Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ik heb geen hoogstandjes gezien hier Fleur, dus ik begrijp je weer eens niet.En nu ga ik zelf de keuken in, mosseltjes wassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Bij nader inzien ook over je laatste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Oh, het ging nog over de pot-vraag.Ajuu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 huh? ik ga maar weer eens op zoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Bollie wordt dat wel warm genoeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Dat heb je dus met berichten..het ene kruist het andere.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Hoi Fleurrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Nien, voor zover ik weet geleid aluminiumfolie heel goed warmte, maar nogmaals ik zelf heb het nog nooit geprobeerd. Of je zet gewoon een koekenpan op de b.b.q. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 I am save up highIrritant toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 goede avond allemaal. heb niet meer terug gelezen (klein stukje) BOLLIE is het sara gelukt met de baan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Hete mossel...waar zit beks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Hey wat leuk, Igor. Hoe is ie meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Igor, ik dacht dat Saar aankomende week bericht krijgt. Maar ze had geloof ik zelf een goed gevoel aan de sollicitatie overgehouden.En daar is Wijfie ook. Het wordt gezellig hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Op jou zat ik te wachten Niet echt maar wel vanaf ik je naam ingelogd zag staan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Vertel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Op wie anders 44? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 oef, dan kan ik ophouden met duimen?hoe is het met Bollie dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Niets dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 ik wis het bericht zo weer.TE herkenbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Nog geen plan dus 44? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Lieve Igor, wat vreselijk zeg. Ik kan me voorstellen dat je het daar moeilijk mee hebt. Herkent ze je nog wel?Ja en als je dan een paar van die auto's langs ziet rijden dan wordt je daar ook misschien wel verdrietig van. Bah meis wat erg.Wijfie. Had je wel goed gegeten voor je weg ging? Ik weet wel dat ik altijd met een lege maag ging drinken omdat het dan sneller en harder tot een resultaat kwam.Vind het toch een compliment waard dat je sterk bent gebleven.Ja w.b. je zoon, dat blijft pijn doen meis, maar ik hoop dat er toch iets gaat veranderen. Het zal voor jou zeker een rustiger leven geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Oei Wijfie, ja dat wordt inderdaad een grote test.Maar als je het vandaag hebt gekunt, kan je het morgen ook, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Wat houdt je tegen? Je hoeft het zelfs niet te beantwoorden.Stomme vraag.Naar mijn gevoel kan je maar één ding doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 wing dank jeWijfie is er voor jou nu eindelijk een positeif vooruitzicht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden