Sara Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Mogge Hannah, Tida, Witte.Was ff aan het lezen v gisteravond, heb nl. ook de film gekeken.Tida je klinkt goed! Deel je ervaring dat je soms door de pijn heen kunt werken en je daarna juist beter voelt. Begin trouwens wel wat jaloers te worden op die Pregabaline zeg, klinkt als een wondermiddel! Wat is het nou eigenlijk een AD of een tranquill.?Hannah alles oké?Zie dat er veel nieuwe mensen hebben aangemeld, moet straks eens rustig bijlezen op wie-is-wie.In elk geval alvast : van harte welkom hier, hoop dat jullie de steun vinden die je verwacht en sterkte met jullie voornemens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Borretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Hoi Sinus! Euh toch maar goeiemorgen ?!Ja droom soms ook dat ik zuip maar dan eigenlijk drank die ik nooit of zelden nam.Misschien een deel van het verwerkingsproces? En die trek hoort nog bij je droom hoor!!! Schuif die maar gauw terug, ook uit andere dromen kun je soms een gevoel overhouden niewaar? Nee hoor, jij bent nu weer de wakkere, nuchtere Sinus!!Madelief:............pc het raam uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sinusjuh Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 ik ga de dag maar eens aanvangen Iedereen een goede , droge dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sinusjuh Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 @sara GoedemorgenJa die trek ebt alweer weg , maar was even een paniekerig gevoel.Muts die ik ben .Vandaag vrij , dus aan het huishouden beginnen maar . bah Doei doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Fijn te horen Hannah.Ja heb braaf gekookt ( nieuwe aardappeltjes met broccoli) en bíjna op een normale tijd naar bed. Tja, wilde het 12 uur journaal zien, toen toch in slaap maar gelukkig lag ik om 2 uur in mn bed.Lief dat je vraagt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 sinus dat dromen ken ik. houdt nog wel even aan. heb je dan s'morgens ook de smaak dat je de asbak leeg hebt gelikt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ehhh Sinusjuh: VRIJ zei je toch nee hoor geintje, hh moet zo nu en dan gelukkig goed weer daarvoor.Thanxx Hannah!Ga nu ff wat scharrelen (hihi scharrelkip, leg geen eieren meer hoor :brokenheart;)Doei tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Hannah, ja, ik loop soms ook op de bal van m'n voet om de pijn wat draaglijker te houden. Toch is dat niet goed. Voor eventjes rek je dan de achillespees op (want die is ook ontspoord) maar het beste is toch goede zooltjes. Het komt eigenlijk vooral voor bij platvoeten. Is langdurige kwestie met wisselend resultaat. Linker hiel is (na nieuwe zooltjes) helemaal goed gekomen Sinusjuh, alcoholdromen zijn normaal als je bent gestopt. Vervelend maar hoort er bij. Gaat weer over! Sara, Het is eigenlijk een middel tegen epilepsie en zenuwpijn. Net als bij andere geneesmiddelen hebben ze een bijwerking ontdekt die in dit geval tegen gegeneraliseerde angststoornis werkt. Ja joh, het lijkt idd wel een wondermiddel maar ik blijf voorzichtig. Kan een combinatie van allerlei factoren zijn. Als ik de winter goed doorsta dan ga ik pas echt even juichen Ik moest wel door pijn heen. Altijd maar rusten is slecht voor andere spieren en pezen. Nu zit ik vaker op een rechte stoel en als ik loop: schouders en rug recht en proberen dat zo lang mogelijk en zo vaak mogelijk te doen. Had eerst spierpijn, ja, wat wil je hahaha maar vandaag voel ik hoe goed het voor m'n lichaam is.Ben blij dat ik het zo heb aangepakt want m'n geduld raakte op en dat zegt bij mij wel wat !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheMerovingian Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Goede morgen iedereen! Het zonnetje schijnt, strak blauwe lucht! als dit geen mooi dag wordt. Gelukkig heb ik alleen een ochtenddienst de rest van de dag lekker van de zon genieten.Borretje; wow al 17 dagen droog, wat een prestatie!!! Ga zo door! Ik kan het me gewoon niet voorstellen om 17 dagen niet te drinken, ik begin nu aan dag vier en hoop dat ik het ook trots kan vertellen als ik zo ver ben als jou! Hou het vol!groet Roland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Goeiemorgen allemaal,hier schijnt de zonen ht wordt tijd het Twiske zo eens te gaan ontdekken.Roland welkom hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Hoi Frans, Igor, Will, Borretje, Madelief, Blondie, Sara, Witte, Hannah, Tida, Sinusjuh, Merovingian, Jane en alle anderen:)Ik dacht laat ik nu toch iedereen maar noemen, maar jullie waren met velen:D Goedemorgen allemaal! Knap hoor hoe de meesten van ons ten strijde trekken. Borretje dag 17, Madelief de wekker op 17.00 uur en Merovingan: ook dag 4 is toch een hele kunst? Vandaag gaan we er weer tegenaan hè! Weer een droge dag voor iedereen! Vandaag houden we het droog. Voor diegene die nog twijffelen: Doe mee! Vandaag nemen we geen gif, we hebben het niet nodig.Hier vandaag dag 13, ongeluksgetal..Dus snel naar dag 14 morgen;)Iedereen een fijne woensdag.Ik ga nu een half uurtje roeien:)Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Oh jaaah! MADELIEF,Heel knap hoe je met roken mindert tot stoppen. Echt heel knap! Mag je jezelf weleens (vaak) flink voor op de schouders kloppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap, Niet te geloven. Gisteren hartstikke op tijd naar bed gegaan, wel een paar keer even wakker, maar dat heb ik altijd, en tot kwart over acht geslapen... en heb nog het gevoel dat ik pas halverwege ben....zonde van die vroege uurtjes... vind ik altijd zo heerlijk, maar goed, zal het wel nodig hebben. Anyway............. een heeeeeeeeeeeeeeel goede morgen allemaal. Hier ook een blauwe lucht met wat heel vriendelijk witte sliertjes er door, heerlijk zonnetje, vrolijke vogeltjes. Madelief, gaat prima he? Blondie en Bor: gaat hartstikke goed, jullie zijn net twee bergbeklimmers die samen, aan elkaar, een moeilijke top beklimmen. Soms gaat de één redelijk en trekt de ander een stukkie mee, dan weer andersom en soms samen vechten voor tien centimeter... en ook soms samen zomaar een stuk verder ...... Petje af. Tida , hoop dat je toch steeds minder last van je voet gaat krijgen hoor. Mero, heb je nog niet eerder ontmoet hier, ook van harte welkom hoor. Sarah, dat dromen schijnt vaak voor te komen, maar volgens mij ga jij ook hartstikke goed he? , net als Eks en Sinus. Kinderen nu ook lekker vakantie Eks? Jane, lekker genieten, Twiske schijnt heel mooi te zijn. Hannah, ook goeiemorgen.. en ook Kruimel natuurlijk. Had je mijn suggestie over het pact nog gelezen Kruimel? Zo, een heel verhaal.... en nog niet echt wakker, eerst nog maar een bakkie koffie (zonder lachroom Igor, hihi) Vergeet ik verdorie Igor helemaal, hm is ze alweer weg. Dan maar een handje hartjes haar kant op blazen::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ekstertje: Zwemvest om!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Oh ja madelief: Mijn pc deed ook minder leuk de laatste tijd.... heb gisteren 'schijfopruiming ' laten uitvoeren (das weer wat anders dan defragmenteren) en moet zeggen dat hij nu opstart als een jonge uhhhh laptop (hij is ook nog geen jaar oud, maar deed er twee keer over .... door euveltje) en hij is nog sneller ook geworden.Allerlei defecte ..... worden hersteld dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Eks... voor sommigen is 13 een geluksgetal hoor. Het gaat je lukken, weet ik zeker... Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Morning Yvonne,Wat heerlijk hé, de ochtenden Vogels fluiten, mooie lichtinval in huis. Man ligt nog te slapen en de honden doen met hem mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 quote: Originally posted by: TidaOh jaaah! MADELIEF, Heel knap hoe je met roken mindert tot stoppen. Echt heel knap! Mag je jezelf weleens (vaak) flink voor op de schouders kloppen Tida ik denk dat je me verward met iemand anders.Roken doe ik nog als een ketter helaas!Maar ik ben aan het minderen met drinken d.m.v. de wekker. Maar snap het wel, er zijn hier nu al zoveel mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Yvon ja dat zal ik ook eens doen, is al lang geleden.Thanx voor de tip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Heerijk he Tida, man slaapt inderdaad dan nog, hond mee naar beneden, maar gaat daar lekker lui liggen slapen, hihi, zaaaaaalig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Graag gedaan Madelief. Zo, en ik ga er weer vandoor. Hoop te doen. Ik wens iedereen de dag toe die hij /zij graag zou willen hebben. Eentje zonder strijd dus. Blondie, hoop dat het bezoek aan de dierenarts je goed nieuws heeft gebracht straks. doeg doeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Tida:Hi hi...ja ik was er nog. Dacht ik reageer nog even bij de nieuwkomers bij de Wie is Wie.We hebben hier al jaren een roei apparaat staan en doen er weinig mee. Ik ben vervent hardloper, maar dat gaat nu niet lekker vanwege een blessure. Nu roei ik dagelijks een half uurtje op dat ding en het gaat best lekker. Voel me er lekker fit bij:)Yvonne:Ook goedemorgen! Ja, de kinderen zijn hier nu vrij. De jongste is al buiten aan het voetballen en de oudste aast op mijn computer:DEn nu ben ik echt wèg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheMerovingian Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 bor: goede tip om het dag per dag te gaan bekijken. Ik kijk vaak te ver vooruit, en wil het liefst met weken vooruit springen. Misschien daarom dat ik zo vaak ben gevallen.Ik wens iedereen een hele fijne dag toe en misschien spreken we elkaar later op der dag weer. En yvonne en jane bedankt voor het welkom ;-)Ronald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden