Lelie Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 hoi allemaal voel me goed beroerd ben weer aan de drank geslagen gister na een stom bericht van demoeder van mijn overleden vriendin die overleden is gister ze was al lang ziek helaas maar kon het niet verkropppen al die gevoelens kwamen weer naar boven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 slokje toch.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 ja baal enorn ervan en heb nu spijt als haren op mijn hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 per saldo heeft dus het drinken niks opgelost...hoe slecht het nieuws ook was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 nee maar voelde me gister zo toppie goed dat dit niet had moeten gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 ff de weg van de minste weerstand ??...ff weg uit de werkelijkheid ??...zoiets ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 ja klopt wat je zegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 maar de feiten blijven zoals ze zijn....en dan heeft drank niks opgelost.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 nee klopt alleen maar koppijn en ellende nu en nu zie je dat weer eens in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 wat gek zijn er zoveel online waar en wat doen jullie nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 misschien dat je bij de volgende gelegenheid nog eens kunt bedenken hoe beroerd je je nu voelt...om je dan te weerhouden ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 ja nu weet ik het weer hoe alles voelt als je dit soort stomme dingen doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 ik ben tegen jou bezig, slokje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 maar nu ga je er weer flink tegenaan natuurlijk....en hopen dat het niet meer gebeurd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Slokje had jij al iets geschreven op het draadje van de neg. ervaringen van alcohol? Ik zal het ff voor je naar boven halen. Dan kun je altijd kijken wanneer je wilt gaan drinken, hoe je je voelt. Dat is het voordeel van die herinneringen. Je kunt ze na een tijdje weer naar boven halen door het te lezen.Het staat bovenaan bij thema's wijfie. Kijk maar of je er gebruik van wilt maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Hoipippeloi!!!Hier is een zeer opgelucht persoon terug met een bijna-zekere aanstellingJIPPIEIEIEIE!Sorry, moest er ff uit en ik dank jullie allemaal voor het meeleven en duimen, het kan niet anders dan dat dat reuze geholpen heeft Leeftoijd, WAO, tattoo alles geen probleem, mocht zelf aangeven hoeveel ik wil werken; halve dagen dus. Maar: er zijn nog 4 gegadigden en dinsdag kan ik bellen, dan wordt het evt. definitief maar ik heb er een heel goed gevoel bij!Zo. Nu weer aandacht voor de wereld om me heen.Bolletje kan weinig toevoegen aan wat al gezegd is alleen dat ik het er roerend mee eens ben en heel veel bewondering heb voor je!Kore: tja ff wachten dan nog maar het vooruitzicht is goed, ben blij voor je Hannah: hm, lijkt me toch geen fijn idee, je leeft dan wel voortdurend in onzekerheid toch? Maar goed dat het zo in de gaten gehouden wordt.Ow ja: zag dat er een "saartje" bijgekomen is...........HUUUUHHHHdat wordt opletten en mij niet meer zo aanspreken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 den Sara se...nog ff afwachten tot dinsdag dus....jij bent toch die vrouw die goed kan rekenen en ouder is dan mij ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Sara.....Geweldig zeg!!!Ik had er al zo'n voorgevoel van!!! een hele bos voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ha die Niwi!Ja, dat ben ik maarre...........na update van jouw informatie ben ik dus jonger hè ;)Tjee tis rustig hier.Ben helemaal uit mijn doen, dus ga ik maar iets doen.Tot latersssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Hannah en Kore: dank jullie wel lieverds!!Niet alleen voor het meeleven maar ook voor het vertrouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Hoi Hannah, ben jij er ook nog?'k was op het andere draadje aan het typen,maar kreeg kramp in m'n vinger.Ja ik had natuurlijk wel van die onsteking gelezen,maar de rest was voor mijn tijd,Sterkte meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Slokje, je vroeg wat we deden???Wat ik deed is dit aan Niwi overlaten,dat kun je hem nl toevertrouwen.Veel wijsheid vandaag:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Yalala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Saar, Geweldig meid.Morning Akelei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
annabel Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Goedemorgen Beste mensen , Ik ben nieuw en ben nog nooit op een forum geweest.Wil mijn leven een andere draai geven, zonder alcohol.En hoop hier ook wat steun te vinden , en zoals ik dat allemaal eens lees doen jullie dat zeker. Lieve groet, Annabel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden