Spring naar bijdragen

Donderdag 29 juli 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 514
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

The hard way of the soft way ??

Soft way:

(diepe basstem) Haje borretje, wil je met je goddelijke lichaam eventjes onder de warme waterstralen komen staan ? Ik heb de zeep klaar en zal je helemaal inzepen van boven tot beneden, zodat je vandaag heerlijk zult ruiken van kop tot teen:

The hard way:

Get your mother**ing ass onder douche of ik giet een emmer ijskoud regenwater in je mother**ing nek.

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve tatum
Je had het over je toetsenbord.... ik geef een suggestie.
Je zegt dat je gaat afloggen, ik wens je een fijne dag.
ik geloof niet dat er hier vanmorgen negatieve dingen zijn gezegd toch?
Maar het zij zo , ik kan daar ook niets aan veranderen als jij het zo ervaart.
Het blijft jammer.

Tort, ik heb de kookwekker op negen uur gezet, volg jouw voorbeeld van gisteravond, heb dus nog een klein kwartiertje;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum, hier ben ik het niet met je eens hoor. Het is wel zo dat als iemand slecht gaat er meer aandacht naartoe gaat, en dat is toch niet meer dan normaal ??
In het begin was ik één hoopje miserie en ben bedolven onder tips, aandacht, medeleven etc etc.
Nu gaat het echt goed met me (drankgewijs toch) en heb dit zelf nu ook minder nodig. Integendeel, ik probeer nu zelf voor anderen waar het niet zo goed mee gaat, er te zijn, te helpen en raad te geven waar ik kan. Maar nog steeds krijg ik de juiste complimentjes op de juiste plaats, en dat geldt voor jou ook hoor.

Kan je even precisiëren wat je bedoelt dan met negatieve reacties ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb helaas geen tijd me in het gesprek te mengen, heb zo een belangrijke afspraak dus verhef dit goddelijke lichaam onder de stralen om mezelf eens van boven tot onder in te zepen :D. Ja, we houden het positief vandaag hé, geen mother****ass voor mij, die ik volgens de verkoopster van gisteren toch al niet heb:angry:, hè fleur, vergrootglas:P...

Will, die cappu hou je te goed, die ik overigens heeeel goed kan maken, daar ben ik best trots op :).

Bol, geniet van je bakkie, moet je zo'n Refu elke dag slikken, maar werkt geloof ik wel, hè, wat is het verschil met Antabus?

Yvonne, die wekker werkt prima, vanavond gaat 'ie weer op 23.00u, want op de 1 of andere manier heb ik die tijd alleen als alle kids naar boven zijn op het moment ff hard nodig.

Luitjes, allemaal een goede dag probeer wat van de dingen te genieten, al sta je maar even stil om naar een vlinder of mooie berm of zo'n dikke boom die al honderd jaar alle natuurgetijden overleeft te kijken, dat helpt mij iig momenteel heel goed om bij mezelf te blijven :heart:...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grrrrrrrrrr, heb ik de kookwekker gezet om mezelf een duwtje te geven om uit te loggen op tijd, was niet de bedoeling dat de hele site er uit vloog..........:angry:

Vervelend he Bol, van de sperige ramen, ik heb ook zo'n hekel aan die vliegen... en het zijn niet alleen de ramen die te grazen nemen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Em, Hannah en Will.

Wat fijn dat je komt buurten Em. Ik heb nog een heel sterk bakkie over.

Ja das het voordeel van een pact Will. Jij hebt mij ook wel eens gewaarschuwd. Ga je lekker poedelen?

Ik lag er ook uit net. Waar heeft dat nu mee te maken? Is dat iets wat de Tactussen doen of ligt dat ergens anders aan?

Had een heel bericht aan Bor gestuurd maar weg was het. Ik had geschreven dat ik het zo ontzettend goed van Borrie vond 18 dagen.
Nou hier komen de bloemen Bor. En zonder taart want die hebben we hier niet.
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Omdat ik het zo ontzettend knap van je vind meis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, als je een bericht hebt geschreven en je drukt op verzenden, waar je een wit venster krijgt met de boodschap dat je er uit ligt of zo, moet je eens rechts klikken in de witte venster en vorige kiezen. Het bericht staat er opnieuw. Een poosje wachten en dan opnieuw proberen tot het je lukt ;)

Hoi ER, welkom op dit forum :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...