PROUD2BME Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 He get Blondie,Naar dat het niet goed voelt,vooral odat je zo graag terug wil!Niet opgeven he!Laat ze een poepie ruiken daar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Bol hij zou van schrik z'n bed uitkomen.Bor zet 'm op he, als je de 3 weken redt dan redt je het ook wel iets langer, het is al bijna weekend meid.Blondie ben je weer aan het werk? op AT basis of op loonwaarde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tes Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Even zomaar midden in een discussie inbreken is niet echt mijn ding..Maar ik begrijp dat dat mag?Ik heb me net voorgesteld en ik ga nu even bekijken hoe het hier allemaal werkt.Ik hoop hier veel te komen, ik zit er zo middenin!Lieve groeten Tes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tes Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Oh ik zie dat ik een mannetjes gezicht heb..?? help.eens kijken of me dat gaat lukken..Tes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 welkom Tes!!Fijn dat je ons gevonden hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Tes val maar in of ertussen hoor... welkom trouwens !!!En ja Igor, ben weer begonnen met werken op AT basis en het valt vies tegen...Wil gewoon zo graag weer aan het werk, maar dan wel in mn eigen functie en niet dom kastjes soppen etc... Word ik niet vrolijk van, maar goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ik ben aan het klussen en normaliter gewend om ervoor, tijdens en na de klus alcohol te drinken. Ik heb geen trek en toch gaan mijn gedachten heel erg sterk die kant op. Ik ben me wel bewust dat dit alleen maar "dwangmatige gewoonte-gedachten" zijn. Ik ga straks naar de Deen voor de Deensdag-aanbiedingen en neem maar een lekker vruchtensapje mee. En een bak lekkere ijs met slagroom. Veel beter dan alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tes Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Mooie spreuk onder je berichtjes blondie.!!En bedankt voor het welkom.gr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tes Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Tatum, moeilijk he momenten waar je normaal altijd dronk.Ik ben 1/2 jaar geleden gestopt met roken, en herken veel van die eerste weken toen nu ook weer.De lichamelijke afkickversachijnselen vallen best wel mee, maar de gewoonte momenten kunnen nog best lang blijven he?succes met klussen verder!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Tes, bedankt voor je reactie en welkom hier Gelukkig herken ik het. Door de gewoonte te benoemen is het gemakkelijk te hanteren. Echte trek heb ik immers niet. Blijft de vakantie van dochter en mij gezellig en sta ik morgen weer fit en tevreden op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Lieverd Bor,Wel fijn toch dat hij je zo aanvoelt... En luister maar naar hem... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Nee joh Borrie hij is toch ziehiek???? Ja ik voel met toch wat schuldig maar ga er niet naar toe. Vroeger hoefde hij maar met z'n vingers te knippen en ik stond voor de deur. Hij is dat zo gewend van me, en heeft niet in de gate hoe vervelend dat is. Hij had een pesthekel aan z'n pa, maar hij doet precies het zelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ze voelen en zien een stuk meer dan je zef doorhebt Bor!They call it LOVE!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 zo, en nu even gaan verzinnen wat ik straks ga koken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Welkom Tes. Je zal je beslist hier thuis gaan voelen, denk ik. Schuif maar lekker aan en babbel mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tes Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Leuk dat je hier zo makkelijk mee mag kletsen.Ik voel me hier al een beetje thuis.Er zijn altijd wel een paar mensen online denk ik?Ik ga nu even boodschappen doen en even een frisse neus halen, hoop vanavond weer terug te komen.Nogmaals bedankt voor jullie warme welkom.Tes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Croque monsieur !! Toch niet spaghetti hier..lekker gemakkelijk.Bol je hebt gisteren niet geantwoord..heb je liever dat ik het via pb stel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ik had bij tips en adviezen iets geschreven maar doe het hier ook even. Als je aardappels of groente kookt doe er dan een heel klein beetje boter bij dan loopt het water niet uit de pan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Bor?...You silly thing . Vorige week een paar tieners te koop..deze week enkele puppies.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
silke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Heb mijn drank de afgelopen dagen gehalveerd en vandaag voel ik me echt lekker, ga dus na de kapper met dochterlief hopend geen paniekaanval te krijgen want ik ga zonder een druppeltje drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Fleurtje !!! Je hebt me op een idee gebracht !!! Spaghetti, lekker makkelijk vanavond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 BolHet wordt tijd dat ik eens met Jos ga pratenals man tot manom hem de les te lezen eventueelis tie nou helemaal...Maar het zou ook zo maar een goed gesprek kunnen worden, we heben nogal wat gemeen geloof ik..Ik vind je reactie wel tof..zolang je er zelf geen last van hebt.Welkom Testjee, het regent novices vandaagThank you Mary..SootheHeb ook ZG gezien, prachtig maar slechte gespreksleiderZie ook uit naar van t Harteen van mn lievelingsschrijversJa, veel Bach e.d.He bah, wat naar met Annahopelijk idd geen herniaGelukkig kun je haar bijstaanWens haar sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 O ja FILMTIP voor vanavondK-PAX op RTL8, 20:30Mooie, ontroerende en fascinerende filmPsychiatrie, wie is er gek..One flew over.. sfeertjeUitstekend spel van Bridges en Kevin Spacey Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Wil je er ook een stel kleintjes bij blondie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden