Jannigje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Fleur, ik heb een bezweringsformule.3x zeggen:"Bad dreams, bad dreams go away, good dreams, good dreams here to stay" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ik ben dus eigenlijk een zangstuk aan het oefenen, maar ja, dat schiet zo niet veel op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Berekenen Wing, afhankelijk van de oosterlengte en geboorte uur. Het sterrebeeld dat daarmee overeenkomt op de dag vanje geboorte.Ik ben ook niet zo astrologie maar MA wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hoi Fleur,Als je juist ergens niet over wilt dromen (is mij eens verteld) dan moet je er juist wel aan denken voor je gaat slapen. Het werkt heel vaak, heel goed, bij mij Misschien en ik hoop, ook voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 nice one...is chinese totaal iets anders dan westerse:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Vuurpaard Wing, buiten boogschutter dan?Verbannen naar de eilanden de female! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Al die sterrebeelden, doen me denken aan Vladimir.Daar heb ik nog is een hele uitgebreide horoscoop van gehadwaarvan de uitkomst wel mega raak was.Nooit meer wat van de man, die iedereen constant met U aansprak, gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 oei VM das ergwerden abortussen in china voor gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 ohh goeienavond iedereen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ja Zon,en in Japan wereden ze verbannen!!! Arme ik!!Hoi Witte, ik ken die mr. V. niet maar hou wel van mensen die U zeggen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Je had m wel gemogen VM denk ikHij kwam ook uit patattenland, das op zich al genoeg toch om elkaar te mogen:DDat was ook de reden dat hij heel consequent U bleef zeggen.Daar heeft niemand m vanaf kunnen brengen.Het had wel iets... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Maar op die eilanden werden ze dan stiekum getrainden werden super ninja's, zoiets als walkuren maar dan kleiner!En oh ja,zehadden ook vaak twee vlechtjes, heb ik ook trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 arm dutske tochwe zullen dan maar met ons twee op dat eiland moeten gaan zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ja Witte ik vind ook dat dat iets heeft!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 en bij deze weet jij hoe oud ik ben:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Voor ik mn bedje induik en tracht wat te slapen (net mn temazepam ingenomen)...Voor diegenen die het interesseert, ik ben een rasechte steenbok !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Indeed sunny indeed!!Zeg maar ik heb ooit nog es dingen gedaan met jomon pot werk in Japan, en heb toen ook nog es het hele neolythische verhaal van diee regio moeten van buiten leren.Zat jij in A'pen? Ik in Gent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Morgen om half 9 gaat mn lieve pup in een roesje om een wilde tand te laten verwijderen en word dan gelijk getest op HD...Zou hiervoor een trigger zijn, nu kalm en berustend !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ok, Tes, dat klinkt inderdaad veel beter, zo on the long run. Met Atkins mag je toch best verzadigd eten ??Het gaat dan om de combinaties toch, geen aardappelen bij het vlees enzo. Of is dat weer een ander dieet hahaKnap hoor, je bent echt een flinke transformatie aan het ondergaan Heb je al een nieuwe hobby ? Iets wat je altijd hebt willen doen, en wat je zo ontzettend graag zou willen ? Dat helpt !!En lekker hier blijven komen. Elke dag even vertellen hoe het met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 ik zat in Bxl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Wie zei er ook alweer dat Woman niet empathisch is enallen met zich zelf bezig is!! (oeps sorry)Een van de meest C meisjes van het forum zij!!!Have fun liefie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Genoeg voor vandaag.Welterusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tes Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ik heb nog geen nieuwe hobby.Lees me even helemaal suf op dit forum en ik ben gaan sporten.Maar ken mezelf nog zo weinig, wat vind ik leuk?Iets wat ik echt leuk vindt,is fotograferen.Ik ga mezelf belonen met een nieuwe camera.Ik heb al 800 euro bespaard met niet roken.Houden jullie ook bij hoeveel geld jullie besparen met niet drinken?Lieve groet Tes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Slaap lekker Janni!!Steeds leuk om je te zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden