lady jane Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 goeenavond saamWomn wel aan de binnekant he dat ppiertje:DEn heeft iemad heer V|adimir hier gzien?He Wing, ik tik hierspontan een recht stokjezag je dat, dat kan ik thuis helmaal nienou nog een opsekopse vraagteken zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 zelfportret durer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Dag allemaal,Ik kom alleen maar even dag zeggen. Heb nu net na mijn vakantie mijn alcoholschrift bijgewerkt, en een paar draadjes gelezen. Nu houd ik het voor gezien. Het is mij aangenaam jullie weer te lezen, maar voor vanavond is het genoeg zo.Tot later deze week, fijne avond verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hahahaha Jane zie je dat ligt dus niet aan mij, die rechte stokjes !!!Die verschijnen ook altijd spontaan als ik typ op mn toetsenbord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 maar verder doet het toetsenbord niet alles wat ik wilharder typen dus||||||||||||||||||||||||||||||||| yes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 en kunnen jullie het al gewoon worden in elkanders huis buiten dan de computerperikelen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 haha jaaa ik zal rustig aan doen VMoftewel gestaag...Ja wij hebben ook ff gesteggeld he, altijd goed om te onthouden dat we veel van elkaar hebben mogen leren.Bedoel je deze Jane ¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 nou ik geef het voor vanavond op:(morgen maar weer eens verder zoekentrusten iedereensweet dreams:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Zeg maar, leg me nu es uit uit hoe jullie dat doen??Omgekeerde vraagtekens en rechte stokjes??Die stokjes verschijnen idd. soms ineens, maare........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ja die Wittevast een gewone ? met een bepaalde toets zekertell me please........................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Mijn hoofdje draait soms turbo Wing!!Maar goed, ik weet wanneer te ondergaan en te pfffffffffffffffff doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 nee nee het antwoord is aan bekkie, als ze die wil gevendie omgekeerde vraagtekens zijn haar ding,daar ga ik me niet in mengen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ik denk dat de toetsen kleiner jnof dicht bij elkaar zitten Womanwel ff wennenen geduld hebben is ook wennenniet mijn sterkste kant:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 quote: Originally posted by: witteEchte wing woorden zijn best tijdje geleden bedenk ik me. Ik zie nog zo je berichtjes voor me, maar wt t letterlijk was snapte ik niet zo. Vraag is nu, waar ik mee bezig ben: Is t daadwerkelijk lang geleden en is wing duidelijker geworden, of zit ik hier te lang en snap ik de wing woorden beter?? ------------------------------------------------- Dat is nou grappig dat je dat zegt Witte Dat vroeg ik mezelf laatst ook af!Je constatering is juist Wing-san is toegankelijkerEr is een moment van kentering geweestIk weet het nog wel, maar niet meer precies wanneer...het kan ook zijn dat wij/ik veranderd zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 dat is de grote vraag AlfIk heb het antwoord nog niet gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Bekkie please als je leest:Witte wil niet helpenhoe maak ik en ? onderteboven????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Lig ik in bed een spannende film te kijken komt weer de vraag over de ¿¿¿¿¿¿¿¿Uhhhhh geheim van de smid maybe, al istie niet meer zo geheim.Hallo inloggers en ga weer ff verder kijken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 quote: en geduld hebben is ook wennen niet mijn sterkste kant JaneO nee?, ik dacht dat ik de enig was...Daar merk je doorgaans niets van JaneFilm bekeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Leuk rondje hier zo met mn hondje. Bootjes gezien. Als je in mn slaapkamer het raam openzet hoor je de boten, Jane. Maar ook alle vroeg in de ochtend geluiden...Met raam dicht hoor je het ook wel, die boten maar niet zo duidelijk. Ik heb trouwens een erg leuk fluwelen vestje uit je stapel getrokken, bruin, met die leuke knoopjes. Je weet vast welke ik bedoel Ik heb em meteen aangetrokken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hey maar,met Wingedings lettertype kan je veel, je kan het alleen niet met mijn klavier alleszins, naar hier brengen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Jane4 linkse ctrl+alt+? tegelijkertijd.You can do it girl;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ik moet nog goedenavond zeggen..Goedenavond..of had ik dat al gezegd..Kom van Melmak.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 ¿¿¿¿¿¿¿Ik kon het ook nog nietook al ben ik Jane4 niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿Joehoe !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden