Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ik ging slapen. En toen toch niet ant ik bedacht dat er nog een poes buiten loopt die ik binnen wil hebben.Dus lees ik nog wat hier.Wing?! Je schrijft naar Niwi: selfabsorbed. En: Niwi kan voor zichzelf sprekenMaar als hij zelf navraagt wat je bedoelt dan zeg je: Ik heb gezegd wat ik heb gezegd.Eh, selfabsorbed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan40 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Zijn er nog mensen die opblijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Trust, Mar. Voorzichtig met pannekoeken op de Q, gooi ze aan de zijkant, ze branden licht.Der blotsinnige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Het klinkt niet interessanter in het Engels Wing. Het is geklets van de eerste orde.Was een reactie op deze quote: Originally posted by: wingchunIk ga proberen te slapen. Never mind what wing says. It's just this tiny feeling. Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Niwi, probeer het opnieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan40 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ik las ff terug. Het lijkt me duidelijk wat wing bedoelt. Hij bedoelt dat degene alleen met zichzelf bezig is en zijn of haar problemen. Daarbij dus geen belangstelling tonend voor anderen. Als je in een depressie zit ligt dit op de loer. Toch als je je best doet, en wel aandacht geeft aan de ander kan het ook voor jezelf een wat minder zwaar gevoel geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan40 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ik zeg dit alleen in commentaar op het woord 'selfabsorbed'. Ik geef dus geen mening over iemand van hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ik denk dat we allemaal wel weten wat selfabsorbed betekent Jan.En dat gaat zeker niet op voor niwi. Wat en flauwekul zeg. Als er iémand met zichelf ingenomen is hier Correctie; selfabsorbed is geen normaal Nederlands woord dus laten we maar gewoon zelfingenomen gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 I've got no Q jet!But I'll remind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan40 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ligt egocentrisch er niet dichterbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 quote: Originally posted by: Jan40Ligt egocentrisch er niet dichterbij? Blaaskakerij eerder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan40 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Was dit een Engels avondje ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Nee, niet speciaal. Dat begint hier elke avond zo tegen 24.00 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan40 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 ik ga even verder met opruimen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Mijn ervaring is anders, als ik depressief ben wordt ik er niet lichter van om een ander aandacht te geven. Mn best doen is dan helemaal geen optie en eigenlijk kan de hele wereld me dan gestolen worden inl. myself. Not good.... quote: Originally posted by: Jan40Ik las ff terug. Het lijkt me duidelijk wat wing bedoelt. Hij bedoelt dat degene alleen met zichzelf bezig is en zijn of haar problemen. Daarbij dus geen belangstelling tonend voor anderen. Als je in een depressie zit ligt dit op de loer. Toch als je je best doet, en wel aandacht geeft aan de ander kan het ook voor jezelf een wat minder zwaar gevoel geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan40 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 was pas om 16:30u op, slecht he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Dat was mooi!het nieuws opde radio met muziekeronder door of overheen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Jeetje Jan, ik heb dat heel lang gehad, zo ontzettend uitslapen. Wel bekend hier op het forum ook, bij de forumgenoten die hier wat langer zitten al....Hond uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan40 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ik snap wat je bedoeld Woman. Er zijn ook mensen die anderen leegzuigen als ze depressief zijn. Ze gebruiken vaak de mensen die het dichts bij hen staan als een boksbal om hun frustatie op bot te vieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan40 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 bedoeld = bedoelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan40 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 ben nog wel nuchter hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Poes is thuis, dus ik kan opnieuw mn bed opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan40 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan40 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 ja ik ga ook, doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ik duik naast die echteVoor de rest kan het meheel veel schelen hierIk maak me dus sappelEn ook weer nietTrust.(Engels/Nederlands) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden