Mupke Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Vloerverwarming?? Wasda? Maar goeie tip Teveel. Zo'n opvouwbaar ding als woman eerst liet zien lijkt me beter, maar die worden niet meer verkocht begreep ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Elke dag dobber ik in mn badje.Kan echt niet zonder!Heerlijk!Als ik de ruimte niet zou hebben kocht ik ook een opblaasbad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Hoi Mupke, ja ik ga dat volgende week doen, als ik thuis ben. De maten opmeten en dan naar de speelgoedwinkel/kampeerwinkel. Mijn douchecel is lang, dus ik denk dat het perfect past. Goed idee om rekening te houden met een opblaasbare bodem, dat ligt een stuk prettiger. Anders weer gehannes met een luchtbed in het bootje, en dat lijkt me toch iets teveel gedoe haha. Maar ik vind een kayak ook wel een heel goed idee. Eentje vinden zonder stoeltjes, of misschien kunnen de stoeltjes er wel uit. Ik kan mijn douchekop aan het plafond hangen en dan kan ik in de regen in mn rubberbootje badderen haha. Nu nog een opblaaskrokodil en de jungle is compleet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Goed, vanavond dus naar de bioscoop. Daarna wil ik ergens iets gaan drinken. Toen ik nog dronk deed ik dat ook altijd, dus nu kan ik dat ook best. Een sinas wel te verstaan ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Het lijkt mij zo ondiep Woman,'k zou de diepte dan ook opmeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ja volgens de plaatjes valt dat best mee, Kore. Als je gaat liggen lig je onder water, en das waar het om gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Woman, ik zie het voor me zo'n kajak!Maar is een goed idee!!!Zo ik ga nu de keuken in, spinazie is gewassen en staat uit te lekken.Na het eten is al mijn energie op denk ik.Heb nu al een paar nachten bar slecht geslapen.Zat vanmorgen om 4 uur al achter de pc met een koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ik wil al de hele week spinazie eten, maar het is hier bij de AH steeds niet leverbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Kijk hier heb je allemaal verschillende maten opblaasboten, ik ga er eentje nemen die precies in mn douchecel past. En ze hebben een opblaasbodem http://speelgoedcadeau.nl/cate.../Opblaasbare-Boot.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Diepvries, Mupke of zeg ik nu iets heel ongepast?Vind ik lekker, van die eskimohut, en dan a la creme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Mupke, vanavond bij madelief gaan eten dan...Ziet er heerlijk uit Madelief!!!lekkere combinatie,en dan dat geocheerde eitje erbij! mmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Wat ben je voorzichtig met je reacties steeds, Teveel.Nee, ongepast is het niet wat je zei, maar diepvriesspinazie vind ik niet lekker. Vers moet het zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Kore, ja ik eet het ook zo graag!Ben alleen nu niet in vorm!Heb enorm last van mn maandelijkse perikelen.Mooi gezegd he? Dus ik hang nu een beetje aan de keukentafel, en probeer mezelf moed in te spreken...yeah.Maar het zal en moet!!!Dus ik ga nu aan de slag!Eet smakelijk allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Woman,Heb er geen verstand van maar misschien even nadenken.Zo 'n kajak is vrij hoog, als je die met water vult zouden de wanden wel eens naar buiten kunnen zakken.Als het ding in het water ligt zorgen de stoeltjes er voor dat de wanden niet naar binnen vouwen, maar als je hem "andersom" gebruikt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Mup weet je wat lekker is? Wat druppeltjes maggi, en knofliook er door doen (als je er van houd) maar je kan ook van die knoflooksmeerkaas uit een kuipje kopen. Die goedkope weet je wel? En dan maar smullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Mupke,voor je op vakantie ging had je het eroverhier niet meer te willen komenivm herkenning.Speelt dit nog? als je er tenminste over wilt praten he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Owja, Teveel, dat is waar. Zie je altijd handig als mensen meedenken;)Ik heb nog eentje gevonden, maar zal even moeten wachten of het past in mn douchecel. En volgens mij heeft ie ook een harde bodem. maar wel weer met ventiel. http://www.valentijncadeauwink...r-Zwembad-200-Cm.htmlNou hou ik er over op hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Forum,Xinea vraagt bij thema's naar ervaringen met de 12 stappen van Tactus, ik kan haar niet helpen en blijkbaar niemand, helaas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Goeie avond Wing, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Goeie avond Wingemans.Gelukkig is het niet zo heet meer voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 op het andere chat forum heeft Carolien het heel duidelijk (een tijdje geleden ) op gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Mossels Wing?Mis de link... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Yep, mag niet klagen, heb er ook geen reden toe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Harry middenin mijn antwoord aan jou vanmiddag was mijn accu leegde Mac had geen stopcontacten wel patat!dus weer naar "huis" hiermaar beeldscherm valt steeds uit.Ienea kan een pb naar BamBam sturenkomt altijd goed dan.trouwens ging jij niet met Caro?Dan ben je toch ook wel een beetje een prof inmiddels? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Hoi Jane,Als je het over Mac hebt denk ik altijd in eerste instantie aan die schitterende pc's met dat appeltje.Maar het gaat over de patatboer, over uitersten gesproken...Waarom valt je scherm steeds weg dan... stomme vraag als je dat wist...Ging inderdaad met Caro en ga naar de vakantie weer naar de AA, hoop weer met Caro.Wist niet zeker of de 12 stappen van de AA identiek zijn aan die van Tactus.Bovendien vraagt Xinea naar ervaringen en je kunt mij echt niet ervaren noemen.Hoop dat je nog veel plezier hebt daar en straks helemaal geregenereerd bent.Geniet en laat je verwennen,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden