witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 luie dondersssss???hoe haal je t in je hoofd om me zo te noemenIk heb hooguit last van ochtendmoeheid( dat klinkt veeeeel aardiger)kwebbeltante, alhoewel wel lekker hoor dat jij elke ochtend wat weet te schrijvenKan ik tenminste terug antwoorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Tassie m'n haren staan nu recht overeind door die pleur. 't Is niet om aan te zien. En ik moet zo boodschappen gaan doen:wacko:Ja Witje ik ga dadelijk weer verder met de vijverrand. Het zou vanochtend droog blijven dus gaan we er weer tegenaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 hihihi Witteik klets je wel wakker hoorDetox?Bij elke instelling heeft het weer een andere inhoudtmaar over het algemeen................inderdaad, de eerste vijf dagen krijg je wat medicijnen (bv, oxazepam) om rustiger te wordenen eventueel de ontwenningsverschijnselen te verminderendagelijks een shot thiamine in je achterwerk, dit voor de broodnodige aanvulling vitaminesIk heb later op de PAAZ gedetoxedvijf dagen rust maar verder nietsHad ik bij de Brijder gaan detoxen, dan zou het langer duren omdat daar direct therapie aan vast zit.over het algemeen wordt er gedacht dat je beter even tijdelijk uit de bekende cirkel moet stappen.je hebt dan alle rust en tijd om aan jezelf te werken.Het nadeel is meestaldat jijzelf en de verslavingsinstantie anders denken over de hoeveelhedenik vind één fles wijn niet veel, de brijder ging stuiterenmaar hoe dan ook, alles gaat in overlegbeter een standaard behandeling en eventueel later beslissen over een opnamehoe dan ook, echt spannend is het nietmaar tja, voor mij makkelijk gekletstik heb het al ervaren en jullie nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 haha punkiebolik zie het al helemaal voor me Bolik neem de laatste caffeinne shot voor vandaaganders wordt ik nog drukker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hallo Igor, Frans, Tasseke, Witte en Bolletje:)En alle latere inloggers natuurlijk!Tasseke:Jammer dat je pijn hebt, sterkte...Hier gisteren ook een dag van pijn...De hele dag knallende hoofdpijn. Ik heb soms migraine, maar dat voel ik aankomen (dan zie ik lichtflitsen en zo) en slik ik een pil. Deze van gisteren noem ik mijn 3 dagenhoofdpijn...Geen waarschuwing vooraf, maar wel een migraine achtige hoofdpijn die meestal 3 dagen duurt:( Had er zondag al een beetje last van, maar dacht dat het door de 3D film kwam in de bios. Gisteren was het schele hoofdpijn en ik lag dan ook al om 19.30 uur in bed...Wakker gelegen tot 1.30 uur ongeveer, maar qua hoofdpijn was het wel lekker om in stilte te kunnen liggen. Nu nog een vage ruis in mijn hoofd, nu maar hopen dat het daar bij blijft. Jullie mogen allemaal duimen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Had ik het maar niet gedaan, die caffeineshot. Van ellende is het glas van mijn bril eruit gesprongen.#$$%^^&^%Nou dan maar dadelijk naar de Andere Hans.Moghu lieve Eks. Zo die zijn voor je hoofdpijn. Nu maar hopen dat het gauw weg is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ik heb hier wel vaker gelezen dat het heel saai is hoorZo te lezen is het ook saaiBeetje de hele dag hangen en wurgen lijkt me.Enne over dat ervaren, ik hoop dat nooit te hoeven ervarenIk ga mn baas verblijden, alhoewel die met zn gat in 1 of ander duur vakantieoord verblijft, maar tochFijne dag allemaalen thnx voor de uitleg Tasenne Bol vergeet je haar niet te kammen voor je de deur uit gaatohhh ja en Jane en womand hele fijne vakantie en geniet vd mooie omgevingLaterzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 GFRRDFMMMM,je hebt ook geen mazzel Bol!eerst maar even de koffie uit laten werkenen dan kijken of je het glas rustig terug kan zettenMorge Ekster,daar wordt je ook niet vrolijk van zeg!ik hoop voor je dat vandaag de ruis afzaktook jij....sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 beterschap ekstertje lijkt me echt vreselijk migraine nu echt weg byeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Goedemorgen allemaal,Ik kom even buurten en kijken hoe het met jullie is.Ik zie tenminste nu bekende namen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 hahaha Witte,ik heb zoveel geslapen, die vijf dagen waren tekortin ieder geval werk ze voor vandaag!ha morge Bor,durfde je het aan?om na een uur goedemorgen te zeggen?had u best gespot!oh,oh, ik neem nog een kop koffiemaar ik moet straks de peut verblijden met de mededeling dat ik voor deze sessiegeen huiswerk heb gemaakt.nah, ik heb nog vijf minutenga me ook niet druk makentypisch gevalletje van te laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Witte:Werk ze nog dan!Bolletje:Kun je je glas er niet zelf inkrijgen? Beetje duwen en trekken?Emmaroos:Daar is ze weer! Hoe is't?Zoonlief hier is ook bekend met migraine, dat vind ik pas zielig:( En als het bij de ruis blijft waar ik nu last van heb dan geef ik iedereen een grote grijns vandaag! Dat is peanuts vergeleken die dolk in mijn linkeroog van gisteren:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Dat kan ik me goed voorstellen Bor,ik ben ook zo verschrikkelijk moelijk te benaderengeef je op de ochtend ook altijd een rotgevoelkomt omdat ik mijn eigen frustratie even kwijt moetDeze dame gaat afsluitenmoet met de billen bloothoe zeg je het eigenlijk netjes dat je het helemaal niet interessant vindt?dat is een volgend probleemeerst maar eens aanwezig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Zie ik daar bijna Emma over het hoofd!hoidieboi en doei maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Doei Tas en succes bij de peut, hopelijk krijg je geen strafwerk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Heey Eks, ja goed meid, het gaat goed met me.Ben er zo blij mee.En met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ja, op zich wel goed. Moeite om van de alc. af te blijven, maar doe het wel. Vandaag op dag 12 sinds mijn uitglijder... Verder wat moeilijke dagen gehad omtrend overlijden van mijn moeder nu 5 jaar geleden.Jij alle onderzoeken en testen nu achter de rug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Moeilijk is dat he, ik denk ook nog erg vaak aan mijn vader, die is nu 9 jaar geleden overleden.Ik mis hem ontzettend.Ik loop nu nog 3x per week bij de dermatoloog en alle andere onderzoeken en testen komen de eerste week van augustus binnen.Daar ben ik zo benieuwd naar want daar hangt of staat mijn werk naar.Afwachten dus. Dat woord ben ik gaan haten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Moggû allemaal,Em weer in da house? Ja wat een gedoe zeg, met al die testen... Ik hoop dat je snel duidelijkheid zult hebben.Eks: wat ga je goed zeg! Jammer van die hoofdpijn hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Goodmorning allNou goed? Derde helse nacht op rij..Ongeluk komt altijd met drie toch? Cross my fingers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Goedemorgen allemaal, Vandaag de dag ga ik mezelf maar weer eens nuttig maken op mn werk...Op van de zenuwen, maar wel droog en ik ga ervoor...Wat is dat toch ? Dat ik me zo zenuwachtig maak om naar mn werk te gaan ?Oke, schouders eronder en gaan met die banaan !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 goeiemorgen lieve mensen,niet bijgelezen en ga ik ook niet doen,sta op het punt af te reizen naar Woman,spannend spannendhopelijk tot latersbye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Niet goed geslapen Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hey Jane, ik wens je een paar leuke ontspannen dagen toe!!(ik mag weer naar de sauna toe vandaag....)Doedoei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Emmaroos:Ja, blijft een gemis hè. Mijn vader, daar heb ik al 2 jaar geen contact meer mee. Heeft hij verbroken indertijd. Hierdoor voel ik me helemaal wees. Op sommige dagen kan dat me erg aanvliegen, laatst had ik dus zo'n dag. Was blij toen met het forum:)Afwachten, geduld hebben, op zulke momenten heb je daar weinig aan! Niks zo moeilijk als wachten op iets waar zoveel van afhangt, toch? Maar ik zal heel hard voor je duimen:present: Krijg je bij een goede uitslag je oude funktie op je werk weer terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden