fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 mups Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Was ff op zoek naar de foon.Dochter heeft zich weer uitgenodigd ergens. Ik zou bijna denken dat...Ahum. No no no Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ja, ahum, diene gast kent mij wel wat beter hoor Maar coit, hij zal het wel zien als ik een AV biertje bestel.Fleurtje, you deugniet Ik krijg hier ffkes een hele goeie anti-stress massageke. Eat This Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Stoeffer!!! Wed dat je gewoon één of ander machieneke tegen awe rug houdt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 quote: Originally posted by: fleurtjemups Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Eigenlijk begrijp ik je berichten niet Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Gadver nu ben ik weer iets anders kwijt...I'll be back Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Nee??Das niet erg...zijn we met twee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 No machien, "echte" sterke handjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Voor een klein manneke hedde gij veel praat . Eén of ander manwijf veronderstel ik? Fleur!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Pas maar op Fleur. Misschien heb je nu mevrouw Wil beledigd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ik vraag me af, is mosselen eten mannelijk?De afgelopen week trof ik twee keer een man in de rij bij de kassa met alleen maar een bak mosselen. Verder niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 En daar hebben we de mossel..Alhoewel, zo serieus, eat it.Hij had het anders kunnen formuleren mups..Zoals, zachte en heerlijke handjes..Hij koos voor sterk..Doet me gewoon denken aan Sorry mevrouw will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeHij had het anders kunnen formuleren mups..Zoals, zachte en heerlijke handjes.. Hij koos voor sterk.. ) He, 't is een man. Goed formuleren is ze niet gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 high five babe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Doet me opeens weer denken aan dat ik nog steeds niet weet waarom jij een perfecte pot wilde zijn. Maar misschien hoef ik dat ook niet te weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Will heb je het advies gelezen van Wing? Misschien wel zo raadzaam. En echt met groenten zijn mosselen veel lekkerder. Er zit veel meer smaak aan.Je kunt de mosselen ook laten bakken ik olie. Ze doen er dan een laagje bloem op, en serveren het met een sausje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ja Wil, neem alle adviezen hierover serieus. Of zoals mijn moeder altijd zei: bij twijfel, niet inhalen.Zonder wijn smaken ze ook heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Wil is al weg. Hopelijk komt het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Avond.Of gewoon simpele mosseltjes met verse groenten uit de tuin.Weet er iemand of hoe je pannekoeken kan maken op een BBQ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ja pa...Wacht es ff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Zie, Wing schrijft ook al over Mosselbroederschap. Dus het is toch een mannelijk iets begrijp ik? Wat zegt dit over mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ik zou daarop antwoorden mups als ik zou weten dat men plots niet in alle hoogstandjes zou analyseren.Fleur don't like Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Nieneke, pannekoeken op de b.b.q.????? Nog nooit van gehoord, maar je zou het eens kunnen proberen met aluminiumfolie, misschien dat dat lukt, kweet niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Had het over je eerdere vraag dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden