. al hebt thuis, kan je je lab aansluiten opj e PC. Weet niet of je wifi hebt of wat voor provider maar hier kan je makkelijk de ene aan de andere aansluiten. Wel opletten dat je PC het keyboard van je lab niet converteren!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 oeps ik heb er te weinig verstand van merk ik al..Ik kan je er alleen maar succes mee wensen Jane sollyIk ga trouwens afsluiten ookFijne chat nogLaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Die laatste zin snap ik niet Nina,ik ga morgen naar Woman en haar compu had gister problemenik moet ook daar kunnen zien of ik B&B boekingen heb, dus neem laptopmee. maar W heeft geen draadloos internet, dus ik zal misschien naar debieb moeten, die hebben dat meestal wel. Maar als ik jullie zeker wil kunnenbereiken zal ik idd op haar compu een account moeten hebben tijdelijk.Ik heb snoertjes zat hier, maar ben te laat om die uit te proberenen snap niks van dat converteren. Loop ik risico iets kwijt te raken of krijt te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Ik ga naar m'n boomhut Witte!Kom je mee?? 'T is wel hooog hè!!En der zijn nog geen trappekes, dus tak per tak naar boven!!Slape kindje in de bomen! Trusttee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Nou ik denk dat ik het dan maar niet ga proberen.bedanbkt voor het meedenken luitjeswelterusten en hopelijk tot morgen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 heeeee vannacht nog snel ff een trappetje in elkaar prutsen dan hoor:DNu echt weg:present:terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Jane, zoals Wing chan ook al zei, je niet gewoon een USB tje inpluggen en vooruit!Je kan wel, idd je lab, via USB koppelen aan pc, zien wat je moet converteren etc..Maar volgens mij kan je perfect Uw account, van B&B ook, openen via de PC van Woman, zoals je ook kan doen met je mails en ook deze site. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Ik ga afsluiten en slapen. De problemen met mn pecee betrof mn beeldscherm en is zo goed als opgelost. Prima peceetje dus Altijd ingewikkeld dit soort dingen, vooral op het laatste moment. Nou toedeloetjes lieve groetjes allemaal, morge een spannende dag x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Zwevezele Wing??????????Weet je trouwens wat de Zuid Afrikanen zeiden toen de Fransen al direct naar huis moesten??Het begint met vous vous??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Zwevezele is een dorpje in de Vlaanders.En ze zeiden, ben het trouwens geheel eens met het feit dat ze naar huis moesten, vous-vous alla deja?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Gaat U nu al idd. gepaard gaande met vu-vu-zella. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan40 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 hoi allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan40 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 jammer dat er geen chat is op dit forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Heb je de beitelweer ter hand genomen Marjo en je teksten weggehakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ik zou best wel eens vroeg naar bed willen maar dat schijnt nog moeilijker te zijn dan stoppen met drinken.Een uur of 10 lijkt me wel wat...Eens kijken of er een cursus voor is of een forum, een masterclass of een werkboekeen therapie of een strenge zuster...Moet morgen gewoon werkendus ben niet slim bezig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ja, beste AlfIk meen wat te hakkente hebbenIn steadIk ben nietgoed wijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden